Begon als velgen verkoop topic, maar ging off topic...lol

Hier kan je alle handleidingen vinden voor het forum. Hoe plaats ik een foto? Etc. Etc. Ook al je vragen en ideeen voor het forum zijn hier welkom!
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door JimmyGTI »

wehoo schreef:
JimmyGTI schreef:Duidelijk uitgelegd ?
Bijna. Blijft over, de vraag: wie dit allemaal bepaalt?
:lol: Als je maar het laatste woord wil hebben!

Dit bepaald het geeeeeeeheele forum, anders worden mensen hier geen lid!! iedereen zit hier om "bijna" dezelfde reden. We hebben allemaal éénzelfde hobby, en zien allemaal graag aanpassingen / berichten komen van elkaar (bijna allemaal dan). Dus ik ga er ook van uit dat 90 % er hetzelfde over denkt als ik in mijn vorige bericht aangaf!
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door JimmyGTI »

Lijkt wel een beetje of je problemen hebt met dit forum Wehoo (Werner)?
Of heb ik het verkeerd?
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door wehoo »

more simple than easy.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door Edition30 »

Denk dat ik maar naar bed ga, voel mij ineens heel erg moe worden (na het hele verhaal gelezen te hebben).
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door MkVI Nmgn »

Welterusten :roll:
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door JimmyGTI »

MkVI Nmgn schreef:Welterusten :roll:
+1
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door staffpride »

Indeed, plain simple!
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door Spuugemmer »

Inhoudsloze discussie zo gaat het forum kapot. Vroeger was er een forum extreme machines. Stond bomvol met info over dikke kisten en daar is door een vergelijkbaar iets een compleet en kwalitatief goed forum aan yoghurt gegaan door dit soort wijsneuzerij.


Maar goed het is een golf GTI forum dus ook wel logisch dat dit soort kemphanen gedrag zich voordoet!

Nico kom er maar in....
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door staffpride »

Vind er niks inhoudsloos aan, er worden duidelijke punten aangehaald die ik wel vaker aangehaald heb zien worden.

Waar diegene enkele maanden geleden nog een bepaalde mening toegedeeld was over bepaalde personen die hij er meerdere malen van "verdacht" commerciële doeleinden te hebben. Gaat hij nu ineens tegen zijn eigen mening/princiepes in.
En als je dan kinderachtige reacties gaat geven, tja dan kan je ook kinderachtige reacties terug verwachten lijkt mij.

Zoals ik in mijn eerst reactie al aangaf, lijkt het er op dat het een beetje wroeging/oud zeer is.

Eigenlijk zou je er ook helemaal niet meer op moeten reageren! Maar ja, je kan niet altijd de wijste zijn!
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door KnuffelTurk »

Beste Leden zullen we vrede sluiten? *amen*
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door staffpride »





Zoiets Burak :lol:
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door KnuffelTurk »

staffpride schreef:



Zoiets Burak :lol:
Hahahahaha ja zoiets indd :lol:
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door NICO! »

FGWheels schreef:Het is me duidelijk.

Zal kijken of ik elders op het forum wellicht wel een steentje kan bijdragen.

R32 is btw ook te koop haha!

Moet ik dan zelf de advertentie wijzigen of wordt die weer in oude staat terug gezet?


Open maar een nieuw topic voor deze set wielen.
De ander kan je gewoon aanpassen.
Als ik tekst weg haal is het helaas helemaal weg :mrgreen:
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door wehoo »

staffpride schreef:Waar diegene enkele maanden geleden nog een bepaalde mening toegedeeld was over bepaalde personen die hij er meerdere malen van "verdacht" commerciële doeleinden te hebben. Gaat hij nu ineens tegen zijn eigen mening/princiepes in.
Hij = ik. En mijn mening is noch veranderd noch tegenstrijdig.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door NICO! »

Spuugemmer schreef:Inhoudsloze discussie zo gaat het forum kapot. Vroeger was er een forum extreme machines. Stond bomvol met info over dikke kisten en daar is door een vergelijkbaar iets een compleet en kwalitatief goed forum aan yoghurt gegaan door dit soort wijsneuzerij.


Maar goed het is een golf GTI forum dus ook wel logisch dat dit soort kemphanen gedrag zich voordoet!

Nico kom er maar in....
Wat moet ik doen dan?
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door staffpride »

Edit: ....
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door wehoo »

JimmyGTI schreef:Lijkt wel een beetje of je problemen hebt met dit forum Wehoo (Werner)?
Of heb ik het verkeerd?
Niet met het forum in zijn geheel, wel met bepaalde "manieren, werkwijzen en opmerkingen". Maar dat is bekend op die plaatsen waar het thuis hoort.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Begon als velgen verkoop topic, maar ging off topic...lo

Bericht door MkVI Nmgn »

Misschien een keer niet wijzen naar een ander maar eerst even bij je zelf beginnen.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: VW Golf 6 R20 R Velgen Origineel 19 inch GTI GTD NIEUW!

Bericht door Crokko »

JimmyGTI schreef:
wehoo schreef:
JimmyGTI schreef:@ wehoo, Tonnie heeft zeker wel het recht om de zogenaamde "andere" handelaar iets te verwijte. Tonnie heeft zijn deelname wel bewezen aan het forum, Hij heeft hier ook niet eerst iets verkocht "gehandeld" en vervolgens zich pas voorgesteld! Wat meneer FG Wheels wel doet (na discussie vorming).
Wat is dan de volgorde op dit forum? Eerst voorstellen, veel posten (ander afzeiken), dan je "handel" mogen aanbieden? En tenslotte het recht krijgen een ander te verwijten? Wanneer heb je je deelname bewezen? Welk criterium is daarvoor? Leg dat maar eens uit.
Correct, dat is inderdaad de volgorde! Eerst voorstellen, je inzet tonen door intresse / nieuwe aanpassingen delen / waar nodig antwoord geven op probleemstellingen / en dat allemaal zonder afzeiken wat mij betreft, en dan mag je je handel doen (en andere die niet correct handelen, dat verwijten)!

Je deelname is bewezen als je mensen "zichtbaar" helpt / of als je laat zien dat je om iemand anders interesses geeft, Dus actief bent op het forum!

Duidelijk uitgelegd ?
dikke +1 Jimmy

@Wehoo
Niet alles is zo zwart/wit. ;)
Afbeelding
bartvw
Berichten: 133
Lid geworden op: 22 mei 2011, 09:50
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Begon als velgen verkoop topic, maar ging off topic...lo

Bericht door bartvw »

Ik lees altijd met veel plezier dit forum, schrijf weinig omdat ik gewoon niet de kennis heb zoals sommige van jullie.
En daarom vind ik het jammer dat jullie van mening verschillen terwijl jullie gewoon allemaal een goede inhoud geven aan dit forum.

Misschien is het een idee om marktplaats gesloten te houden zolang iemand zich nog niet aangemeld en voorgesteld heeft.
Hoop dat jullie de vredespijp gaan roken en lekker door gaan met schrijven op dit forum.

Groetjes Bart
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Begon als velgen verkoop topic, maar ging off topic...lo

Bericht door NICO! »

Maak je geen zorgen Bart, eens in de zoveel tijd komt deze discussie in deze of een andere vorm terug. Ik besteed er niet eens meer aandacht aan en dan stopt het vanzelf.

Dus niets bijzonders te zien, gewoon doorlopen............
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: Begon als velgen verkoop topic, maar ging off topic...lo

Bericht door Timvgti »

NICO! schreef:Maak je geen zorgen Bart, eens in de zoveel tijd komt deze discussie in deze of een andere vorm terug. Ik besteed er niet eens meer aandacht aan en dan stopt het vanzelf.

Dus niets bijzonders te zien, gewoon doorlopen............
Jammer dat jij er zo op reageert Nico.
In het begin van het bestaan van dit (jouw) golfgtiforum had je hier denk ik anders op gereageerd.
Ik denk namelijk dat er door vele (reeds lang lid zijnde/hun steentje bij hebbende gedragen) leden een signaal af wordt gegeven!
Dat signaal is vrij eensgezind (behalve de mening van wehoo die in deze afwijkt) en komt neer op dat het als ongewenst wordt gezien als een nieuw 'lid' hier direct handelswaar aan biedt, zonder zich eerst voor te stellen, actief mee te discussieren, etc.
Ik denk dat jij je hier als forumbeheerder/grondlegger weldegelijk in kan vinden?!
(Toekomstig) bestaansrecht van een dergelijk forum/community hangt en staat met enthousiasme, kennis, goede discussies, het gevoel dat men elkaar kent, etc.
Kapot zal het gaan als het een alternatieve marktplaats wordt en er allemaal eendagsvliegen komen en gaan...

Dat deze discussie niet thuis hoort in een verkooptopic van nieuw 'lid' FGWheels, lijkt mij logisch.
Dit er niet persoonlijk gewezen hoeft te worden naar dit nieuwe lid als verkopende partij, begrijpt ook een ieder.
Dat deze 'bom echter toch in nou juist dit topic is gebarsten' zegt iets over hoe er kennelijk wat broeit.

Dus 'niets bijzonders te zien, gewoon doorlopen........' lijkt mij niet de meest passende en betrokken voelende oplossing.
Mogelijk dat je toch wat met deze signalen wil doen? (denkende aan bijv. een afgesloten gedeelte voor 'lang lid zijnde leden' te implementeren, waar veel vraag naar is?)
Mocht je adviezen in deze willen: Ik ben lange tijd bestuurslid en moderator van de Audi TT club geweest. Een professionele club/forum waar we ook betalende leden hadden.
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Begon als velgen verkoop topic, maar ging off topic...lo

Bericht door Crokko »

@Timvgti

Als ik een signaal opvang dan is het wel deze, dat iedereen nog steeds betrokken is bij dit forum, vandaar dat de reacties wellicht ietwat pittiger zijn.
Feitelijk kunnen we over "off topic" in dit topic niet meer praten , want dan zou jou post (hartelijk ontvangen overigens ;)) als pm naar Nico passender zijn geweest.

Persoonlijk interpreteerde ik de uitspraak van Nico! "Dus niets bijzonders te zien, gewoon doorlopen............" niet als onverschilligheid.
Het was naar mijn mening een geruststelling naar bartvw's bezorgdheid over meningsverschillen tussen de leden.
De ervaring is dat enkele leden soms botsen, maar uiteindelijk heel goed naast elkaar kunnen bestaan op dit forum.


Afbeelding
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Begon als velgen verkoop topic, maar ging off topic...lo

Bericht door NICO! »

Crokko schreef: Persoonlijk interpreteerde ik de uitspraak van Nico! "Dus niets bijzonders te zien, gewoon doorlopen............" niet als onverschilligheid.
Het was naar mijn mening een geruststelling naar bartvw's bezorgdheid over meningsverschillen tussen de leden.
De ervaring is dat enkele leden soms botsen, maar uiteindelijk heel goed naast elkaar kunnen bestaan op dit forum.
Klopt, daarom begon de post ook "maak je geen zorgen Bart"

Maar laat ik een uitdaging neerleggen. Ik daag jullie uit om een sluitend en volledig eerlijk plan neer te leggen voor een afgesloten gedeelte. Dus niet wat losse suggesties, maar een solide plan. Daar in moet in ieder geval opgenomen worden wat de criteria moeten zijn om iemand tot dat gedeelte toe te laten. Verder moet daar in staan wat er wel en niet in dat gedeelte mag, zodat de leesbaarheid van het open gedeelte niet in gevaar komt of dat er daar niemand meer post.

En laat ik nogmaals heel duidelijk stellen dat als een particulier iets te koop aan wil bieden hij/zij dat mag doen, mits het in de lijn met de auto's ligt waar dit forum om draait. Het maakt MIJ, met de nadruk op mij, niets uit of dat iemand's eerste of 200ste post is. Het zou namelijk zo maar kunnen zijn dat iemand hier op het forum er iets aan heeft. Van bedrijven verwacht ik het fatsoen dat ze eerst even contact met mij opnemen voordat ze iets posten.

Dus ik wacht jullie voorstellen af over het gesloten gedeelte, alleen per mail en niet hier op het forum of via pm.

En als iemand, Tim, denkt zich nuttig te kunnen maken voor het forum, dan kan je dat aangeven via de mail. Graag aangeven wat jij denkt te kunnen bijdragen en waarom ik juist jou zou moeten kiezen. Maar als je aanbiedt iets te doen, moet je er ook 110% achter staan.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: Begon als velgen verkoop topic, maar ging off topic...lo

Bericht door Spuugemmer »

Tim heeft wel een punt vind ik persoonlijk.

Wat me ook erg opvalt is dat de inhoud van het forum terugloopt of beter gezegd niet wordt aangevuld.

Het zijn continu dezelfde vragen. Een discussie over wie de beste tjoener ter wereld is of wanneer wie zijn auto heeft gewassen. Maar echt diepgang is er niet. Moeilijke vraagstukken komen ook niet voorbij. En een heel heel zelfde komt er eens een echte howto voorbij. Zoals bijvoorbeeld de achterlicht mod van timvgti.

Het spannendste wat er gebeurd is wel een discussie als hierboven waar iedereen over elkaar heen valt. Spannender iig dan de 16 pagina's of er een gesloten gedeelte van het forum moet komen.
Golf MK1 GTI
Plaats reactie

Terug naar “Forum Tips & Trucs en Vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten