Vakantie oost europa

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
superdave
Berichten: 521
Lid geworden op: 11 jun 2011, 10:25
Type auto: GTE
Locatie: Kop NoordHolland

Vakantie oost europa

Bericht door superdave »

Tja... ik durf er bijna niet over te beginnen. Maar ik ga 3 weken naar Oost-Europa met de GTI.

Om een begin te maken hebben we een concept planning van de reis gemaakt.
Auschwitz, Polen
Lviv, Oekraïene
Kiev, Oekraïene
Chernobyl Nuclear Power Plant, Prypjat, Oblast Kiev, Oekraïene
Kiev, Oekraïene
Beltsy, Moldavië
Chisinau, Moldavië
Tiraspol, Moldavië
Chitcani, Moldavië
Odesa, Oekraïene

Wie heeft er ervaring in Oost Europa?
Ik ga in ieder geval alle GTI tekens er (tijdelijk) afhalen. Het rode biesje wordt mat zwart, om zo het 1 en ander te voorkomen. ;)
VW Golf GTE MY16
VCDS / VagCom Service Noord Holland
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Vakantie oost europa

Bericht door MkVI Nmgn »

Heb er geen ervaring met die landen, maar ik herken een gti uit duizende auto's al heeft die geen rode grill en geen embleem en dat hebben ze daar ook dus is misschien een klein beetje je eigen in de boot nemen. Gewoon goed verzekeren en geen spullen in de auto laten liggen.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
bartvw
Berichten: 133
Lid geworden op: 22 mei 2011, 09:50
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Vakantie oost europa

Bericht door bartvw »

Hoi Dave,

Ik heb zelf ook geen ervaring met die landen maar als ik met de auto in het buitenland ben ook nederland trouwens zet ik mijn auto nooit op een afgelegen plek.
Ik verkies liever betaalt parkeren in een winkelstraat of parkeergarage dan gratis ergens waar weinig mensen lopen.
En misschien kan je een slaapplaats (hotel) kiezen met een beveiligde garage of wat dan ook.
Van de rest wat Tonnie al zei niks in de auto laten liggen en dashbord kastje open.

Groetjes Bart
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten