Verkocht: Golf MK5 GTI DSG uit 2006 430 pk 500 NM
Geplaatst: 20 jun 2013, 11:12
Het moet er toch een keer van komen en met ruim 35000 woon-werk kilometers per jaar is een diesel geen vreemde keuze. Aangezien de type 1 nooit weg gaat zal de type 5 het veld moeten ruimen voor de diesel. Als ik dit zo type is het toch wel heel droevig dat deze auto het moet gaan afleggen tegen een diesel maar goed dat is mijn probleem.
Wie kan ik blij maken met het volgende of wie weet er iemand die naar onderstaande opzoek is:
Volkswagen Golf MK5 GTI DSG uit 2006 met 175000 op de teller (motor 6000km, bak 10000km)
Fabrieksopties:
- Convenience pack
- Cruise control
- RNS 510 navi
- Middenarmsteun
- Bi-Xenon
- Leren bekleding
- Electrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Stoelverwarming
- Licht en zicht packet 1 & 2
- Grootscherm MFA
- Parkeersensoren achter
- Getinte ramen vanaf b stijl
- Zij airbags achter
- Opbergpakket
- Electrisch Schuifdak
- Winter pakket
- Poort/garagedeur opener
- Afneembare trekhaak
- R32 achterlichten
Op standkachel na echt full options (bij inbouw van rns510 is de wisselaar vervallen)
Aftermarket opties:
- Kufatec Fiscon basic plus BT-carkit – E-MFA
- Dension Gateway Ipod/Iphone Adapter
- Audiosystem X-ion 200 speakerset
- JL Audio Bit Ten.
- meterhouder voor 3 meters op dashboard
overige aanpassingen:
Door van Kronenburg gebouwde tfsi motor met de volgende onderdelen:
- BHZ motor als basis (s3 265pk)
- gepolijste en gebalanceerde krukas
- Stalen drijfstangen met berilium bussen
- Mahle motorsport zuigers
- Kop bewerkt (zowel inlaat als uitlaatzijde)
- 20v oliepomp ipv tfsi pomp met balansassen
- motor is max 6000km oud. Waarvan 1500 inrijden
Overige motorische aanpassingen:
- Equal length uitlaatspruitstuk
- AET TD05-20G Turbo
- 3” downpipe
- Milltek catback (VW Racing)
- Aangepaste hogedruk brandstofpomp 138 bar
- Aangepast lage druk brandstofsysteem
- Grote injectoren (groter dan s3/rs4)
- Forge Twintake
- Forge Catchcan
- Forge Divertervalve
- Forge Turbo slangen set
- S3 Aluminium intercooler
- Custom made Turbo intake pipe en outlet
- Software op maat
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn maar dit alles is bij elkaar goed voor +400 pk en 500nm.
DSG bak:
-Stage 3 software
Onderstel:
- KW variant 1 schroefset
- Powerflex frontkit
- Powerflex dogbone insert
Remmerij:
- Voor: 355mm 2delige schijven met KMS (Porsche 911) tangen
- Achter: R32 Schijven en tangen
- Stalen remleidingen
Wielen:
- ATS DTC 18”x8,5j
- Michelin Pilot Super sport 225/40r18 Nagenoeg nieuw
Aangezien plaatjes meer zeggen dan dit soort "korte" lijstjes met modificaties:
En dan nu het belangrijkste de Prijs...... Helaas deze auto is verkocht
Wie kan ik blij maken met het volgende of wie weet er iemand die naar onderstaande opzoek is:
Volkswagen Golf MK5 GTI DSG uit 2006 met 175000 op de teller (motor 6000km, bak 10000km)
Fabrieksopties:
- Convenience pack
- Cruise control
- RNS 510 navi
- Middenarmsteun
- Bi-Xenon
- Leren bekleding
- Electrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Stoelverwarming
- Licht en zicht packet 1 & 2
- Grootscherm MFA
- Parkeersensoren achter
- Getinte ramen vanaf b stijl
- Zij airbags achter
- Opbergpakket
- Electrisch Schuifdak
- Winter pakket
- Poort/garagedeur opener
- Afneembare trekhaak
- R32 achterlichten
Op standkachel na echt full options (bij inbouw van rns510 is de wisselaar vervallen)
Aftermarket opties:
- Kufatec Fiscon basic plus BT-carkit – E-MFA
- Dension Gateway Ipod/Iphone Adapter
- Audiosystem X-ion 200 speakerset
- JL Audio Bit Ten.
- meterhouder voor 3 meters op dashboard
overige aanpassingen:
Door van Kronenburg gebouwde tfsi motor met de volgende onderdelen:
- BHZ motor als basis (s3 265pk)
- gepolijste en gebalanceerde krukas
- Stalen drijfstangen met berilium bussen
- Mahle motorsport zuigers
- Kop bewerkt (zowel inlaat als uitlaatzijde)
- 20v oliepomp ipv tfsi pomp met balansassen
- motor is max 6000km oud. Waarvan 1500 inrijden
Overige motorische aanpassingen:
- Equal length uitlaatspruitstuk
- AET TD05-20G Turbo
- 3” downpipe
- Milltek catback (VW Racing)
- Aangepaste hogedruk brandstofpomp 138 bar
- Aangepast lage druk brandstofsysteem
- Grote injectoren (groter dan s3/rs4)
- Forge Twintake
- Forge Catchcan
- Forge Divertervalve
- Forge Turbo slangen set
- S3 Aluminium intercooler
- Custom made Turbo intake pipe en outlet
- Software op maat
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn maar dit alles is bij elkaar goed voor +400 pk en 500nm.
DSG bak:
-Stage 3 software
Onderstel:
- KW variant 1 schroefset
- Powerflex frontkit
- Powerflex dogbone insert
Remmerij:
- Voor: 355mm 2delige schijven met KMS (Porsche 911) tangen
- Achter: R32 Schijven en tangen
- Stalen remleidingen
Wielen:
- ATS DTC 18”x8,5j
- Michelin Pilot Super sport 225/40r18 Nagenoeg nieuw
Aangezien plaatjes meer zeggen dan dit soort "korte" lijstjes met modificaties:


















En dan nu het belangrijkste de Prijs...... Helaas deze auto is verkocht