Vakantie klaar?!

Volkswagen nieuws en forum nieuws.
Plaats reactie
Deknipcorner1
Berichten: 26
Lid geworden op: 28 nov 2012, 00:14
Type auto: Golf V GTI 2006

Vakantie klaar?!

Bericht door Deknipcorner1 »

Beste liefhebbers,

Volgende week vrijdag op vakantie naar Toscane. Lekker zo'n 1500 km sturen.
Ondanks dat mijn auto inmiddels al 7 jaar oud is en 175000 km op de teller geniet ik nog iedere dag van hem.
Een paar maanden geleden wat motorschade gehad (zie nokkenasversteller) en laten maken mede op jullie aanraden. Hij rijd sindsdien weer als een zonnetje (zoals ook daarvoor). Afgelopen week voor de zekerheid nog een beurtje laten uitvoeren (balanceren, airco check etc) en hem laten poetsen om er zeker van te zijn dat alles tip top is, maximaal te genieten.
Het enige wat mij stoorde toen ik hem terug kreeg was mijn min of meer verkleurde gril. Is deze duur? Als het betaalbaar is zou ik deze graag vervangen. Hebben jullie uberhaupt nog ideeen of tips met betrekking tot de vakantietrip? Waar wel en niet tanken etc. Graag jullie mening!
Afbeelding

Ps. mijn jongste (dochter) lijkt ook al een fan te worden...

Alvast bedankt, ciao

Sidney
JD Stage 2, DSG Stage 1, Full Milltek
Gebruikersavatar
Eric H
Berichten: 351
Lid geworden op: 19 mei 2011, 20:48
Type auto: Golf MK5 Gti
Locatie: Ründümhause

Re: Vakantie klaar?!

Bericht door Eric H »

Alsof ik die van mij zie :D

Toscane is een mooi gebied om de Gti uit te laten.
Weet niet waar je zit, maar ik zou zeker proberen om via Reggio Emilia naar Maranello/Modena te rijden.
En dan vooral NIET via de Autostrada....Heerlijke bergachtige weggetjes die voeren door authentieke dorpjes.

Over tanken niet te veel zorgen maken, kan daar zowat op iedere straathoek, alleen zeer weinig langs de autostrada.
9 van de 10 keer vind je een tankstation in de buurt waar je verblijft, en dat wordt dan meestal je vaste tank punt.
Engeltjes bestaan; kijk maar naar mijn dochtertje ! Heksen bestaan ook; kijk maar naar m'n vrouw !!
Gebruikersavatar
Tino
Berichten: 1107
Lid geworden op: 06 mei 2012, 16:47
Type auto: Scirocco MK3
Locatie: Gelderland Midden

Re: Vakantie klaar?!

Bericht door Tino »

Nog wel even tanken( niet op snel weg) in Oostenrijk voor de grens want brandstof in Italie is duurder ;)
Even afslag Innsbruck Oost bij de Jet is 11 cent goed koper dan de snelweg :) is 3 km meer maar loont zich
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 110 gasten