Daily driver
Geplaatst: 24 jul 2011, 12:31
Als ´daily driver´ rijden we hier thuis een Passat 3C Variant, handig voor de kids en honden (had eerder al een Passat Variant 35i (bj 1988) en een Passat Variant 3BG (2001). Heb deze Passat 3C nu zo'n 3,5 maand en heb deze ondertussen van diverse 'mods' voorzien. Mijn vrouw zegt 'de Passat is nu wel klaar'. Neem dit niet letterlijk, want met 'klaar' bedoelt ze dat het nu wel genoeg is geweest
Wat heb ik dan al zo aangepast:
- Diverse VAG COM dingetjes o.a. knipperlichten voor mee laten branden
- UK achterlicht gemonteerd (beter voor de symmetrie)
- Eindpijpjes 2x76 rond gemonteerd (weg met die roestige dieselpijpjes)
- Chiptuning JD Engineering
- SCM kl. 5 alarm
- Ramen laten tinten
Wat nog miste was een stukje verlaging en optimalisatie van de wegligging. Daarom gisteren een schroefset (AP) gemonteerd (en de Passat laten uitlijnen) en ook maar meteen de 16 inch wieltjes opgewaardeerd. De Passat staat nu op 18 inch S8 New (ET45) met 235/40 Dunlop rubber.
Wat plaatjes bij het verhaal:
voor de verlaging:
na de verlaging:
Wat heb ik dan al zo aangepast:
- Diverse VAG COM dingetjes o.a. knipperlichten voor mee laten branden
- UK achterlicht gemonteerd (beter voor de symmetrie)
- Eindpijpjes 2x76 rond gemonteerd (weg met die roestige dieselpijpjes)
- Chiptuning JD Engineering
- SCM kl. 5 alarm
- Ramen laten tinten
Wat nog miste was een stukje verlaging en optimalisatie van de wegligging. Daarom gisteren een schroefset (AP) gemonteerd (en de Passat laten uitlijnen) en ook maar meteen de 16 inch wieltjes opgewaardeerd. De Passat staat nu op 18 inch S8 New (ET45) met 235/40 Dunlop rubber.
Wat plaatjes bij het verhaal:
voor de verlaging:
na de verlaging: