PaChaKoHa aan de beurt......

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
PaChaKoHa
Berichten: 135
Lid geworden op: 21 apr 2013, 20:42
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: PaChaKoHa aan de beurt......

Bericht door PaChaKoHa »

Crokko schreef:@Burak
Jij bent ook altijd goed bezig ook he, zelf als het niet voor de GTI is. :lol:

@PaChaKoHa
Eensgelijk!
Was toch weer even gezellig zo en het allerbelangrijkste.... je mkV staat er weer een stuk veiliger bij. De mannen hebben weer secuur stukje werk geleverd.

En nu maar hopen, dat foute lui met een boog om je auto lopen. :evil:
Secuur is precies het goede woord ervoor, dik respect dat die jongens zulk werk leveren zonder een onvertogen woord te uiten.... :D :D

Het is alleen een beetje jammer dat de visuele waarschuwing (stickers) pas over een paar weken komen: nu kan mijn auto zeker niet meer zo makkelijk worden meegenomen, maar de boefjes weten dat nu nog niet, dus dadelijk meppen ze mijn ruit eruit en...... Ow, daar zit een bear-lock in..... Hmmmmmm.....

Maar goed, heb nu alles eraan gedaan om dat soort dingen te voorkomen....

Groet,

P
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: PaChaKoHa aan de beurt......

Bericht door Crokko »

PaChaKoHa schreef:Maar goed, heb nu alles eraan gedaan om dat soort dingen te voorkomen....
Als je van je vriendin weer eens buiten moet slapen, kun je ook met je matras en brandblusser in je GTI gaan liggen. :P :lol: :lol:

Nee is gekkigheid natuurlijk. Op een gegeven moment moet je het inderdaad loslaten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: PaChaKoHa aan de beurt......

Bericht door KlouxOne »

Graag gedaan Patrick,

Ik hoop dat je weer rustig kan slapen ondertussen. Het ging niet zonder slag of stoot maar hij zit er inderdaad super strak in :D Toch is het soms nog even wat maat werk. Perfectioneren van het slot doen wij graag voor je. Je behoort nu ook tot onze vaste groepje ;)

Volgende keer maar een rondje rijden in de ED30 Patrick?
PaChaKoHa
Berichten: 135
Lid geworden op: 21 apr 2013, 20:42
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: PaChaKoHa aan de beurt......

Bericht door PaChaKoHa »

KlouxOne schreef:Graag gedaan Patrick,

Ik hoop dat je weer rustig kan slapen ondertussen. Het ging niet zonder slag of stoot maar hij zit er inderdaad super strak in :D Toch is het soms nog even wat maat werk. Perfectioneren van het slot doen wij graag voor je. Je behoort nu ook tot onze vaste groepje ;)

Volgende keer maar een rondje rijden in de ED30 Patrick?

Een rondje rijden in de ED30??

Jij wilt zeker dat ik hoop ellende krijg met mijn vrouw?? :D :D
Als ik eenmaal in dat kanon stap moet je met een breekijzer mijn handen van je stuur loswrikken...... :shock:

Maar ik zal jullie inderdaad nog wel wat vaker gaan zien, zijn nog teveel leuke dingen die ik wil....
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten