VERLIEFD

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

VERLIEFD

Bericht door Verlengsnoer »

Ik wil even kwijt dat ik weer verliefd ben op de GTI :oops:

Ik rij sinds juni 2011 in mijn Golf V GTI Ed30. Sinds een tijd is de liefde een beetje weg . Hij wordt nog steeds met liefde met de hand gewassen etc maar het echte wauw gevoel is er niet echt meer. Ik heb dan ook besloten naast onderhoud geen geld uit te gaan geven. Als komen er straks 4 winterbanden in 18" aan en van de zomer een nieuwe 19" set in de hoop dat het goed is voor de liefde zullen we maar zeggen.

Ik heb een advertentie gezien van een zwarte R20 waar mijn hart sneller van is gaan kloppen. Ik had eigenlijk de GTI uit mijn hoofd gezet ondanks dat ik toch wel naar een paar 6 modellen heb gekeken. Op 1 of andere manier heeft de Mercedes CLA een aantrekkingskracht op mij welke ik niet kan beschrijven. Ik dacht om misschien over 2 jaar een CLA 200 te kopen met de kop eraf! Maar terugkomend op het GTI verhaal:
http://www.autowereld.nl/volkswagen/gol ... tails.html

Ja ik zie mij zelf wel in deze auto! Niet specifiek deze auto maar een auto met dezelfde specs! :mrgreen:

FF hard op dromen:
-Miltek van voor naar achter
-Verlagen met mooie set dempers en veren
-Hoge en lage brandstofpomp vervangen
-Andere luchtinlaat erop
-Andere radiator
-Water Methanol set
-JD chip op maat

Als de wagen er ooit zou komen weet ik nu al zeker dat mijn wenslijst (droom) zeker niet volledig uit gaat komen! :)
Gebruikersavatar
Hagar
Berichten: 354
Lid geworden op: 06 mei 2011, 19:02
Type auto: Golf VII GTI

Re: VERLIEFD

Bericht door Hagar »

Verlengsnoer schreef:...weer verliefd... de liefde een beetje weg... het echte wauw gevoel is er niet echt meer... mijn hart sneller van is gaan kloppen... Ik had eigenlijk de GTI uit mijn hoofd gezet...
Tot zover kan ik je volgen :mrgreen:

Maar dan
Verlengsnoer schreef:...heeft de Mercedes CLA een aantrekkingskracht op mij welke ik niet kan beschrijven.
Toch eens proberen, dat maakt je verhaal beter te begrijpen. Om te beginnen welke CLA, Edition 1, 122pk :? Zelfs met AMG-zijskirts blijft het een auto waar vooral veehouders in rond rijden.
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: VERLIEFD

Bericht door Verlengsnoer »

Cla 200 kleine 160 pk! Ach het gaat dan ook echt om de looks! Zie dagelijks een witte in de buurt rijden! Ik had de golf als het ware uit mijn hoofd gezet tot ik deze zwarte R20 zag! Goed doel om voor te sparen ;)
Gebruikersavatar
Hagar
Berichten: 354
Lid geworden op: 06 mei 2011, 19:02
Type auto: Golf VII GTI

Re: VERLIEFD

Bericht door Hagar »

Yep, ziet er gelikt uit! 8-)
Schippersss
Berichten: 1158
Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
Type auto: Passat CC TSI

Re: VERLIEFD

Bericht door Schippersss »

Is dat normale prijs voor een r van dat bouw jaar? Kost anders ook de kop niet meer.
kevin78
Berichten: 760
Lid geworden op: 11 mei 2011, 18:38
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: VERLIEFD

Bericht door kevin78 »

Hehe zo R wordt ook steeds betaalbaarder .. Is deze niet erg goedkoop? Zal een 5 gti wel helemaal niks meer waard zijn. Paar dagen geleden bood iemand nog een golf 5 gti 240 aan voor 19000 hehe ,dan ging ik toch voor deze.
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: VERLIEFD

Bericht door Verlengsnoer »

Je vindt ze wel voor deze prijs maar in de regel zitten ze tegen de 30k...

Deze specifieke wagen staat 2 jaar opnaam van een erkend bedrijf! De bpm is volgens mij ook wat laag...

Hoe dan ook ik zie een 6R wel zitten
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: VERLIEFD

Bericht door MkVI Nmgn »

Mooie auto weinig aan op te merken,
Alleen jammer:
Geen DSG
Geen Rns510 & Handsfree bellen
Geen camera / parkeer sensoren
En dat de wangen van de stoelen toch wel al het een en ander mee gemaakt.

Kwa auto & prijs is het een mooie wagen alleen als je rns erin zet met telefoon voorbereiding en een camera zit je toch al snel aan de hoge cijfers.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: VERLIEFD

Bericht door staffpride »

Hoe zit het met de liefde :mrgreen:
MVG EMServices

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten