GEEN Hans Sloot meeting okt 2013!

Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings georganiseerd door of namens het Golf GTI Forum.
Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Gebruikersavatar
Meik
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 aug 2012, 11:23
Type auto: Golf MK6 GTI DSG
Locatie: Zuid Holland

Re: Hans Sloot Lochem meeting op 19 oktober 2013

Bericht door Meik »

ik kan helaas die dat niet..
Groet,
Meik

Golf MK6 GTI DSG 2.0 TSI 297 PK
Golf MK3/4 Cabrio 1.9 TDI 110 PK
Jelte
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 sep 2013, 16:53
Type auto: Golf MK 5 GTI

Re: Hans Sloot Lochem meeting op 19 oktober 2013

Bericht door Jelte »

Ik ben nieuw op het forum en ben wel geinteresseerd. Zijn er regelmatig soortgelijke meetings? Wat is de bedoeling en hoe ziet zon dag eruit?

Gr.

Jelte
Groningen
I always tell the true, even when i lie
Gebruikersavatar
Bontje
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 dec 2012, 19:21
Type auto: Golf IV GTI

Re: Hans Sloot Lochem meeting op 19 oktober 2013

Bericht door Bontje »

Tommes had het ervan dat die geen bbq hoefde, ik ook niet maar rijden waarschijnlijk met beide gti'ers achter elkaar aan daarheen.
Tot dan!
Ik rijd niet hard, maar wel voor je ;)
Koreaan
Berichten: 269
Lid geworden op: 16 jan 2012, 19:37
Locatie: Friesland

Re: Hans Sloot Lochem meeting op 19 oktober 2013

Bericht door Koreaan »

Wij hebben een afspraak gemaakt bij JD voor 19 oktober.
Ze gaan om 10.00 uur de kat-mod doen om vervolgende om 12.00 uur de auto te laten rollen/tunen.

Ben benieuwd wat het resultaat is, de auto heeft op dit moment 67.000 km gelopen.
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Hans Sloot Lochem meeting op 19 oktober 2013

Bericht door bzb »

Even de bougies vervangen voor de goeie als dat nog niet niet gebeurd is en een k&n inleffilter erin voor de laatste pk'tjes :)
Ralphd
Berichten: 326
Lid geworden op: 02 mei 2012, 13:07
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Hans Sloot Lochem meeting op 19 oktober 2013

Bericht door Ralphd »

Ik moet ook die dag werken helaas, jammer dat ik niet kan! Had graag langs willen komen. Ga nog wel even kijken wat mogelijk is.
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Hans Sloot Lochem meeting op 19 oktober 2013

Bericht door Edition30 »

Ralphd schreef:Ik moet ook die dag werken helaas, jammer dat ik niet kan! Had graag langs willen komen. Ga nog wel even kijken wat mogelijk is.
Hoop dat het lukt.

Allen
Wil eind van de week bekijken of de meeting doorgaat of niet, want 10 is toch echt te weinig. Later in het jaar (eerst volgende gelegenheid is ergens in november) is niet echt handig voor een meeting met BBQ. De dagen worden dan heel kort en de temperatuur is dan ook niet echt lekker. Dus snel aanmelden of anders wachten tot volgend jaar.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Golf88
Berichten: 2209
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:47

Re: Hans Sloot Lochem meeting op 19 oktober 2013

Bericht door Golf88 »

Edition30 schreef:
Ralphd schreef:Ik moet ook die dag werken helaas, jammer dat ik niet kan! Had graag langs willen komen. Ga nog wel even kijken wat mogelijk is.
Hoop dat het lukt.

Allen
Wil eind van de week bekijken of de meeting doorgaat of niet, want 10 is toch echt te weinig. Later in het jaar (eerst volgende gelegenheid is ergens in november) is niet echt handig voor een meeting met BBQ. De dagen worden dan heel kort en de temperatuur is dan ook niet echt lekker. Dus snel aanmelden of anders wachten tot volgend jaar.
Ik wil wel komen, maar ben bang dat me dit niet gaat lukken. Het is voor mij dan ook niet echt in de buurt (dik 2u rijden enkel...). Als het wel lukt wil ik ook wel blijven voor de BBQ en voor het reinigen van het motorblok als dit tenminste kan deze dag?
Koreaan
Berichten: 269
Lid geworden op: 16 jan 2012, 19:37
Locatie: Friesland

Re: Hans Sloot Lochem meeting op 19 oktober 2013

Bericht door Koreaan »

Edition30 schreef:
Ralphd schreef:Ik moet ook die dag werken helaas, jammer dat ik niet kan! Had graag langs willen komen. Ga nog wel even kijken wat mogelijk is.
Hoop dat het lukt.

Allen
Wil eind van de week bekijken of de meeting doorgaat of niet, want 10 is toch echt te weinig. Later in het jaar (eerst volgende gelegenheid is ergens in november) is niet echt handig voor een meeting met BBQ. De dagen worden dan heel kort en de temperatuur is dan ook niet echt lekker. Dus snel aanmelden of anders wachten tot volgend jaar.
heb net jd geboekt, zou t zeer spijtig vinden als het gecanceld wordt.
als ik thuis bbq heb zijn er ook maar 10 man en heb dan een prima tijd :D
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Hans Sloot Lochem meeting op 19 oktober 2013

Bericht door NICO! »

Koreaan schreef:
Edition30 schreef:
Ralphd schreef:Ik moet ook die dag werken helaas, jammer dat ik niet kan! Had graag langs willen komen. Ga nog wel even kijken wat mogelijk is.
Hoop dat het lukt.

Allen
Wil eind van de week bekijken of de meeting doorgaat of niet, want 10 is toch echt te weinig. Later in het jaar (eerst volgende gelegenheid is ergens in november) is niet echt handig voor een meeting met BBQ. De dagen worden dan heel kort en de temperatuur is dan ook niet echt lekker. Dus snel aanmelden of anders wachten tot volgend jaar.
heb net jd geboekt, zou t zeer spijtig vinden als het gecanceld wordt.
als ik thuis bbq heb zijn er ook maar 10 man en heb dan een prima tijd :D
Zou jammer zijn, maar daarom was er ook duidelijk gezegd dat het een voorlopige datum was, die nog niet vast stond. 10 man zal vast gezellig zijn, maar we kunnen van Hans Sloot niet verwachten een vrije dag op te offeren voor slechts 10 man. Op de juiste datum verwacht ik juist 30-50 man die willen BBQ-en en Hans Sloot bezoeken. We wachten het nog even af.
Groeten, Nico
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Hans Sloot Lochem meeting op 19 oktober 2013

Bericht door bzb »

Ik "zit" die dag in zandvoort op het circuit
Gebruikersavatar
Bontje
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 dec 2012, 19:21
Type auto: Golf IV GTI

Re: Hans Sloot Lochem meeting op 19 oktober 2013

Bericht door Bontje »

Dit meen je niet :evil: gisteren heeft me koppeling het begeven. Probeer deze te fixen voor de meeting nog.
Ik rijd niet hard, maar wel voor je ;)
Koreaan
Berichten: 269
Lid geworden op: 16 jan 2012, 19:37
Locatie: Friesland

Re: Hans Sloot Lochem meeting op 19 oktober 2013

Bericht door Koreaan »

Bontje schreef:Dit meen je niet :evil: gisteren heeft me koppeling het begeven. Probeer deze te fixen voor de meeting nog.

voor de 19de moet het wel lukken toch?
MatthijsGTI
Berichten: 114
Lid geworden op: 02 jun 2012, 22:30
Type auto: Golf ED30

Re: Hans Sloot Lochem meeting op 19 oktober 2013

Bericht door MatthijsGTI »

MatthijsGTI
Zal er zijn met 2 personen zonder BBQ
Gebruikersavatar
Dreier
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jun 2013, 22:24
Type auto: Golf GTI EDITION 240

Re: Hans Sloot Lochem meeting op 19 oktober 2013

Bericht door Dreier »

Hallo allemaal ik ben Rudy nog niet zo lang lid en wil wel eens wat mensen en hun GTI ontmoeten . :D
We Komen met twee personen en de "240" natuurlijk , helaas bbq slaan we over
Gr. Rudy
GOLF V GTI EDITION 240 United Grey, ABT 240 pk/ 305 nm, 240 leder pakket, schuifkanteldak.
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: GEEN Hans Sloot meeting okt 2013!

Bericht door Edition30 »

Zoals al in de startpost is aangegeven:

Wegens te weinig animo gaat de meeting op 19 oktober 2013 niet door!

Tuurlijk is het gezellig om met 10 man (m/v) te gaan BBQ-en, maar toch echt te weinig om een meeting bij een bedrijf te gaan organiseren. In ieder geval wil ik de mensen bedanken die zich hebben ingeschreven voor de meeting en natuurlijk speciale dank richting Hans dat hij ons wilde ontvangen. De geringe opkomst kwam natuurlijk ook omdat de meeting al heel snel werd gehouden, maar dit was de enige mogelijkheid om dit jaar nog iets te doen met een BBQ bij Hans, vandaar. Ik had echter wel een grotere opkomst verwacht dan nu het geval was.

Maaaaaaaaaaaar van uitstel komt (in dit geval) geen afstel, want we nemen nu gewoon ruim de tijd om voor het voorjaar 2014 een grote Hans Sloot - JD meeting te gaan houden!
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Tommes
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 nov 2012, 21:26
Type auto: golf mk4 1.8 T
Locatie: overijssel

Re: GEEN Hans Sloot meeting okt 2013!

Bericht door Tommes »

Jammer dat het niet door gaat ik had er graag bij willen zijn grt Tom
Plaats reactie

Terug naar “Golf GTI Forum Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 124 gasten