Fristi@Vrolijk?

De mooiste auto ooit gezien of juist de lelijkste? Denk je een bekende gezien te hebben? Plaats het hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Fristi@Vrolijk?

Bericht door Crokko »

Is dit jouw GTI Edje Kroketje? :P

Afbeelding

Even door de mosterd sjeezen dat ding!
Afbeelding
Gebruikersavatar
g-loudertje
Berichten: 452
Lid geworden op: 20 jun 2013, 22:51
Type auto: Porsche Boxster S
Locatie: Sommelsdijk

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door g-loudertje »

:lol: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Nikkor27
Berichten: 372
Lid geworden op: 08 apr 2013, 11:14
Type auto: G7 GTI PERFORMANCE
Locatie: Zuid-Limburg (BE)

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door Nikkor27 »

Ziet er crispy uit :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Hagar
Berichten: 354
Lid geworden op: 06 mei 2011, 19:02
Type auto: Golf VII GTI

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door Hagar »

Ik heb een klacht ingediend bij de beheerders van dit forum. Tis belachelijk hoe jullie een forumlid te kakken zetten :evil:
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door NICO! »

Hoezo te kakken zetten? Heb ik iets gemist ofzo?
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
Frits@Vrolijk
Berichten: 705
Lid geworden op: 31 jul 2013, 22:50
Type auto: golf 6 Gti

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door Frits@Vrolijk »

Laat gaan zegt alles over de mensen die zo graag lol willen trappen ik maak me er niet druk om .

Ken meer mensen die denken altijd over de rug van een ander leuk te moeten zijn .


En een paar keer over Edje een grapje maken tja daar kan je nog om lachen maar er een topic over openen dan ben je echt Crocco
Mvg Frits
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door wehoo »

Ja... de titel van dit topic om te beginnen en de andere berichten waarin dit herhaaldelijk gebeurt.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Frits@Vrolijk
Berichten: 705
Lid geworden op: 31 jul 2013, 22:50
Type auto: golf 6 Gti

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door Frits@Vrolijk »

NICO! schreef:Hoezo te kakken zetten? Heb ik iets gemist ofzo?

Nou er worden zowiezo mensen beledigd op u forum .


En dan heb ik het niet over een paar kinderen die een week over Edje Kroketje lol moeten trappen bij gebrek aan humor
Mvg Frits
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door staffpride »

Als je over kinderen begint, kijk eens naar de historie van je onderschriften :roll:
En je bijnaam ed kroket heb je toch echt aan jezelf te danken lijkt me.

Gelukkig krijg je een beetje steun uit "onverwachte" hoek...... :o
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door Crokko »

Hagar schreef:Ik heb een klacht ingediend bij de beheerders van dit forum. Tis belachelijk hoe jullie een forumlid te kakken zetten :evil:
Je doet maar wat je niet laten kunt.
Maar laat ik je dit vertellen en leg maar een knoop in je muismat, zodat je het niet vergeet hoe ik erover denk:
Sinds Fristi zich hier heeft geregistreerd, plaatst hij de een na de andere ongenuanceerde, negatieve, onjuiste, oninteressante, snauwende onzinnige en rare kutposts op een voorheen gemoedelijker forum.
In 14 dagen had meneer al zo'n 250 ongeloofwaardige posts en een reputatie van tweedehands pleeborstel.
Als daar wel de ruimte voor is, mag er dan aub ook nog een beetje ruimte zijn voor een luchtig cynisch geintje?
Of is dit een privilege geworden voor de azijnpissers?

Ik heb er in ieder geval heerlijk om gelachen en ik hoop meerdere met mij!

Ik had eerder een klacht over de kwaliteit van het photoshoppie verwacht. :? :lol:

Btw ik heb niets persoonlijks tegen Fristi, denk meer aan actie/reactie.
Afbeelding
Gebruikersavatar
eddiea
Berichten: 569
Lid geworden op: 27 feb 2013, 21:38
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door eddiea »

[quote="staffpride"]Als je over kinderen begint, kijk eens naar de historie van je onderschriften :roll:
En je bijnaam ed kroket heb je toch echt aan jezelf te danken lijkt me.

+1
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door MkVI Nmgn »

+1
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
PaChaKoHa
Berichten: 135
Lid geworden op: 21 apr 2013, 20:42
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door PaChaKoHa »

Crokko schreef:
Hagar schreef:Ik heb een klacht ingediend bij de beheerders van dit forum. Tis belachelijk hoe jullie een forumlid te kakken zetten :evil:
Je doet maar wat je niet laten kunt.
Maar laat ik je dit vertellen en leg maar een knoop in je muismat, zodat je het niet vergeet hoe ik erover denk:
Sinds Fristi zich hier heeft geregistreerd, plaatst hij de een na de andere ongenuanceerde, negatieve, onjuiste, oninteressante, snauwende onzinnige en rare kutposts op een voorheen gemoedelijker forum.
In 14 dagen had meneer al zo'n 250 ongeloofwaardige posts en een reputatie van tweedehands pleeborstel.
Als daar wel de ruimte voor is, mag er dan aub ook nog een beetje ruimte zijn voor een luchtig cynisch geintje?
Of is dit een privilege geworden voor de azijnpissers?

Ik heb er in ieder geval heerlijk om gelachen en ik hoop meerdere met mij!

Ik had eerder een klacht over de kwaliteit van het photoshoppie verwacht. :? :lol:

Btw ik heb niets persoonlijks tegen Fristi, denk meer aan actie/reactie.

+1
PaChaKoHa
Berichten: 135
Lid geworden op: 21 apr 2013, 20:42
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door PaChaKoHa »

staffpride schreef:Als je over kinderen begint, kijk eens naar de historie van je onderschriften :roll:
En je bijnaam ed kroket heb je toch echt aan jezelf te danken lijkt me.

Gelukkig krijg je een beetje steun uit "onverwachte" hoek...... :o

+1
Gebruikersavatar
Frits@Vrolijk
Berichten: 705
Lid geworden op: 31 jul 2013, 22:50
Type auto: golf 6 Gti

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door Frits@Vrolijk »

Schijnbaar voel jij je aangesproken tja

En klopt was misschien niet handig maar wou wat verkopen zonder gezeur van grappenmakers vandaar even een ander profiel met Edje en dan moet je daar weken over door drammen en denken dat je dan leuk of grappig bent .



En het ging nu over mensen beledigen en niet over Edje leef je uit verder mij boeit het echt niet .


En zelfs nu gewoon doorgaan met ruzie zoeken succes verder
Mvg Frits
Gebruikersavatar
Frits@Vrolijk
Berichten: 705
Lid geworden op: 31 jul 2013, 22:50
Type auto: golf 6 Gti

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door Frits@Vrolijk »

PaChaKoHa schreef:
Crokko schreef:
Hagar schreef:Ik heb een klacht ingediend bij de beheerders van dit forum. Tis belachelijk hoe jullie een forumlid te kakken zetten :evil:
Je doet maar wat je niet laten kunt.
Maar laat ik je dit vertellen en leg maar een knoop in je muismat, zodat je het niet vergeet hoe ik erover denk:
Sinds Fristi zich hier heeft geregistreerd, plaatst hij de een na de andere ongenuanceerde, negatieve, onjuiste, oninteressante, snauwende onzinnige en rare kutposts op een voorheen gemoedelijker forum.
In 14 dagen had meneer al zo'n 250 ongeloofwaardige posts en een reputatie van tweedehands pleeborstel.
Als daar wel de ruimte voor is, mag er dan aub ook nog een beetje ruimte zijn voor een luchtig cynisch geintje?
Of is dit een privilege geworden voor de azijnpissers?

Ik heb er in ieder geval heerlijk om gelachen en ik hoop meerdere met mij!

Ik had eerder een klacht over de kwaliteit van het photoshoppie verwacht. :? :lol:

Btw ik heb niets persoonlijks tegen Fristi, denk meer aan actie/reactie.

+1

Voorheen gemoedelijk forum weet niet hoe jouw geheugen is maar heb al meer afzeik berichten hier gelezen zelfs voor ik een golf gekocht had .


En als we het over de kwaliteit van de spots of reacties gaan hebben dan lees ik dagelijks een hoop gezwam dus dont kill me


Maar deal zal minder schrijven meer lezen en jullie je forum terug geven waar iedereen met respect met elkaar omgaat en op waarheid berust commentaar geeft
Laatst gewijzigd door Frits@Vrolijk op 25 sep 2013, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg Frits
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door KnuffelTurk »

Jongens jongens Liefde komop
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door staffpride »

KnuffelTurk schreef:Jongens jongens Liefde komop

Kom jij zaterdag maar ff aan, dan zullen we je ff wat liefde geven abi :twisted:
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door Crokko »

Frits@Vrolijk schreef:Voorheen gemoedelijk forum weet niet hoe jouw geheugen is
Mijn geheugen is dermate, dat ik me herinner, dat ik "voorheen gemoedelijkER forum" had getypt.
Frits@Vrolijk schreef:En als we het over de kwaliteit van de spots of reacties gaan hebben dan lees ik dagelijks een hoop gezwam dus dont kill me
I'm not killing anyone, je bent alleen een opvallende overtreffende trap.

Steek je hand eerst eens in eigen boezem.
Dan begrijp je de reacties misschien wat beter.

Dit topic was echt als grap bedoeld.
Ik had zelfs ergens een leuke reactie van jou verwacht.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Frits@Vrolijk
Berichten: 705
Lid geworden op: 31 jul 2013, 22:50
Type auto: golf 6 Gti

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door Frits@Vrolijk »

Mij maakt het verder niks uit geloof me .Maar weet dat er andere mensen zijn beledigd die altijd klaarstaan voor andere met wel onderbouwde antwoorden .


En snap daar het nut niet zo van om mensen te beledigen die echt gewoon aardig zijn .

Weet ook wel waar het mis is gegaan hoor met het chip verhaal toen kreeg ik de meuk al over me heen haha en was de trend gezet om maar een beetje door te zeveren .






Het blijft jammer dat er mensen zijn die gelijk met modder moeten gooien als ze zich aangevallen voelen .

Maar denk dat het handig is met deze discussie te stoppen en gewoon normaal te doen verder .




Wens iedereen een mooie dag en ik lach gelukkig in het echte leven meer dan genoeg :lol:
Mvg Frits
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door Crokko »

Frits@Vrolijk schreef:Mij maakt het verder niks uit geloof me .Maar weet dat er andere mensen zijn beledigd die altijd klaarstaan voor andere met wel onderbouwde antwoorden .

En snap daar het nut niet zo van om mensen te beledigen die echt gewoon aardig zijn .

Weet ook wel waar het mis is gegaan hoor met het chip verhaal toen kreeg ik de meuk al over me heen haha en was de trend gezet om maar een beetje door te zeveren .

Het blijft jammer dat er mensen zijn die gelijk met modder moeten gooien als ze zich aangevallen voelen .

Maar denk dat het handig is met deze discussie te stoppen en gewoon normaal te doen verder .
Wens iedereen een mooie dag en ik lach gelukkig in het echte leven meer dan genoeg :lol:
Jaja. Nou ik begrijp dat je het handig vindt om deze discussie te stoppen, maar dan had je iets minder moeten typen, dan je nu gedaan hebt.
Als jij het jammer vindt dat mensen gelijk met modder gaan gooien, misschien moet we dan eens heel even je voorsteltopic erbij halen met het advies:
"Bij zeggen wat je denkt, moet je vooral het denken niet vergeten."
klik

En dan je mening tov het chippen, prima dat je een mening hebt, lekker uiten en lekker trots op zijn, maar ook meningen kunnen de verkeerde info/boodschappen bevatten. En dan krijg je nou eenmaal een reactie, want ook andere mensen hebben een mening. Buiten dat zijn er nog eens "feiten" waar je nou eenmaal niet omheen kan en sommigen niet omheen gaan om maar jou "niet aangevallen te laten voelen".

Visualisering: als je het clubhuis van de Hells Angels binnengaat, zeg je ook niet, dat je tattoos maar voor mietjes vindt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Fristi@Vrolijk?

Bericht door NICO! »

topic is uitgemolken, slotje dus.
Groeten, Nico
Gesloten

Terug naar “Gespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten