Enquete voor volkswagen

Volkswagen nieuws en forum nieuws.
Plaats reactie
elisemerkx

Enquete voor volkswagen

Bericht door elisemerkx »

In opdracht van Avans Hogeschool zijn wij opzoek naar de kopers van een Volkswagen (Golf/Polo). Het doel van dit onderzoek is erachter komen hoe u uw keuze heeft gemaakt en waarom u uiteindelijk wel/niet voor de Volkswagen heeft gekozen.

Ken of ben jij iemand die behoort tot de doelgroep volkswagen rijders en heb je zin om een 5-minuten enquete in te vullen en zo volkswagen te helpen, zie de link.
Na feedback gekregen te hebben uit de diepte interviews, hier een linkje naar de enquete van Volkswagen.
Link: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Alvast heel erg bedankt!
M.v.g. Elise - student Small Business and Retail Management
Laatst gewijzigd door NICO! op 27 sep 2013, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd. Gaarne eerst met mij contact opnemen.
Gebruikersavatar
MartijnGTI
Berichten: 311
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:30
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: Overijssel

Re: Enquete voor volkswagen

Bericht door MartijnGTI »

Denk dat dit weinig ingevuld gaat worden hier met alle gestolen voertuigen van de laatste tijd. Helemaal ook omdat je woonplaats en wijk (wat is het nu hiervan??) moet invullen. Lekker handig om dan de betreffende auto te vinden. Je wilt zelfs alle opties weten wat er op elke auto zit, kan zo de mooiste uitgekozen worden. Ben misschien wat achterdochtig maar zo'n enquête komt mij niet heel betrouwbaar over.
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Enquete voor volkswagen

Bericht door NICO! »

Ik heb ook geen officieel verzoek gehad om medewerking, dus als de topicstarter mij eerst wil contacten, dan kan ik bekijken of dit echt is of niet.
Groeten, Nico
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 110 gasten