Bearlock aanschaffen!

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
misterxenon
Berichten: 154
Lid geworden op: 11 sep 2011, 09:19
Type auto: Golf MK7 GTI Perf.

Bearlock aanschaffen!

Bericht door misterxenon »

Heren ik ben erover aan het nadenken om een bearlock te plaatsen.
Er worden mij toch de laatse tijd erg veel Golfjes gestolen!!!! :( :(

Kunnen jullie mij vertellen wat zoiets kost?
En waar ik eventueel het beste kan zijn, voor de beste prijs?
Voor het inbouwen heb ik iemand dus dat is geen probleem.

Jullie tips zijn welkom!


Groeten
Gebruikersavatar
Ruud-je
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 sep 2013, 18:42
Type auto: Golf MK 6 GTI DSG

Re: Bearlock aanschaffen!

Bericht door Ruud-je »

Ik zit met het zelfde probleem!
Net in ieder geval wel navi lock laten aanbrengen
Ik heb me laten vertellen dat de bearlock rond
De 500 euro kost! Maar er zullen er hier
Al wel een aantal zijn die hem hebben laten inbouwen

Succes grtzz Ruud
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Bearlock aanschaffen!

Bericht door MkVI Nmgn »

Neem even privé contact op met me bij serieuze intersse
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Bearlock aanschaffen!

Bericht door Verlengsnoer »

Je kunt ook op het forum zoeken naar bearlock construct! Volgens mij is er een tijd geleden gesproken over de twee producten!

Misschien helpt dat jou je keuze maken! Ook zijn de inbouw prijzen meerdere malen voorbij gekomen.
Pascari automotive
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 okt 2011, 14:04
Contacteer:

Re: Bearlock aanschaffen!

Bericht door Pascari automotive »

Goedendag allemaal,

Ik ben de importeur en dealer van de Construct mechanische diefstal beveiliging.
De Construct is qua principe hetzelfde als het andere merk, echter zijn er natuurlijk verschillen zoals dat hoort.


Construct:

- 22 jaar Europese ervaring in mechanische beveiliging (sinds 1991)
- slot is van volledig gehard staal (inclusief de pin en cilinder slot)
- montage op bestaande chassis punten inclusief montage met "breek bouten" (op geen enkele vorm wordt het slot bevestigd op kunststof delen)
- Simpel in 1 handomdraai te gebruiken
- mooi verwerkt, zodat deze de auto niet ontsiert
- raam stickers worden geplaatst, zodat het evt. dievengilde weet dat hij uw auto kan overslaan
- Fabrieksgarantie blijft volledig van kracht. Veel dealers werken met de Construct. Zelfs de Skoda fabriek levert de Construct sloten als optie af-fabriek.

- Montage op locatie: Naast de montage via de dealers, verzorgen wij zelf tevens inbouw op locatie in heel NL, u heeft dus geen tijdverlies en hoeft niet vele km's te rijden wat veel geld en tijd kost
- Hogere beveiligingen norm: De cilinder is voorzien van 18 beveiliging momenten t.o.v. 10 concurrent. Dit kunt u eenvoudig zien, doordat de Construct sleutels op alle 4 de zijden zijn gemarkeerd i.p.v. 2.
Tevens probeert Construct bij de ontwikkeling van een slot voor een bepaald type voertuig, het zo te maken dat de beveiliging op een zo direct mogelijke manier kan.
Bij Volkswagen's bijvoorbeeld, blokkeren we direct de schakelpook en níet de schakelstang. Hierdoor kunnen we beter en robuuster beveiligen en is bij de montage geen afstelling
nodig.


Construct is leverbaar in 2 versies:
- Bij de "regular" is de sleutel altijd uitneembaar wanneer u dat wilt.
- Bij de "premium" is de sleutel pas uitneembaar wanneer het slot vergrendeld is.
Voor de veiligheid hebben we voor de "premium" een nieuwe klapsleutel ontwikkeld, zodat er geen letsel kan ontstaan bij bijv. een ongeluk.

SCM-goedgekeurd:
Toen wij vorig jaar nog sponsor waren van dit forum, hadden wij de VW Golf (vanaf Golf 5) niet door TNO / SCM laten goedkeuren.
Maar omdat sommigen van jullie het SCM certificaat hoog in het vaandel hebben, hebben wij besloten om dit alsnog te doen.
Sinds dit jaar zijn daarom veel extra sloten (zoals Golf / Scirocco / Tiguan etc.) SCM-goedgekeurd.
Jullie kunnen op de website van SCM dit nagaan. (http://www.scm.nl)


Prijs:

Ik kan jullie de Construct aanbieden voor slechts € 499,- ("Regular") of € 525,- ("Premium").

De prijs is inclusief:
- BTW
- SCM certificaat
- Montage door Pascari Automotive bij u op locatie*

* Locatie: Dit kan op ieder gewenste locatie in heel Nederland, van maandag t/m zaterdag (bij nood evt. ook in de avond/zondag).
U kunt dus gewoon uw eigen ding doen zoals bijv. werken of andere dingen.


Mochten jullie vragen en/of interesse hebben, dan verneem ik dat uiteraard graag van jullie. Ook als jullie extra foto's wensen.

Groeten,


Pascal Lempke
___________________________________
Pascari Automotive
030-8782512
06-41378351
p.lempke@pascari.nl
http://www.voorkomautodiefstal.nl
___________________________________
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 gasten