Start probleem

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkIV.
Plaats reactie
schouenberghans
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 okt 2013, 14:21
Type auto: golf 4 1.8

Start probleem

Bericht door schouenberghans »

Hallo forum leden, ben nieuw op het forum maar wil toch even mijn vraag posten.
Mijn golf is niet meer te starten als de zekering van de binnenverlichting c.q. raambeweging kapot is.
Zekering 14 van 10 amp. Ik vervang de kapotte zekering dan werkt alles, maar na een tijdje is hij toch weer kapot en starten gaat niet. Ik moet erbij zeggen dat mijn linker achterruit vast zit en laat zich dus niet elektrisch bewegen. Maar wat heeft het een met het ander te maken? Heeft iemand een idee?
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Start probleem

Bericht door staffpride »

Kijk eens naar de kabelboom die boven op je startmotor loopt.

De kabelgeleider wil nog wel een kapot gaan en dan slijt je kabel door, dit kan de sluiting veroorzaken die een zekering laat smelten.
MVG EMServices

Afbeelding
schouenberghans
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 okt 2013, 14:21
Type auto: golf 4 1.8

Re: Start probleem

Bericht door schouenberghans »

staffpride schreef:Kijk eens naar de kabelboom die boven op je startmotor loopt.

De kabelgeleider wil nog wel een kapot gaan en dan slijt je kabel door, dit kan de sluiting veroorzaken die een zekering laat smelten.
Bedankt voor de reaktie. We hebben een kapotte zekering gevonden aan de klemmenstrook bij de accu, en onder de motorkap, iets is heet geworden. Maar ik denk dat het een het gevolg is van het ander. Het probleem blijft bestaan, ik zoek verder in een kabelboom. Wat is een golf IV 1.8 nog waard op de markt van 1998? Hij staat in de garage en kost alleen maar geld! :x
Plaats reactie

Terug naar “GOLF IV GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten