Samsung Galaxy Note 2

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Samsung Galaxy Note 2

Bericht door NICO! »

Ik heb nu een iPhone 4 maar die laat me iedere keer in de steek.

Nu heb ik mijn oog laten vallen op een nieuwe Galaxy Note 2. Goede specificaties en zeer betaalbaar.

Heeft iemand ervaring met zo'n ding en hoe werkt het als je tot nu toe alleen maar iPhones hebt gehad?
Groeten, Nico
Mik
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 jan 2013, 13:24
Type auto: Golf 5 GTI

Re: Samsung Galaxy Note 2

Bericht door Mik »

Ik ben zelf overgestapt van een iphone 5 naar een samsung s4 het is geen note maar wel vergelijkbaar.
Mijn mening lekker afblijven van die samsung blijft veel hangen onnodig opnieuw opstarten scherm blijft veel hangen bij de telefoon functie.
Ik ga weer terug naar mijn iphone je kan er niks speciaals mee maar heb er nooit gezeik mee gehad.

Mvg, Mik
Expect the Unexpected..
Gebruikersavatar
Semtex
Berichten: 186
Lid geworden op: 23 jan 2012, 20:37
Type auto: Scirocco 2.0 TSI

Re: Samsung Galaxy Note 2

Bericht door Semtex »

Samsung is top,goed besluit om af te stappen van apple.Heb samsung telefoon(S4) ,monitors,televisie,tablet en denk dat ik binnenkort ook een stofzuiger van ze ga kopen lol.Enkele vrienden hebben de note,is best groot maar als je veel mobiel internet en fotos/filmpjes bekijkt is het top.Werkt echt super simpel,ongelooflijk scherp beeld en veel leuke functies.Ook mooi dat het android is,dus gratis apps,waar je bij de control freaks van apple voor moet betalen.
Gebruikersavatar
maRRRtinus
Berichten: 381
Lid geworden op: 27 jul 2013, 07:06
Type auto: Audi TTS comp 500

Re: Samsung Galaxy Note 2

Bericht door maRRRtinus »

Semtex schreef:Samsung is top,goed besluit om af te stappen van apple.Heb samsung telefoon(S4) ,monitors,televisie,tablet en denk dat ik binnenkort ook een stofzuiger van ze ga kopen lol.Enkele vrienden hebben de note,is best groot maar als je veel mobiel internet en fotos/filmpjes bekijkt is het top.Werkt echt super simpel,ongelooflijk scherp beeld en veel leuke functies.Ook mooi dat het android is,dus gratis apps,waar je bij de control freaks van apple voor moet betalen.
Collega van me is vorige week ook overgestapt van een Iphone 4s naar GNII of III dat weet ik niet precies maar die is helemaal happy en van wat ze mij er van heeft laten zien is het idd een top apparaat. Ik heb zelf een sIII en vindt het de beste telefoon die ik heb gehad.
Gebruikersavatar
Frits@Vrolijk
Berichten: 705
Lid geworden op: 31 jul 2013, 22:50
Type auto: golf 6 Gti

Re: Samsung Galaxy Note 2

Bericht door Frits@Vrolijk »

Heb hier de Note 1 Helemaal goed


Zeker dat grote scherm is cool Zou de nieuwste appelfoon van me vriendin er niet voor willen inruilen
Mvg Frits
bartvw
Berichten: 133
Lid geworden op: 22 mei 2011, 09:50
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Samsung Galaxy Note 2

Bericht door bartvw »

Vrouwlief heeft de Note 2 werkt perfect vind het zelf een beetje groot maar dat is wel makkelijk als de oogjes wat minder worden. ;)

Groetjes Bart
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Samsung Galaxy Note 2

Bericht door NICO! »

Ah, ook hier, net als bij iPhone verschillende meningen lol

Graag nog een paar meningen......

En waar haal je de apps voor zo'n Samsung eigenlijk?
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
maRRRtinus
Berichten: 381
Lid geworden op: 27 jul 2013, 07:06
Type auto: Audi TTS comp 500

Re: Samsung Galaxy Note 2

Bericht door maRRRtinus »

NICO! schreef:
En waar haal je de apps voor zo'n Samsung eigenlijk?
google playstore.
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 gasten