Alarm Plus

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
topsporter
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jul 2011, 10:19

Re: Alarm Plus

Bericht door topsporter »

Seat dealer van der velden gaat de aanpassing doen. Geen idee wat het gaat kosten, laat ik jullie wel weten als ik de auto terug heb.
Gebruikersavatar
adjego
Berichten: 236
Lid geworden op: 14 jun 2011, 20:20

Re: Alarm Plus

Bericht door adjego »

Ben benieuwd, graag hoor ik of het gelukt is...;)
Vag-Com -> Eindhoven
Gebruikersavatar
Hagar
Berichten: 354
Lid geworden op: 06 mei 2011, 19:02
Type auto: Golf VII GTI

Re: Alarm Plus

Bericht door Hagar »

topsporter schreef:Volgens mij moet dit de aanpassing zijn in VCDS om het alarm direct af te laten gaan bij een golf 6.
Thnx topsporter, zal het morgen of overmorgen eens proberen.
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Alarm Plus

Bericht door KlouxOne »

topsporter schreef:Seat dealer van der velden gaat de aanpassing doen. Geen idee wat het gaat kosten, laat ik jullie wel weten als ik de auto terug heb.
die gasten in Benthuizen zijn echt top :) leveren vakwerk af! kom er al jaren
topsporter
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jul 2011, 10:19

Re: Alarm Plus

Bericht door topsporter »

Auto is vandaag bij van der Velden geweest, OBD aanpassing is gedaan. De kosten waren 146 euro. Heb in overleg wel besloten om de kabel niet te verleggen, ze hebben het nu anders opgelost. Lijkt me alleen niet verstandig om dat hier te gaan vermelden.

Alarm werkt nu ook eindelijk naar mijn zin, door de VCDS aanpassing.
Gebruikersavatar
adjego
Berichten: 236
Lid geworden op: 14 jun 2011, 20:20

Re: Alarm Plus

Bericht door adjego »

Dus door de aanpassing, gaat het alarm meteen af als je met de sleutel in het slot de deur open maakt??
Vag-Com -> Eindhoven
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Alarm Plus

Bericht door MkVI Nmgn »

topsporter schreef:Auto is vandaag bij van der Velden geweest, OBD aanpassing is gedaan. De kosten waren 146 euro. Heb in overleg wel besloten om de kabel niet te verleggen, ze hebben het nu anders opgelost. Lijkt me alleen niet verstandig om dat hier te gaan vermelden.

Alarm werkt nu ook eindelijk naar mijn zin, door de VCDS aanpassing.

Laat me raden ze hebben je obd onderbroken of ze hebben een dummy geplaatst en de plus en de min omgedraaid ;)
Ik had het voor de helft gedaan :P
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: Alarm Plus

Bericht door Mackdennis »

@ tonnie24

Ben jij zo handig met elektra van de auto dan?
Want als jij het inderdaad netjes kan doen onderbreken van obd voor een zacht prijsje.
Denk ik dat er wel meerdere in geitreseerd zijn.
topsporter
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jul 2011, 10:19

Re: Alarm Plus

Bericht door topsporter »

adjego schreef:Dus door de aanpassing, gaat het alarm meteen af als je met de sleutel in het slot de deur open maakt??
Klopt, het alarm gaat nu meteen af.
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Alarm Plus

Bericht door MkVI Nmgn »

Mackdennis schreef:@ tonnie24

Ben jij zo handig met elektra van de auto dan?
Want als jij het inderdaad netjes kan doen onderbreken van obd voor een zacht prijsje.
Denk ik dat er wel meerdere in geitreseerd zijn.

Wil niet zeggen dat ik super handig ben maar ik kan wel een schema maken voor de mensen hier die het zelf willen doen, scheelt behoorlijk wat centen
Ojah aan de originele obd gewoon niet aan komen beter deze verplaatsen en ergens anders uitlaten komen als je daarop een storing krijgt kan ik zeggen vind je boordcomp niet echt fijn
Bij dealer los een obd bestellen en plus van de zekeringen kast pakken en de min van het chassis de plus onderbreken in je eigen zekeringen kast bij een lege zekering een 15amp zekering ertussen en done :P
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
schaef
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 mei 2012, 11:17
Type auto: GTI 7 Perfom

Re: Alarm Plus

Bericht door schaef »

adjego schreef:Dus door de aanpassing, gaat het alarm meteen af als je met de sleutel in het slot de deur open maakt??
Is dit in te stellen met vagcom en zoja hoe, want ik heb ook een alarmplus in vind dit wel handig.
Je blijft toch nadat ze je auto voor de deur weggehaald hebben een beetje angstig dat het weer gebeurd.
Gr
Menno
Gebruikersavatar
adjego
Berichten: 236
Lid geworden op: 14 jun 2011, 20:20

Re: Alarm Plus

Bericht door adjego »

Golf V of Golf VI??
Vag-Com -> Eindhoven
Gebruikersavatar
schaef
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 mei 2012, 11:17
Type auto: GTI 7 Perfom

Re: Alarm Plus

Bericht door schaef »

Golf V
Gr
Menno
Roy_GTI
Berichten: 167
Lid geworden op: 14 jan 2016, 10:36
Type auto: Golf 5 GTI DSG
Locatie: Omgeving Nijmegen

Re: Alarm Plus

Bericht door Roy_GTI »

Even inhakend op dit oude onderwerp;

Ik heb onlangs een Golf V GTI gekocht. Om hem te beschermen tegen de oost-europese ratten wil ik hem goed beveiligen. Zo laat ik een Bearlock plaatsen en wil ik mijn alarm aanpassen of upgraden. Standaard zit er een inschakelvertraging op van 30 seconden. Nu las ik hier dat dit aan te passen is. Is de persoon die dit toen gedaan heeft hier nog actief en kan deze mij uitleggen hoe ik dit codeer? Ik ben zelf in het bezit van VCDS.

Bedankt!
2018 Up! GTI
2014 T5 GP 2.0 TDI DSG
2005 Golf 5 GTI DSG
2003 Touran R32 DSG

Het gaat niet om de afstand per liter maar het plezier per liter brandstof. ;)
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 gasten