Volkswagen Golf 2.0TFSI GTI DSG FULL OPTION schuif/kanteldak
Geplaatst: 05 feb 2014, 22:10
**VERKOCHT**
Ik ga m'n mooie GTI verkopen.
Wie zorgt er nu voor deze mooie auto?!
Het betreft een mooie zwarte, originele nederlander, bijna geheel "Full Option" met F1 flippers achter het stuur!
Volgens mij mis ik alleen parkeersensoren/camera aan de achterzijde.
Onder andere voorzien van een mooi schuif/kantel-dak, dit was voor mij een vereiste bij aankoop, hopelijk kan iemand anders dit net zo waarderen.
Heeft pas nog een grote beurt gehad bij de VW garage, hierbij zijn alle belangrijke vloeistoffen/filters wederom vervangen.
Bij dezen:
- Distributieriem is bij 95000 vervangen (2010)
- Bij 155000 een grote beurt gehad inclusief DSG olie wissel
- Bougies vervangen
- Filters vervangen (ook het brandstoffilter)
- Motorolie vervangen (Castrol Longlife
Dit alles is bij een VW garage gebeurd
De GTI is verder voorzien van;
- Coming Home / Leaving Home (Lciht en Zicht pakket)
- Origineel xenon koplampen met automatische hoogte regeling
- Regensensor (schuifdak en ramen sluiten ook automatisch bij regen)
- Volledig leren interieur, met elektrische lendesteunen voor
- Stoelverwarming voor
- Origineel fabrieksnavigatie
- Elektrische ramen voor en achter
- MFA+, dus groot display tussen de tellers, waarop ook navigatie instructies op getoond kunnen worden + uitgebreide boardcomputer
- DSG, dus supersnel schakelen, met F1 flippers achter het stuur!
- Voorzien van een schroefset, dus elke gewenste rijhoogte instelbaar (origineel onderstel is nog aanwezig en is bij de koop inbegrepen.
- 18" Zomerset Detroit velgen Golf mk6 (met zwarte binnenzijde), met zgan banden
- 18" Winterset! Ook voorzien van zgan banden. Zie laatste foto, velgen zijn oranje gemaakt doormiddel van "Plasticdip", dit is simpel weer te verwijderen (zoek maar eens op Google)
Alle opties zijn fabrieksorigineel (behalve uiteraard de schroefset). Er is verder niet aan de auto geknoeid, alles werkt zoals het hoort. Schakelt super en rijdt als de brandweer.
1 Puntje; de bestuurdersstoel heeft 1 plekje van 1x1cm met instapschade. Door de hoge "wangen" van deze stoel schuif je vaak langs deze plek bij in- en uitstappen. Is uiteraard probleemloos te repararen. Voor de rest is het leer nog in zeer goede staat!
Hij heeft nu net 160.000km op de teller zitten, zeg maar net ingereden







Ik ga m'n mooie GTI verkopen.
Wie zorgt er nu voor deze mooie auto?!
Het betreft een mooie zwarte, originele nederlander, bijna geheel "Full Option" met F1 flippers achter het stuur!
Volgens mij mis ik alleen parkeersensoren/camera aan de achterzijde.
Onder andere voorzien van een mooi schuif/kantel-dak, dit was voor mij een vereiste bij aankoop, hopelijk kan iemand anders dit net zo waarderen.
Heeft pas nog een grote beurt gehad bij de VW garage, hierbij zijn alle belangrijke vloeistoffen/filters wederom vervangen.
Bij dezen:
- Distributieriem is bij 95000 vervangen (2010)
- Bij 155000 een grote beurt gehad inclusief DSG olie wissel
- Bougies vervangen
- Filters vervangen (ook het brandstoffilter)
- Motorolie vervangen (Castrol Longlife
Dit alles is bij een VW garage gebeurd
De GTI is verder voorzien van;
- Coming Home / Leaving Home (Lciht en Zicht pakket)
- Origineel xenon koplampen met automatische hoogte regeling
- Regensensor (schuifdak en ramen sluiten ook automatisch bij regen)
- Volledig leren interieur, met elektrische lendesteunen voor
- Stoelverwarming voor
- Origineel fabrieksnavigatie
- Elektrische ramen voor en achter
- MFA+, dus groot display tussen de tellers, waarop ook navigatie instructies op getoond kunnen worden + uitgebreide boardcomputer
- DSG, dus supersnel schakelen, met F1 flippers achter het stuur!
- Voorzien van een schroefset, dus elke gewenste rijhoogte instelbaar (origineel onderstel is nog aanwezig en is bij de koop inbegrepen.
- 18" Zomerset Detroit velgen Golf mk6 (met zwarte binnenzijde), met zgan banden
- 18" Winterset! Ook voorzien van zgan banden. Zie laatste foto, velgen zijn oranje gemaakt doormiddel van "Plasticdip", dit is simpel weer te verwijderen (zoek maar eens op Google)
Alle opties zijn fabrieksorigineel (behalve uiteraard de schroefset). Er is verder niet aan de auto geknoeid, alles werkt zoals het hoort. Schakelt super en rijdt als de brandweer.
1 Puntje; de bestuurdersstoel heeft 1 plekje van 1x1cm met instapschade. Door de hoge "wangen" van deze stoel schuif je vaak langs deze plek bij in- en uitstappen. Is uiteraard probleemloos te repararen. Voor de rest is het leer nog in zeer goede staat!
Hij heeft nu net 160.000km op de teller zitten, zeg maar net ingereden
