Wie is er actief op Cleaned.be
- Chris5gti
- Type auto: Golf 5 GTI
Wie is er actief op Cleaned.be
Ik heb me op cleaned aangemeld en er moet eerst een admin het acount goedkeuren voordat je iets mag posten of ook maar ergens op dat forum gebruik van kunt maken . Dit duurt al een aantal weken en ik heb al 5 emails gestuurd naar de admin maar zonder antwoorden of resultaat . Hebben jullie dit ook zo ervaren ? Of ging het sneller ? Ik kan dus ook geen PM sturen omdat ik nergens gebruik van kan/mag maken op het forum .
- NICO!
- Forumeigenaar
- Type auto: BMW iX3
Re: Wie is er actief op Cleaned.be
Geen idee, maar nu ben je zeker wel weer blij met een forum waar dat allemaal niet nodig is 

Groeten, Nico
Zit er al jaren zonder problemen op het forum. Staat vaak leuk spul te koop.
- Chris5gti
- Type auto: Golf 5 GTI
Ik heb dit eerlijk gezecht ook bij nog geen ander forum meegemaakt ..
@eddiea : Ja is ook een van de redens waarom ik me aanmeld , maar als ik de admin geen pm kan sturen en email ook niet werkt word het moeilijk .. meschien kun jij eens een pm sturen naar een admin om hem erop te attenderen mijn acount naam is het zelfde als hier .
Nog komischer is dat ik vandaag niet meer kon inloggen en nog maar eens een nieuw acount gemaakt heb (zelfde naam )
@eddiea : Ja is ook een van de redens waarom ik me aanmeld , maar als ik de admin geen pm kan sturen en email ook niet werkt word het moeilijk .. meschien kun jij eens een pm sturen naar een admin om hem erop te attenderen mijn acount naam is het zelfde als hier .
Nog komischer is dat ik vandaag niet meer kon inloggen en nog maar eens een nieuw acount gemaakt heb (zelfde naam )