Uitdeuken zonder spuiten

Voor al je body kits, bumpers, spuitwerk aan je in- en exterieur
Plaats reactie
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Uitdeuken zonder spuiten

Bericht door Mackdennis »

Hoi ik kwam dit tegen

Dent out, met filmpje

http://www.5starshine.com/info-paintles ... moval.html

Wil dit zelf gaan proberen.
Zijn hiet mensen met goede en of slechte ervaring met dit product?


Gr
Dennis
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: Uitdeuken zonder spuiten

Bericht door Wilcoos »

Het ziet er uit als een iets waar je een holle deuk mee uittrekt, de veel voorkomende deukjes van deur zijn hiervoor te scherp/klein denk. Die moet je er meestal uitrollen. Weet wel dat er mensen zijn die dit erg goed kunnen.
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Uitdeuken zonder spuiten

Bericht door MkVI Nmgn »

Niet proberen,
Als je het verkeerd doet trek je de lak eraf / deze kan barsten
En als er ergens een stukje plamuur onder zit trek je dat er ook af Of je trekt deze deur er te veruit
Dan zit het er helemaal niet uit want dan heb je een kameel
Bij de dealers in Nederland loopt nu een actie Als de deuk niet groter is als een 2euro munt kost het je 25euro om weg te laten halen
Die mensen die deze deuken verwijderen hebben een speciale lamp met 2 strepen erop en daar me kunnen ze exact zien of een deuk te ver getrokken word of niet
Dus ik zeg no go.
Laatst gewijzigd door MkVI Nmgn op 24 aug 2011, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Uitdeuken zonder spuiten

Bericht door Verlengsnoer »

tonnie024 schreef:Niet proberen,
Bij de dealers in Nederland loopt nu een actie Als de deuk niet groter is als een 2euro munt kost het je 35euro om weg te laten halen
Ik kan hier via google niets over vinden! Wel een mooie actie lijkt mij!
Wilcoos
Berichten: 1601
Lid geworden op: 12 mei 2011, 00:00
Type auto: Golf GTI V

Re: Uitdeuken zonder spuiten

Bericht door Wilcoos »

Kan je ook nog vertellen dat door recente hagelschade e.d. het heeeel erg druk is en sommige schade herstellers een wachtrij hebben die op kan lopen tot 6 maanden voor het restylen. In de buurt van Ridderkerk dacht ik, hebben ze zelfs een loods afgehuurd waar allemaal restylers bezig zijn. (ook buitenlanders)
Gr, Wilco

\Oo) \___w___/ (oO/
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Uitdeuken zonder spuiten

Bericht door MkVI Nmgn »

In Nijmegen zitten bedrijfjes die komen direct :P op locatie
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Uitdeuken zonder spuiten

Bericht door MkVI Nmgn »

Verlengsnoer schreef:
tonnie024 schreef:Niet proberen,
Bij de dealers in Nederland loopt nu een actie Als de deuk niet groter is als een 2euro munt kost het je 35euro om weg te laten halen
Ik kan hier via google niets over vinden! Wel een mooie actie lijkt mij!

Ik maak morgen wel foto van het foldertje is ook maar een heel klein kaartje :P
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: Uitdeuken zonder spuiten

Bericht door Mackdennis »

Als mensen hier inderdaad melden dat het een NO GO is dan,
Twijfel ik inderdaad ook wel heel erg!

Is het niet zo dat de schade hertel bedrijven wel de zelfde methode gebruiken?
Al dan niet een stuk profecioneler.

Zal eens vragen wat ze bij een herstel bedeijf of dealer vragen.
Ik heb 2 lullige deukjes in me auto, vandaar
Lay
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2011, 10:18
Type auto: Audi TT RS
Locatie: Amsterdam

Re: Uitdeuken zonder spuiten

Bericht door Lay »

In Nootdorp (Den-Haag) deuken ze iedere laatste woensdag van de maand voor 10 euro per deuk uit.
Dus je zou er eventueel volgende week terecht kunnen....

http://www.asnnootdorp.nl/
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Uitdeuken zonder spuiten

Bericht door wehoo »

Zojuist van VW ontvangen:

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Uitdeuken zonder spuiten

Bericht door MkVI Nmgn »

Zei ik het niet ;)

*Krassen tot 5 cm en deukjes ter grootte van maximaal een twee-euromunt. Kijk op www.onderhoudenisoverhouden.nl voor de actievoorwaarden. Actie geldig t/m 30 september 2011.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Uitdeuken zonder spuiten

Bericht door wehoo »

ACTIE ACTIE ;) :lol: :lol: :lol: :lol:
Vandaag aanspraak willen maken bij een officieel aan VW gelieerd schadebedrijf. De deuk zit aan de zijkant in het dak bij de "scherpe kant". Uiteraard wist ik dat dit niet de makkelijkste klus zou zijn en dat bij deze acties altijd een bepaalde vorm van klantenbinding hoort. Toch gaan kijken naar de mogelijkheden en reactie van het schadebedrijf. En nog even voor de duidelijkheid: de deuk valt binnen de 2 euro grootte en voldoet aan de maximale diepte. Het begon al tussen de middag (waarschijnlijk etenspauze) toen ik binnenliep bij de receptie. Alles open en kon zonder restricties binnenlopen ---> er was helemaal niemand aanwezig, dit duurde ongeveer 20 minuten. Ik had zomaar de mogelijkheid om een groot deel van de waardevolle spullen die er lagen, mee te nemen. Omdat het wachten me te lang duurde en er niemand kwam, ben ik gegaan en later teruggekomen.

Op mijn opmerking dat alles open lag en er gedurende 20 minuten niemand in de zaak aanwezig was, reageerde men bij mijn terugkomst erg laconiek. (je zou maar je auto daar hebben staan; de sleutels liggen en hangen voor het grijpen).
Mijn aanspraken op de wat toen bleek "spotrepair" reparatie werden erg serieus genomen. Kentekenbewijs werd gekopieerd, vw klantenkaart moest getoond worden. Daarna liep de service medewerker mee om de "schade" op te nemen. Hij kwam er niet goed uit. Het is wel mogelijk maar vergt toch wel meer werkzaamheden. Spuiten valt zowiezo niet binnen deze actie, vertelde hij. Het uitdeuken volgens hem wel en kon van buitenaf gebeuren. Het zou een verbetering opleveren en de deuk zou weg zijn. Er bleef echter een klein randje zichtbaar. Ik opperde nog dat ik de eventuele meerkosten voor mijn rekening zou nemen betreffende het spuiten. TJa.... toen werd er nog een medewerker bijgehaald en men bekeek met tweeën de schade. Onderling overleg resulteerde in de opmerking naar mij, dat dit wel te repareren viel en binnen de actie viel, maar er een klein "randje" zichtbaar bleef. Nou als dat alles is, ben ik wel tevreden.
De servicemedewerker zou het gaan uitrekenen.
En toen kwam de offerte: i.p.v. 25 euro serviceactie werd het het 7-voudige hiervan. (reken maar uit). Toen ik hem dan ook maar beleefd vroeg of dit alles omvattend was? Zei hij, dat het helemaal weg was op het randje na. Maar qua prijs ook nog de 25 euro betaald moest worden vanwege de actie.

Vriendelijk bedankt...... de opdracht wordt niet uitgevoerd en we zijn weer een (toch al bekende) ervaring rijker.

(@funracer (als je meeleest), weet jij wel welk bedrijf ik bedoel).
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: Uitdeuken zonder spuiten

Bericht door Mackdennis »

He? Sorry hoor maar heb je nu wel een nette prijs betaald of niet?
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Uitdeuken zonder spuiten

Bericht door wehoo »

Mackdennis schreef:He? Sorry hoor maar heb je nu wel een nette prijs betaald of niet?
Als je mijn verhaal bedoelt. Nee ik heb dit niet laten uitvoeren voor 7 x 25,00 + 25,00 euro. 8-) :lol:
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: Uitdeuken zonder spuiten

Bericht door Mackdennis »

Daar kan ik me zo boos over maken.. Bieden ze iets aan en dan kom je kost het ff 7x duurder dan de actie!!!!

Heb zelf 2 hele kleine deukjes maar ga er geen 200e voor betalen!
En al helemaal niet perstuk.
Speedster7
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 mei 2011, 06:30

Re: Uitdeuken zonder spuiten

Bericht door Speedster7 »

Kent er nog iemand een goede uitdeuker zonder spuiten die in het weekend werkt??

Ergens in de buurt van Eindhoven graag!
Plaats reactie

Terug naar “Cosmetische modificaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten