Stage 7!!

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Maikie
Berichten: 81
Lid geworden op: 06 feb 2012, 21:15
Type auto: Golf 6 2.0TDI GTD

Stage 7!!

Bericht door Maikie »

In mijn zoektocht naar een leuke golf gti kwam ik deze advertentie tegen

http://link.marktplaats.nl/829705679

465pk niet normaal, maar is zoiets wel te doen met alleen voorwiel aandrijving?
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Stage 7!!

Bericht door bluetiger »

Vriend van me had een golf 4 met 450 pk (niet jd) en met droog was t goed te doen. Met nat moet je op je hoede zijn. Als je echt interesse hebt zou je miss een mailtje richting jd kunnen sturen zie dat het een creatie van hun is
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Maikie
Berichten: 81
Lid geworden op: 06 feb 2012, 21:15
Type auto: Golf 6 2.0TDI GTD

Re: Stage 7!!

Bericht door Maikie »

Auto ligt sowieso een stuk boven mijn budget en ook het vermogen is niet alles om 20 000km per jaar mee te rijden.

Wilde hem gewoon graag met jullie delen.
73GTI
Berichten: 584
Lid geworden op: 22 feb 2012, 16:16
Type auto: 73MKVR32
Locatie: amsterdam

Re: Stage 7!!

Bericht door 73GTI »

Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
Gebruikersavatar
g-loudertje
Berichten: 452
Lid geworden op: 20 jun 2013, 22:51
Type auto: Porsche Boxster S
Locatie: Sommelsdijk

Re: Stage 7!!

Bericht door g-loudertje »

Is dit niet een oude van iemand van hier?
Gebruikersavatar
Golddigger
Berichten: 166
Lid geworden op: 17 sep 2012, 20:44
Type auto: Passat R36
Locatie: Limburg

Re: Stage 7!!

Bericht door Golddigger »

Deze heb ik idd terug gehaald bij de garage waar ik hem heb ingeruild.. ik was niet tevreden over de auto die ik bij hun destijds had gekocht.. waarom zou je geen 20.000km per jaar kunnen rijden? dat heb ik nu ook gedaan. niks mis mee.. ligt er ook aan hoe je ermee omgaat natuurlijk .. als je met een 1.4 tsi iedere dag van amsterdam naar limburg rijd en je schakelt in t rood over krijg je t ook kapot hoor..
Golf 5 gti 2007 edition30 Stage VII 500pk/541nm * DSG Stage 3 650nm race clutch * Full Largebore Milltek * Highflow Largebore Intercooler

Passat R36 2009 335pk/400nm
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: Stage 7!!

Bericht door Timvgti »

Vraag het eens aan spuugemmer hier. Die heeft ook met zulk vermogen in zijn mk5 gereden. Ging met beleid meer dan prima (heb er zelf ook vaak zat mee gereden). Die is overigens naar een ander lid hier op het forum gegaan, welke hem helemaal over heeft laten spuiten, etc. Maar lees nooit meer wat van diegene. Ben even zijn forumnaam kwijt...
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Stage 7!!

Bericht door Edition30 »

Timvgti schreef:Vraag het eens aan spuugemmer hier. Die heeft ook met zulk vermogen in zijn mk5 gereden. Ging met beleid meer dan prima (heb er zelf ook vaak zat mee gereden). Die is overigens naar een ander lid hier op het forum gegaan, welke hem helemaal over heeft laten spuiten, etc. Maar lees nooit meer wat van diegene. Ben even zijn forumnaam kwijt...
Renekes Tim. René was er ook bij afgelopen zaterdag, maar was jij ;)
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: Stage 7!!

Bericht door Renekesgti »

Timvgti schreef:Vraag het eens aan spuugemmer hier. Die heeft ook met zulk vermogen in zijn mk5 gereden. Ging met beleid meer dan prima (heb er zelf ook vaak zat mee gereden). Die is overigens naar een ander lid hier op het forum gegaan, welke hem helemaal over heeft laten spuiten, etc. Maar lees nooit meer wat van diegene. Ben even zijn forumnaam kwijt...
Hey Tim,

Ik zou eens kijken naar mijn topic. Staan een paar nieuwe updates in. Je hebt blijkbaar wat gemist. En inderdaad Rens je hebt gelijk. Waar was jij Tim? :)

http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ant#p97820
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: Stage 7!!

Bericht door Timvgti »

Renekesgti schreef:
Timvgti schreef:Vraag het eens aan spuugemmer hier. Die heeft ook met zulk vermogen in zijn mk5 gereden. Ging met beleid meer dan prima (heb er zelf ook vaak zat mee gereden). Die is overigens naar een ander lid hier op het forum gegaan, welke hem helemaal over heeft laten spuiten, etc. Maar lees nooit meer wat van diegene. Ben even zijn forumnaam kwijt...
Hey Tim,

Ik zou eens kijken naar mijn topic. Staan een paar nieuwe updates in. Je hebt blijkbaar wat gemist. En inderdaad Rens je hebt gelijk. Waar was jij Tim? :)

http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ant#p97820
Ik heb idd wat gemist! Wat staat hij er weer heerlijk bij zeg. Dat zal Chris goed doen, dat zijn oude baby er zo fraai bij staat! Motorisch alles ook nog 100%?
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Stage 7!!

Bericht door Edition30 »

Timvgti schreef:
Renekesgti schreef:
Timvgti schreef:Vraag het eens aan spuugemmer hier. Die heeft ook met zulk vermogen in zijn mk5 gereden. Ging met beleid meer dan prima (heb er zelf ook vaak zat mee gereden). Die is overigens naar een ander lid hier op het forum gegaan, welke hem helemaal over heeft laten spuiten, etc. Maar lees nooit meer wat van diegene. Ben even zijn forumnaam kwijt...
Hey Tim,

Ik zou eens kijken naar mijn topic. Staan een paar nieuwe updates in. Je hebt blijkbaar wat gemist. En inderdaad Rens je hebt gelijk. Waar was jij Tim? :)

http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... ant#p97820
Ik heb idd wat gemist! Wat staat hij er weer heerlijk bij zeg. Dat zal Chris goed doen, dat zijn oude baby er zo fraai bij staat! Motorisch alles ook nog 100%?
Denk het wel, want René kon best wel lekker meekomen ;)
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Stage 7!!

Bericht door Crokko »

Edition30 schreef:
Timvgti schreef:Ik heb idd wat gemist! Wat staat hij er weer heerlijk bij zeg. Dat zal Chris goed doen, dat zijn oude baby er zo fraai bij staat! Motorisch alles ook nog 100%?
Denk het wel, want René kon best wel lekker meekomen ;)
Een man in een Lamborghini Gallardo is daar ook achter gekomen. :lol:
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten