zijramen ruilen mk6 5 deurs
zijramen ruilen mk6 5 deurs
Hallo,
Ik heb pasgeleden mijn zijramen voor laten tinten met 65% folie. na meting 51% getint, dus net binnen de norm.
Maar ik heb ze toch liever iets donkerder.
Het tinten heeft mij 85€ gekost.
Als er iemand is die zijn zijramen voor wil ruilen met de mijne en 85€ wil bijleggen, heeft diegene getinte ramen en ik hoef die folie er niet af te halen en kan ik de mijne opnieuw laten tinten.
De folie zit er supernetjes op en is geplakt met sunguard folie door een erkend bedrijf.
De bovenkantjes zijn netjes afgevijld en je hebt dus geen lichte rand aan de bovenkant van het raam.
Iemand interesse? mits je ramen niet beschadigd zijn of gegraveerd...
Ik kom zelf uit zeeland en kom ook regelmatig in houten of apeldoorn.
pb bij interesse
Ik heb pasgeleden mijn zijramen voor laten tinten met 65% folie. na meting 51% getint, dus net binnen de norm.
Maar ik heb ze toch liever iets donkerder.
Het tinten heeft mij 85€ gekost.
Als er iemand is die zijn zijramen voor wil ruilen met de mijne en 85€ wil bijleggen, heeft diegene getinte ramen en ik hoef die folie er niet af te halen en kan ik de mijne opnieuw laten tinten.
De folie zit er supernetjes op en is geplakt met sunguard folie door een erkend bedrijf.
De bovenkantjes zijn netjes afgevijld en je hebt dus geen lichte rand aan de bovenkant van het raam.
Iemand interesse? mits je ramen niet beschadigd zijn of gegraveerd...
Ik kom zelf uit zeeland en kom ook regelmatig in houten of apeldoorn.
pb bij interesse
mk6 5d 1.4tsi gti wannabe
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Re: zijramen ruilen mk6 5 deurs
Wat is dan de winst voor degene die zijn ramen wilt ruilen? Die betaalt alsnog € 85,00, hetzelfde dus als je betaalt als je je ramen laat tinten.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Het gaat er niet om dat iemand er winst mee behaald, mij gaat het erom dat ik het zonde vind om weer 85€ te betalen voor een tintje donkerder en deze folie eraf te trekken.
Als iemand toevallig toch 65% folie wilde hebben is dit een mooie gelegenheid.
Als iemand toevallig toch 65% folie wilde hebben is dit een mooie gelegenheid.
Als je het nu voor de helft doet, dan verlies je de helft minder, heeft een ander zijn folie voor de helft en vindt je er veel sneller iemand voor?
Succes ermee in ieder geval!
Succes ermee in ieder geval!
Ik rijd nu niet voor lul. En ik heb thuis nog iemand (lees: vrouw)die het in eerste instantie ook al onzin vond. Als er dan nog een keer geld bij moet... Dat gaat er niet in
Ik vond het idee wel goed.
Plus dat je ramen in 5 a 10 min getint zijn en je van tevoren het resultaat al kan zien.
Ik zeg: win win.

Ik vond het idee wel goed.
Plus dat je ramen in 5 a 10 min getint zijn en je van tevoren het resultaat al kan zien.
Ik zeg: win win.
ik zou het zo laten, je kan 10 minuten rijden in het westen met nog donkerder dan dit en word je aangehouden kan je het er gelijk aftrekken.
De ramen wisselen zal denk ik moelijker zijn dan de ramen te beplakken , daarnaast zou ik nooit zomaar ff de ramen uit mijn auto halen.....
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Deze zijn er met het beplakken ook uitgehaald. Is echt 5 minuten werk.
Bekleding eraf, 2 schroeven van het raam los en klaar.
Bekleding eraf, 2 schroeven van het raam los en klaar.