RNS 310 achteraf inbouwen Polo 6R 2010 Highline

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
polo-6r-Highline
Berichten: 40
Lid geworden op: 20 aug 2014, 00:58
Type auto: Polo 6R Highline

RNS 310 achteraf inbouwen Polo 6R 2010 Highline

Bericht door polo-6r-Highline »

hallo allemaal

ik heb een Polo 6r Highline van 2010, deze kocht ik toen zat er een gewone JVC radio in, echter wou ik graag een RNS Systeem hebben en dat is dus de RNS 310 geworden, het inbouwen is een fluitje van een cent bij deze auto's, echter heb ik maar een antenne kabel,

ik heb de navigatie antenne besteld deze komt binnen en zit dus ook nog niet gemonteerd (je kent het nieuwsgierig en niet kunnen wachten haha)

mijn probleem is nu dat mijn radio zeer slechte ontvangst heeft op de radio, en iedereen zegt dat je bij het set-up menu 2 antennes op ON moet zien staan, bij mij staat echter alleen antenne 2 op ON

is het mogelijk dat als ik de navigatie antenne gemonteerd heb deze dan dient als antenne nr1 en mijn ontvangst gewoon prima is zoals je van een dure wagen verwacht?

alvast bedankt voor de reacties!

fijne nacht/dag/weekend!
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: RNS 310 achteraf inbouwen Polo 6R 2010 Highline

Bericht door KlouxOne »

je kant de antenne doorlussen met een verloop kabel. maar nog beter is een 2de antenne versterker monteren.
SteveO
Berichten: 139
Lid geworden op: 28 mei 2013, 00:07
Type auto: Golf 5 TDI GT Sport

Re: RNS 310 achteraf inbouwen Polo 6R 2010 Highline

Bericht door SteveO »

Toen ik nog een Pioneer radio/nav had, had ik ook maar 1 antenne kabel aangesloten. Toen ik over ging op een RNS510, moest ik er ook 2 hebben. Toen ik even goed ging graaien door de ruimte heen waar de radio geplaatst wordt, trof ik opeens een 2e antenne aansluiting aan. Hij zat een beetje weggemoffeld achter mijn airco-paneel. Die erbij aangesloten via een RNS510 verloopstekker en klaar.

Misschien dat dit ook bij een Polo 6r het geval is..
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: RNS 310 achteraf inbouwen Polo 6R 2010 Highline

Bericht door MkVI Nmgn »

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 124 gasten