Gespot Hegeman Nijmegen Witte GTI R32 front

De mooiste auto ooit gezien of juist de lelijkste? Denk je een bekende gezien te hebben? Plaats het hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Gespot Hegeman Nijmegen Witte GTI R32 front

Bericht door MkVI Nmgn »

Vandaag een dikke GTI bij Hegeman Nijmegen gespot met een r32 front en een ed30 kont :P
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Werner
Berichten: 102
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:53
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Arnhem

Re: Gespot Hegeman Nijmegen Witte GTI R32 front

Bericht door Werner »

Dat kan niet missen natuurlijk, haha. Hoewel ik in Doetinchem woon vind ik Hegeman Nijmegen een bijzonder prettige garage en is de auto daar altijd in onderhoud geweest.

Heb jouw GTI ook gezien trouwens, helaas met wat schade rechts-achter? Had gisteren wat haast en wist niet dat jij de eigenaar van de GTI bent. Tot over 26mnd in elk geval, hij had nu zijn eerste APK en moet dan zijn 2e hebben.

Grtz Werner
BMW 123d BY2010 @ 252pk/475Nm
Golf V GTI BY2007 @ 256pk/399Nm (2009-2012)
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Gespot Hegeman Nijmegen Witte GTI R32 front

Bericht door MkVI Nmgn »

Ik was trouwens ook de gene die je front zo dik vond die even snel langs kwam,
en ja klopt die schade word aankomende maandag herstelt en de wielen krijgen meteen een ander kleurtje
vond het wel zonde van je schermen wat is trouwens de et waarde van je zwarten velgen ? misschien beetje aflaten draaien van de binnenkant van het wiel geen optie? zodat zo dat deze niet meer aanlopen op de schermen?
Weet wel een klein bedrijfje die vraagt er niet veel voor en uitstekend word je er geholpen

Gr Tonnie
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Werner
Berichten: 102
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:53
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Arnhem

Re: Gespot Hegeman Nijmegen Witte GTI R32 front

Bericht door Werner »

Wielen voor zijn inmiddels al afgedraaid naar ET48 (was net als achter ET45). Hij staat echter normaliter (nog) lager dan hij bij jullie in garage was en om die reden ben ik nu aan het uitzoeken of het afdraaien in combinatie met het bewerken van de schermen/wielkuipen het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Pas wanneer dat zo blijkt te zijn komen er nieuwe binnenkuipen in en worden de zijschermen netjes gespoten. Tot die tijd leert de ervaring van mij en anderen dat je aan het spuiten blijft zolang het aanlopen niet 100% is opgelost.

Het is een hobby auto, dus dit is een mooi projectje voor de winter als die toch niet buiten komt.
BMW 123d BY2010 @ 252pk/475Nm
Golf V GTI BY2007 @ 256pk/399Nm (2009-2012)
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Gespot Hegeman Nijmegen Witte GTI R32 front

Bericht door MkVI Nmgn »

Het is wel een dikke auto en zag er ook echt al laag uit :P
Maar als je nog lager wilt waarom geen airride?
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Werner
Berichten: 102
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:53
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Arnhem

Re: Gespot Hegeman Nijmegen Witte GTI R32 front

Bericht door Werner »

Dankjewel!

En tja.. je hebt twee stromingen binnen de ''verlagingswereld''. Het heeft in mijn ogen allebei wel iets, zowel airride als schroefset. Toch ben ik van de stroming die statisch plat (schroefset) aanhangt.

Heb overigens een setje verbrede zijschermen op het oog; kan ik nog wat lager gaan en is het probleem met aanlopen ook direct verholpen. Maar dat is wellicht toekomstmuziek, we zullen het na de winter weten :roll:
BMW 123d BY2010 @ 252pk/475Nm
Golf V GTI BY2007 @ 256pk/399Nm (2009-2012)
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Gespot Hegeman Nijmegen Witte GTI R32 front

Bericht door MkVI Nmgn »

Ben benieuwt!
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Plaats reactie

Terug naar “Gespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 122 gasten