Wekelijkse achtervolgingen...

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Plaats reactie
pasiee
Berichten: 353
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:13
Type auto: Golf 6 GTI
Locatie: Zuid-holland

Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door pasiee »

Ik weet niet of ik deze post hier goed staat..

Ik ben nu in 2 weken al 2 x achtervolgd en niet om even een sprintje te trekken maar echt gewoon 50 km lang...
En ik denk zelf om te kijken waar mijn GTI geparkeerd staat.

Ben express niet naar mijn woonplaats gegaan maar door barendrecht en zwijndrecht gereden, toen ik bij zwijndrecht de snelweg weer op ging heb ik ze niet meer afgezien 8-) :roll:

Helaas heb ik het kenteken niet gezien, maar de eerste keer was het een grijze Skoda superb en gister een grijze Skoda octavia

Hebben jullie nog tips of trucs om hier iets tegen te doen?
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door bzb »

wat een amateurs, als ze je kenteken konden lezen hadden ze al genoeg :mrgreen: ik parkeer meestal gelijk naast de weg, bij een bushalte effe ofzo, kom bij mij tot toe steeds voor in dordrecht en den bosch heel soms

auto's klinken mij als wouten eigenlijk, die volgen gewoon om je kenteken na te trekken, heb ook wel eens busjes in gay clubkleuren achter me gehad door hele wijken, maar als ze uiteindelijk code groen doorkrijgen gaan ze weer verder met niksen
Gebruikersavatar
jochemstr
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 okt 2014, 23:36
Type auto: Golf 7 GTI DSG

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door jochemstr »

Ook een keer gehad, ben toen naar een andere plaats gereden daar de auto geparkeerd en even een rondje gelopen in het winkelcentrum. Ik zou in ieder geval nooit naar je woonplaats o.i.d. rijden, volgens mij is dit een van de makkelijkste manier voor 'hun' om er achter te komen waar interessante auto's staan.

Het kan inderdaad politie zijn, maar die blijven echt geen 50 km achter je rijden, kenteken natrekken duurt hoogstens 5 minuten.
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door ferry »

jochemstr schreef:Ook een keer gehad, ben toen naar een andere plaats gereden daar de auto geparkeerd en even een rondje gelopen in het winkelcentrum. Ik zou in ieder geval nooit naar je woonplaats o.i.d. rijden, volgens mij is dit een van de makkelijkste manier voor 'hun' om er achter te komen waar interessante auto's staan.

Het kan inderdaad politie zijn, maar die blijven echt geen 50 km achter je rijden, kenteken natrekken duurt hoogstens 5 minuten.

Zou wel heel lullig zijn als ze hem dan jatten als jij in het winkelcentrum loopt.

Zou hem dan zo ie zo niet achterlaten. Gewoon confronteren die gasten!!
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
jochemstr
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 okt 2014, 23:36
Type auto: Golf 7 GTI DSG

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door jochemstr »

Midden op de dag op een drukke parkeerplaats (niet garage) voor een AH, mét een Bearlock, ik wens ze succes ;)
Als ik ze kan confronteren doe ik het, maar toen reden ze dat parkeerterrein geeneens op, dus toen wist ik al genoeg en waren ze natuurlijk weg.
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door KnuffelTurk »

Ik krijg nu nog mn aanschafswaarde als die weg is :mrgreen:

Ik let altijd wel op of ik achtervolgd wordt. Het is 1x voorgekomen bij mij toen stapte ik zsm uit en liep ik richting de auto die me achtervolgde die ging vervolgens in zn achteruit ervandoor. Dit gebeurde in alblassserdam ze reden in een zilveren Renault clio 20-lg-xl
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
stefanmk4
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jan 2014, 10:46
Type auto: Seat Ibiza FR DSG

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door stefanmk4 »

Had het 2 weken geleden ook op een zaterdag avond. Had mijn auto die dag nieuw opgehaald en in avond werd ik maar gevolgd. De meest gekke routes gereden maar ze bleven maar achter me in een Golf 6 ( zuid holland ). Uit eindelijk kon ik wat meer gas geven en zaten hun vast achter een auto die netjes 50 bleef rijden. 10 min gewacht voordat ik mijn woonwijk inreed.
Gebruikersavatar
robberto
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 aug 2014, 23:39
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door robberto »

Opzich helemaal geen verkeerde zaak natuurlijk als het Politie is. Zo zouden ze eventueel gestolen auto's terug kunnen vinden. Als die gestolen is, kunnen ze zo'n mooie STOP POLITIE bordje uithangen :lol: .
GTI's zijn natuurlijk gewilde auto's bij de dieven en dus checken ze die.

Maar terugkomend op het verhaal, een politieagent volgt geen 50 km! Dus ik zou ook thuis even regelmatig even in de buurt kijken.
VW Golf 7.5 GTI DSG
Gebruikersavatar
SjoerdB
Berichten: 237
Lid geworden op: 24 okt 2014, 14:27
Type auto: Golf 5 GTI ED30
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door SjoerdB »

Over het algemeen wordt je hier in de buurt wel aangehouden wanneer ze je natrekken. Gewoon, om even een babbeltje te maken met de toch wel redelijk jonge bestuurder voor zo'n vlotte auto.
Laatst ook iemand achter me aan gehad, maar had vrij snel in de gaten dat het géén politie was. Vervolgens goed op het gas en ik was ze zo kwijt. Blijft toch een beetje eng. :x
Current: Volkswagen Golf 5 GTI Edition 30 @ 339,5pk/448,9Nm
Ex: Opel Astra GTC 1.9CDTi / Seat Ibiza 6k2 1.9TDi / Seat Ibiza 6k 1.9D
pasiee
Berichten: 353
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:13
Type auto: Golf 6 GTI
Locatie: Zuid-holland

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door pasiee »

Mhhh veel mensen die dit mee maken..
Gelukkig zitten ze zelf meestal niet in een snelle auto haha..
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door Edition30 »

Neem een rotonde een paar keer, je kan dan de achtervolger gaan volgen, of als (een keer) de achtervolger eraf gaat neem je zelf de er tegenover liggende afslag. Dit moet toch werken ;)
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
jochemstr
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 okt 2014, 23:36
Type auto: Golf 7 GTI DSG

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door jochemstr »

Edition30 schreef:Neem een rotonde een paar keer, je kan dan de achtervolger gaan volgen, of als (een keer) de achtervolger eraf gaat neem je zelf de er tegenover liggende afslag. Dit moet toch werken ;)
Dat brengt me inderdaad op een idee. De volgende keer dat ik weer is achtervolgt word rij ik naar een van de vele rotondes hier in de omgeving en ga ik hem achtervolgen! :)
GTI_MaRsS-72
Berichten: 259
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:05
Type auto: Golf 6 GTI

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

Gatver, hier word ik dus gewoon helemaal eng van. Ik denk dat ik voortaan ook maar goed op ga letten of ik achtervolg word.

Vorige week donderdag hebben ze mijn auto gestript voor de Xenon koplampen. Veel schade en een hoop ellende.
Gelukkig afdoende verzekerd en ik wacht nu op mijn auto die momenteel hersteld wordt. Ik ben alleen bang dat de dieven weer terugkomen....

Echt niet leuk meer!
Gebruikersavatar
jochemstr
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 okt 2014, 23:36
Type auto: Golf 7 GTI DSG

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door jochemstr »

GTI_MaRsS-72 schreef:Gatver, hier word ik dus gewoon helemaal eng van. Ik denk dat ik voortaan ook maar goed op ga letten of ik achtervolg word.

Vorige week donderdag hebben ze mijn auto gestript voor de Xenon koplampen. Veel schade en een hoop ellende.
Gelukkig afdoende verzekerd en ik wacht nu op mijn auto die momenteel hersteld wordt. Ik ben alleen bang dat de dieven weer terugkomen....

Echt niet leuk meer!
Grote kans dat het bij jou ook op die manier gebeurd is, het is in ieder geval geen toeval dat ze toevallig langslopen en maar even besluiten om je koplampen er uit te halen. Ze moeten weten dat je auto er elke nacht staat lijkt mij.

Zoals eerder gezegd, het enige wat je kan doen is er anti-diefstalbouten indraaien, komen ze in ieder geval niet nóg een keer terug.. Succes..
pasiee
Berichten: 353
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:13
Type auto: Golf 6 GTI
Locatie: Zuid-holland

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door pasiee »

Haha die rotonde truc is wel handig!
Ik ben zelf niet zo groot dus de auto uitgaan lijkt me niet zo goed idee..
Zijn er geen STOP POLITIE bordjes te koop haha?
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door ferry »

pasiee schreef:Haha die rotonde truc is wel handig!
Ik ben zelf niet zo groot dus de auto uitgaan lijkt me niet zo goed idee..
Zijn er geen STOP POLITIE bordjes te koop haha?
die zijn zeker te koop en kosten echt geen reet. Alleen je voor doen als politie en gesnapt worden is echt een proces verbaal waar je eng van wordt. Maar het werkt misschien wel. Alleen echt in de gevallen gebruiken als je achtervolgt word. Maar als ze dan wel stoppen en dan?
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
pasiee
Berichten: 353
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:13
Type auto: Golf 6 GTI
Locatie: Zuid-holland

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door pasiee »

ferry schreef:
pasiee schreef:Haha die rotonde truc is wel handig!
Ik ben zelf niet zo groot dus de auto uitgaan lijkt me niet zo goed idee..
Zijn er geen STOP POLITIE bordjes te koop haha?
die zijn zeker te koop en kosten echt geen reet. Alleen je voor doen als politie en gesnapt worden is echt een proces verbaal waar je eng van wordt. Maar het werkt misschien wel. Alleen echt in de gevallen gebruiken als je achtervolgt word. Maar als ze dan wel stoppen en dan?
Ja dat is waar wat dan...
Hoe duur zijn die borden ;)
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door ferry »

Volgens mij kan je gewoon electronische tekst borden kopen. Kan je alles opzetten kwa tekst. Wat zal dat kosten 50 euro of zo. Kan je zo opzoeken op internet. Dan kan je beter erop zetten. Justitie houd afstand, of politie houd afstand.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
Ollie
Berichten: 150
Lid geworden op: 07 jan 2013, 00:39
Type auto: Golf 7 GTI Perf

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door Ollie »

word alleen elke week wel een keer aan de kant gezet door oom agent want jaahaa het is natuurlijk zeer opvallend een gozer van 25 met een baseball petje op om 02:15 richting zijn werk te gaan in een golf 7 gti :lol: ken volgens mij zowat het hele korps nou
Afbeelding
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door ferry »

Toch een goede zaak. Ik begin vaak om een uur of 3 s nachts en als ik met de auto gaat wordt ik maar sporadisch aan gehouden.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
Ollie
Berichten: 150
Lid geworden op: 07 jan 2013, 00:39
Type auto: Golf 7 GTI Perf

Re: Wekelijkse achtervolgingen...

Bericht door Ollie »

irriteer me er ook niet echt aan. Die jongens doen ook hun werk maar soms ff dollen zo op de ochtend is ook wel leuk... ;)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 123 gasten