Kleurcode Golf 6

Voor al je body kits, bumpers, spuitwerk aan je in- en exterieur
Plaats reactie
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Kleurcode Golf 6

Bericht door Dexizzle »

Beste leden,

Ik heb een beetje schade aan de deur (bestuurderskant). Ik wil dit binnenkort laten herstellen maar moet de kleurcode van mijn auto weten.
Nu zie ik dat dit in het onderhoudsboekje (wat ik niet heb) kan staan. Dus deze optie valt al af. Of dat je dit kunt vinden op een sticker ergens in de kofferbak van de auto.
Gisteren even snel gezocht naar deze sticker maar deze zie ik zo 1 2 3 niet zitten. Weet iemand waar deze precies zit in een Golf 6? Ik heb niet onder het reservewiel gekeken, voor de rest kon ik hem nergens vinden.

Kan ik de kleurcode ook opvragen bij een VW dealer op basis van het chassisnummer?

Alvast bedankt! ;)
Gebruikersavatar
Timmy
Berichten: 367
Lid geworden op: 23 sep 2014, 09:31
Type auto: Mk7 R Lapiz Blue
Contacteer:

Re: Kleurcode Golf 6

Bericht door Timmy »

Dexizzle schreef:Beste leden,

Ik heb een beetje schade aan de deur (bestuurderskant). Ik wil dit binnenkort laten herstellen maar moet de kleurcode van mijn auto weten.
Nu zie ik dat dit in het onderhoudsboekje (wat ik niet heb) kan staan. Dus deze optie valt al af. Of dat je dit kunt vinden op een sticker ergens in de kofferbak van de auto.
Gisteren even snel gezocht naar deze sticker maar deze zie ik zo 1 2 3 niet zitten. Weet iemand waar deze precies zit in een Golf 6? Ik heb niet onder het reservewiel gekeken, voor de rest kon ik hem nergens vinden.

Kan ik de kleurcode ook opvragen bij een VW dealer op basis van het chassisnummer?

Alvast bedankt! ;)
Ik denk: VW Dealer bellen, even kenteken doorgeven ( of chassisnummer ) en het is opgelost.
Mk7 R - Lapiz Blue - 19 inch Cadiz - DSG

www.tymenhart.com
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Kleurcode Golf 6

Bericht door bzb »

kleur staat ook op de sticker, edit, en deze zit bij mij onder de bekleding bij het reservewiel
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: Kleurcode Golf 6

Bericht door Dexizzle »

Thanks, zal straks nog eens bij het reservewiel checken, anders bel ik de dealer gewoon even! ;)
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: Kleurcode Golf 6

Bericht door Dexizzle »

Even snel mailtje gestuurd, zeer snel reactie terug ontvangen van de dealer! Klusje geklaard dus :D

Kleurcode C9X Deep Black Pearl
Plaats reactie

Terug naar “Cosmetische modificaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 128 gasten