golfGTIforum sticker

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Gebruikersavatar
WhiteR
Berichten: 54
Lid geworden op: 21 okt 2014, 20:29
Type auto: Golf 6 R

golfGTIforum sticker

Bericht door WhiteR »

Hallo,

met de aankomende meeting zat ik eens te denken aan een sticker met de logo van onze forum.
Ik weet niet of het al mogelijk is om een sticker te bestellen dus heb ik de logo zelf nagemaakt.

Hier het logo:
Afbeelding

Ik heb m'n best gedaan, maar helaas kan ik nergens een goede kwaliteit van de "GTI devil" vinden.. Dus als iemand even wat voor me heeft zou ik blij zijn..

Misschien heeft de ontwerper van de logo op de website al een ".PNG" die ik zou kunnen opsturen naar een website en ze daar laten drukken en bij mij laten bezorgen.

Als alles dan goed verloopt zou ik er een aantal bestellen en meenemen naar de meeting. Voor de mensen die dan niet zouden kunnen komen naar de meeting zou ik ze per post kunnen versturen
| VW Golf MK6 R20 | 2011 | 271PK & 350NM | DSG | Candy White |
Afbeelding
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door KnuffelTurk »

Volgens mij heeft Nico nog gti stickers maar dat weet ik niet zeker.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door Dexizzle »

Ja leuk idee dit, had er ook al eens aan gedacht. Alleen mocht je zoiets al willen, dan weet ik niet of ik zo'n uitgebreide sticker zou willen met kleur en een logo...
Dan zou ik gaan voor iets wat strak uit ziet. Bijv. zo iets (om maar even snel wat te noemen):
Afbeelding
Gebruikersavatar
Timmy
Berichten: 367
Lid geworden op: 23 sep 2014, 09:31
Type auto: Mk7 R Lapiz Blue
Contacteer:

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door Timmy »

Dexizzle schreef:Ja leuk idee dit, had er ook al eens aan gedacht. Alleen mocht je zoiets al willen, dan weet ik niet of ik zo'n uitgebreide sticker zou willen met kleur en een logo...
Dan zou ik gaan voor iets wat strak uit ziet. Bijv. zo iets (om maar even snel wat te noemen):
Afbeelding
Hmm het is dat ik weet wat er staat, want het is vrij onleesbaar :oops:
Mk7 R - Lapiz Blue - 19 inch Cadiz - DSG

www.tymenhart.com
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door Dexizzle »

Timmy schreef:
Dexizzle schreef:Ja leuk idee dit, had er ook al eens aan gedacht. Alleen mocht je zoiets al willen, dan weet ik niet of ik zo'n uitgebreide sticker zou willen met kleur en een logo...
Dan zou ik gaan voor iets wat strak uit ziet. Bijv. zo iets (om maar even snel wat te noemen):
Afbeelding
Hmm het is dat ik weet wat er staat, want het is vrij onleesbaar :oops:
:cry: :cry: haha ja, is maar voorbeeldje, kan natuurlijk in alle lettertypen die mogelijk zijn :D

In VW Wolfsburg font dan:
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteR
Berichten: 54
Lid geworden op: 21 okt 2014, 20:29
Type auto: Golf 6 R

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door WhiteR »

Heb ook maar wat ontwerpjes gemaakt:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door WhiteR op 31 mar 2015, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
| VW Golf MK6 R20 | 2011 | 271PK & 350NM | DSG | Candy White |
Afbeelding
Gebruikersavatar
jochemstr
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 okt 2014, 23:36
Type auto: Golf 7 GTI DSG

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door jochemstr »

Wordt het dan een 'normale' sticker, of een sticker voor onder het kenteken? Dat laatste heb ik persoonlijk liever, ik wil liever geen stickers ergens anders op mijn auto...

Misschien om een normale en een voor onder het kenteken te laten maken?
Gebruikersavatar
WhiteR
Berichten: 54
Lid geworden op: 21 okt 2014, 20:29
Type auto: Golf 6 R

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door WhiteR »

jochemstr schreef:Wordt het dan een 'normale' sticker, of een sticker voor onder het kenteken? Dat laatste heb ik persoonlijk liever, ik wil liever geen stickers ergens anders op mijn auto...

Misschien om een normale en een voor onder het kenteken te laten maken?
Voor op je kenteken zou natuurlijk ook kunnen.. Ik dacht meer aan één die je op je raam kan plakken.. Zoals hier :
Afbeelding
| VW Golf MK6 R20 | 2011 | 271PK & 350NM | DSG | Candy White |
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteR
Berichten: 54
Lid geworden op: 21 okt 2014, 20:29
Type auto: Golf 6 R

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door WhiteR »

WhiteR schreef:
jochemstr schreef:Wordt het dan een 'normale' sticker, of een sticker voor onder het kenteken? Dat laatste heb ik persoonlijk liever, ik wil liever geen stickers ergens anders op mijn auto...

Misschien om een normale en een voor onder het kenteken te laten maken?
Voor op je kenteken zou natuurlijk ook kunnen.. Ik dacht meer aan één die je op je raam kan plakken.. Zoals hier :
Afbeelding

En hier misschien iets voor kenteken:
Afbeelding
| VW Golf MK6 R20 | 2011 | 271PK & 350NM | DSG | Candy White |
Afbeelding
Gebruikersavatar
jochemstr
Berichten: 126
Lid geworden op: 11 okt 2014, 23:36
Type auto: Golf 7 GTI DSG

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door jochemstr »

WhiteR schreef:
WhiteR schreef:
jochemstr schreef:Wordt het dan een 'normale' sticker, of een sticker voor onder het kenteken? Dat laatste heb ik persoonlijk liever, ik wil liever geen stickers ergens anders op mijn auto...

Misschien om een normale en een voor onder het kenteken te laten maken?
Voor op je kenteken zou natuurlijk ook kunnen.. Ik dacht meer aan één die je op je raam kan plakken.. Zoals hier :
Afbeelding

En hier misschien iets voor kenteken:
Afbeelding
Die sticker voor onder het kenteken vind ik wel strak, die zou ik zo bij je bestellen ;)
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door KnuffelTurk »

Ik heb geen kentekenhouder :cry: en heb liever niet dat iedereen ziet dat ik op het forum zit :mrgreen:
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door bzb »

Gti'ers Anonymous :mrgreen:
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door Dexizzle »

bzb schreef:Gti'ers Anonymous :mrgreen:
Precies, opzich wel een leuk idee maar niet als je beetje undercover wilt blijven. Als mensen het zien waar je rijd in je thuis omgeving, kijken op het forum, zien precies wat je er allemaal in hebt zitten... Wil je niet :roll:
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door NICO! »

Er zijn stickers, die lijken op die uit de eerste post, maar niemand wilde stickers op zijn auto plakken, dus toen ze op waren heb ik geen nieuwe meer besteld.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
WhiteR
Berichten: 54
Lid geworden op: 21 okt 2014, 20:29
Type auto: Golf 6 R

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door WhiteR »

Dexizzle schreef:
bzb schreef:Gti'ers Anonymous :mrgreen:
Precies, opzich wel een leuk idee maar niet als je beetje undercover wilt blijven. Als mensen het zien waar je rijd in je thuis omgeving, kijken op het forum, zien precies wat je er allemaal in hebt zitten... Wil je niet :roll:
Aan de ene kant snap ik jullie wel.... Maar ik verplicht niemand...
| VW Golf MK6 R20 | 2011 | 271PK & 350NM | DSG | Candy White |
Afbeelding
Gebruikersavatar
WhiteR
Berichten: 54
Lid geworden op: 21 okt 2014, 20:29
Type auto: Golf 6 R

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door WhiteR »

NICO! schreef:Er zijn stickers, die lijken op die uit de eerste post, maar niemand wilde stickers op zijn auto plakken, dus toen ze op waren heb ik geen nieuwe meer besteld.
Was al aan t zoeken voordat ik de thread startte. Maar kon helaas niks vinden. Zou je misschien via pb een foto kunnen sturen en de prijs ? Misschien hebben de wat nieuwere forum members interesse in een sticker en zou je er een paar naar de meeting kunnen meenemen :D
| VW Golf MK6 R20 | 2011 | 271PK & 350NM | DSG | Candy White |
Afbeelding
Riddick1
Berichten: 85
Lid geworden op: 12 nov 2014, 20:50
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Noord-Fryslan

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door Riddick1 »

NICO! schreef:Er zijn stickers, die lijken op die uit de eerste post, maar niemand wilde stickers op zijn auto plakken, dus toen ze op waren heb ik geen nieuwe meer besteld.
Ik vind de eerste met de devil ook wel mooi.
Gebruikersavatar
Timmy
Berichten: 367
Lid geworden op: 23 sep 2014, 09:31
Type auto: Mk7 R Lapiz Blue
Contacteer:

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door Timmy »

Ik heb al z'n dergelijke kenteken sticker van mijn eigen bedrijf. Verder ga ik geen stickers op mijn auto plakken. Voor een meeting is dat anders, zou bijvoorbeeld wel een geprint a4tje met het logo onder mijn voorruit doen tijdens de meeting, met je forumnaam erbij.
Mk7 R - Lapiz Blue - 19 inch Cadiz - DSG

www.tymenhart.com
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door NICO! »

Dit is de sticker:

Afbeelding

Afmeting 13x4,3cm Ik knipte hem altijd bij naar de contouren, dan is hij wat mooier dan rechthoekig.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door NICO! »

Die uit de eerste post is niet te zien op zwarte auto's en op autoruiten, de mijne is op iedere kleur auto of ruit prima te zien.
Ik kan ze bestellen per 300 of 500.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door NICO! »

Ik vind het trouwens geen goed idee als mensen buiten mij om stickers gaan maken en bestellen van het forum.
Ik probeer een eenduidig beeld en dus dezelfde stickers te blijven voeren voor herkenbaarheid.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
WhiteR
Berichten: 54
Lid geworden op: 21 okt 2014, 20:29
Type auto: Golf 6 R

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door WhiteR »

NICO! schreef:Die uit de eerste post is niet te zien op zwarte auto's en op autoruiten, de mijne is op iedere kleur auto of ruit prima te zien.
Ik kan ze bestellen per 300 of 500.
NICO! schreef:Ik vind het trouwens geen goed idee als mensen buiten mij om stickers gaan maken en bestellen van het forum.
Ik probeer een eenduidig beeld en dus dezelfde stickers te blijven voeren voor herkenbaarheid.
Dat is wel een beetje jammer van de aantal. Was denk ik makkelijker geweest als je ook 20-50 zou kunnen bestellen...

Snap ik ook. Het was ook alleen een gedachte, want kon nergens een bestaande sticker vinden.

Maar het is dus bijvoorbeeld niet mogelijk dat ik de sticker zelf even laat uitprinten omdat ik er max. 10 zou willen? Want ik zou hem het liefst met een transparante achtergrond willen.
| VW Golf MK6 R20 | 2011 | 271PK & 350NM | DSG | Candy White |
Afbeelding
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3557
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door NICO! »

WhiteR schreef: Dat is wel een beetje jammer van de aantal. Was denk ik makkelijker geweest als je ook 20-50 zou kunnen bestellen...

Snap ik ook. Het was ook alleen een gedachte, want kon nergens een bestaande sticker vinden.

Maar het is dus bijvoorbeeld niet mogelijk dat ik de sticker zelf even laat uitprinten omdat ik er max. 10 zou willen? Want ik zou hem het liefst met een transparante achtergrond willen.
20-50 stuks is vaak duurder dan 300 stuks.

De zwarte sticker is het beschikbare sticker "model". Wat mij betreft bewerk je de sticker die je ziet, maar alleen als je de achtergrond van zwart naar transparant wijzigt, verder wijzigingen aan kleur en uitvoering kan ik helaas vanwege de uniformiteit niet toestaan.

Ik ben nog wel op zoek naar een mooi ontwerp voor een kenteken sticker, maar dan in het lettertype van zoals de URL in de sticker.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
WhiteR
Berichten: 54
Lid geworden op: 21 okt 2014, 20:29
Type auto: Golf 6 R

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door WhiteR »

NICO! schreef:
WhiteR schreef: Dat is wel een beetje jammer van de aantal. Was denk ik makkelijker geweest als je ook 20-50 zou kunnen bestellen...

Snap ik ook. Het was ook alleen een gedachte, want kon nergens een bestaande sticker vinden.

Maar het is dus bijvoorbeeld niet mogelijk dat ik de sticker zelf even laat uitprinten omdat ik er max. 10 zou willen? Want ik zou hem het liefst met een transparante achtergrond willen.
20-50 stuks is vaak duurder dan 300 stuks.

De zwarte sticker is het beschikbare sticker "model". Wat mij betreft bewerk je de sticker die je ziet, maar alleen als je de achtergrond van zwart naar transparant wijzigt, verder wijzigingen aan kleur en uitvoering kan ik helaas vanwege de uniformiteit niet toestaan.

Ik ben nog wel op zoek naar een mooi ontwerp voor een kenteken sticker, maar dan in het lettertype van zoals de URL in de sticker.
Zoiets dan misschien?
Afbeelding
| VW Golf MK6 R20 | 2011 | 271PK & 350NM | DSG | Candy White |
Afbeelding
Golf88
Berichten: 2209
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:47

Re: golfGTIforum sticker

Bericht door Golf88 »

Ik word er niet warm van :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 gasten