Colourlock Lederproducten

Stel hier al jullie vragen met betrekking tot het detailen van de auto's. Ook tips en trucs zijn daarnaast welkom.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GolfL
Berichten: 1533
Lid geworden op: 18 mei 2011, 17:10
Type auto: MKV GTI ED30 DSG

Colourlock Lederproducten

Bericht door GolfL »

Beste Forummers,

Zijn er mensen hier die ervaring hebben met Colourlock producten (www.colourlock.nl)? Op het internet word vol lof gepraat over deze producten.

Heb dan ook net een set Colourlock producten besteld ( Reiniger, Verzegeling enProtector). Het leer van mijn ED30 is niet beschadigt oid. Het heeft alleen enige onderhoud nodig om het te voorkomen.

Ik zal bij gebruik een before and after foto maken. Ben overigens zeer benieuwd!


Groetjes,

GolfL
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air

JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Colourlock Lederproducten

Bericht door Verlengsnoer »

Hi !

Ik ken het bedrijf en de spullen niet maar als ik zo rondkijk op de site hebben ze een groot assortiment en veel how to filmpjes. Het is het proberen waard (zeker als je er veel goeds over hebt gelezen). Ik zie zelfs dat ze alles hebben om je auto mee te wassen en je lak te verzorgen
http://www.bellacarrozza.nl/index.php

Ik heb laatst leather cleaner en conditioner van Mothers besteld bij Carclean. Ik heb deze toegepast op de leer delen van de stoelen in mijn ED30. Ik moet zeggen zonder klachten, ik vind mijn leer erop vooruit gegaan.

Ik heb de cleaner en conditioner ook op de leren stoelen in mijn vrouw haar auto uitgeprobeerd. Aangezien zij volledig leren bekleding op de stoelen heeft heb het volgende te horen gekregen:
- ik glij uit mijn stoel
- ik maak geluid in mijn stoel (piep...)

Overigens komt dit volgens mij omdat het leer heel glad is geworden na de cleaner en conditioner, het voelt aan als sky. Hoe dan ook ik mag het nooit meer in haar auto gebruiken....

Deze spullen ook gebruikt in Mackdennis zijn wagen en volgens mij vond hij zijn leer ook erop vooruit gegaan.
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: Colourlock Lederproducten

Bericht door Mackdennis »

Yep ziet er weer netjes uit! Kwam toch nog best wat vuil vanaf.
Meer dan verwacht.

Hee verlengsnoer we lijken wel een stel vrouwen.
We poetsen die auto meer dan de vrouwen het huis;)
Is altijd gezellig als we samen het autopark onderhanden nemen!
Gebruikersavatar
Carclean.com
Berichten: 50
Lid geworden op: 19 sep 2011, 11:27
Type auto: Nog invullen
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Colourlock Lederproducten

Bericht door Carclean.com »

Colourlock heeft zeer goede kennis van zaken en uitstekende producten.
Voor normaal onderhoud in de vorm van een cleaner en conditioner kan je ook bij ons terecht.
Gliptone producten zijn erg goed.

Wil je het leer wat meer herstellen of opnieuw verven dan is Colourlock waar je moet zijn.
Meguiar's | Poorboy's World | Gliptone | Autoglym | Dodo Juice - Carclean.nl - dé car care shop - Mothers Wax | Monello | Lake Country | DAP900 Polijstmachine | Metropolitan
Afbeelding
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Colourlock Lederproducten

Bericht door Edition30 »

Misschien wordt het tijd dat ik het leer in mijn auto ook eens onderhanden moet nemen. Eigenlijk nooit bij stil gestaan.

Zouden die jongens van Carclean daarvoor iets hebben :lol:
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Colourlock Lederproducten

Bericht door MkVI Nmgn »

Haha post boven die van jou ;-)
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
EJ5gti
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 okt 2011, 13:51
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Colourlock Lederproducten

Bericht door EJ5gti »

Ik heb voor mijn recaro set in de corrado ook de producten van colourlock gebruikt.
Op mijn stoelen ging het prima. Mooi zwart geworden. Blijft ook goed ziten.
Op mijn stuur ging het ook goed, alleen moet je het blijven gebruiken. Een keer in de zoveeltijd weer aanbrengen....
MKV GTI DSG (Klik) | Black Magic Pearl | 5 Deurs | Leder | Schuifdak | Milltek Turbo-back Non-Resonated | Forge Twintake + Catch Can | Eibach sportsline | Brembo 17Z 330mm | 18" Golf R wielen / Denver | JD Stage 2
Plaats reactie

Terug naar “Detailing Exterieur en Interieur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 111 gasten