ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Voor al je body kits, bumpers, spuitwerk aan je in- en exterieur
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Chris5gti »

Aangezien ik zelf van beroep autospuiter ben en ik voor me zelf op het werk voor leuke bedragen onderdelen mag spuiten , ben ik beetje opzoek naar wat ideeen .Ik kan op google via afbeeldingen zoeken op golf 5 gti enz niet veel vinden . Ik was zowiezo van plan om volgende maand de onderkant van de achterbumper in kleur te spuiten de side skirts en de lip onder de voorbumper . Maar ik kwam nu op een idee maar weet niet of het uitziet omdat ik er nergens fotos van kan vinden namelijk: bij een gti is in de voorbuper het midden altijd zwart , omdat ik een zwarte auto heb valt dit niet op :( , ik vind het wel een leuk detail van de golf en wil het wat meer zichtbaar maken . Bij een witte of rode golf steekt dit mooi af , hebben julie meschien ideen voor een kleur en eventueel fotos ervan ?
Zat te denken aan donker grijs , antreciet ofzo .. in ieder geval geen felle kleuren waar je je zonnebril voor moet opzetten ;)
Ik heb me vorige golfjes altijd helemaal overgespoten maar heb daar niet echt meer de tijd voor, en omdat deze nog vrij netjes in de lak staat wou ik dus wel de originele kleur houden . Ik sta open voor alle ideeen . Fotos van mijn auto hoe die er nu uitziet (helemaal origineel ) staan in het onderwerp : effe voorstellen . alvast bedankt !!!
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Chris5gti »

niemand een idee :idea: of tip ? eventueel foto ?
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Mackdennis »

Uhh niet te opvallende kleur? Mischien reflexzilver? Dan je spiegels, onderlip en defuser ook die kleur?
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Chris5gti »

Mackdennis schreef:Uhh niet te opvallende kleur? Mischien reflexzilver? Dan je spiegels, onderlip en defuser ook die kleur?
bedankt voor je reactie .. reflex zilver is ook een optie ja heb je daar toevallig een foto van hoe dat uit zou zien ? kan zelf echt helemaal niks vinden .. meschien hebben nog niet veel mensen zoiets gedaan natuurlijk ?!
Dan meschien aleen dat middeltste deel van de onderlip onder de voorbumper zilver waar die uitspraring is .. zou wel mooi staan denk ik ja :D
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Mackdennis »

Ben niet zo goed in het plaatsen van foro's..
Maar hier heb je een paar in mijn ogen vrij unieke kleurstelling.

http://www.aprmotorsport.comvehicles/
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Chris5gti »

Mackdennis schreef:Ben niet zo goed in het plaatsen van foro's..
Maar hier heb je een paar in mijn ogen vrij unieke kleurstelling.

http://www.aprmotorsport.comvehicles/
de link functioneerd helaas niet :( Ik kom wel op de pagina maar niet bij het onderdeel vehicle ..
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Mackdennis »

Hmmmm? Vaag en nou?
http://www.goapr.com/vehicles/
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door MkVI Nmgn »

Ik had de complete gril piano zwart gemaakt
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Verlengsnoer »

Wat een dikke golf
http://www.aprmotorsport.com/cars/

met aso dikke sloffen:
Continental Race Tire 275/35/18 (per Rules)

EDIT!verkeerd gekeken! die sloffen zitten onder de bovenste wagen:
Continental Race Tire 225/45/17 (per Rules)
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Chris5gti »

Mackdennis schreef:Hmmmm? Vaag en nou?
http://www.goapr.com/vehicles/
deze doet het :D zijn idd heel aparte kleur combinaties alleen hebben hun het zeg maar omgedraaid en er voor de contrast bijv zilveren strepen langs gemaakt die vervolgens over de hele auto gaan 8-) echt mooi op zich maar net anders om ;) omdat ik niet nog eens de hele auto wou spuiten . maar de kleur combinatie is zeker mooi ! zat alleen te denken als ik het midden een andere kleur geef dan houd dat onder het kenteken op want daar is dat rooster en weet niet of het mooi is om dat middelste rooster mee te spuiten ziet meschien beetje raar uit ?! :? genoeg om over te denken dus ;)
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Chris5gti »

tonnie024 schreef:Ik had de complete gril piano zwart gemaakt
bedoel je met de complete gril ook de roosters boven en onder ?
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door MkVI Nmgn »

jah, bedoel alle honinggraad dingen denk wel dat dat gruwlijk mooi staat

Hier een voorbeeld van een r32

Afbeelding
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Chris5gti »

tonnie024 schreef:jah, bedoel alle honinggraad dingen denk wel dat dat gruwlijk mooi staat

Hier een voorbeeld van een r32

Afbeelding
bedankt voor de foto! dat ziet er idd goed uit ! omdat me auto al zwart is overleg ik dus om dat een ander tintje te geven , dat honinggraad is alleen veel schuurwerk al die hokjes ;) maar dat komt wel goed :D alleen vraag ik me af hoe dat er nu precies zou uitzien als al die hokjes zilver zijn bijv en dat stuk waar het kenteken op zit .. is wel gewaagd toch ? bij een r32 oogt het natuurlijk net iets anders omdat die een andere gril heeft ..
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Chris5gti »

Afbeelding

Dit is wat ik ongeveer in gedachte had heb het bij autoweek gevonden alleen dan met honggraad grilletjes erin 8-)
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door MkVI Nmgn »

Dat ziet er wel dik uit jah !
Doen zal ik zeggen :D
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Mackdennis
Berichten: 1325
Lid geworden op: 07 jul 2011, 22:02
Type auto: Gti v 30edition
Locatie: Haarlem

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Mackdennis »

Ja doen!! Ik heb hem net andersom lol..
Zilvere auto zwarte gril lol
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Chris5gti »

Mackdennis schreef:Ja doen!! Ik heb hem net andersom lol..
Zilvere auto zwarte gril lol
haha ja ik wil dat stuk wat die heeft dus zowiezo al gaan spuiten alleen ff kijken hoe dat zit bij de onderste grill of daar dat randje ook omheen zit want de honinggraad grilletjes zijn natuurlijk anders dan die van de jetta .

en dan meschien bij de onderlip van gti dat middelste stukje ook zilver maken en de rest in de kleur van de auto . want ik had al een paar mensen hier gezien die bij een rode of witte gti dat stukje in de midden van de onderlip zwart hadden en de rest dan wit of rood . Ook een leuk idee ?
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Chris5gti »

Ik heb net ff gekeken naar die onderste grill maar die heeft dus niet als een jetta grill een randje eromheen wat dan zilver gespoten kan worden .. zijn die rode randjes op de grill van een gti los te koop ? anders spuit ik die zilver en zet die in de onderste grill :D
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door wehoo »

Nee. De rode randjes (red trim) van de GTI grill worden niet los verkocht, ze zijn een onderdeel van de grill.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Chris5gti »

wehoo schreef:Nee. De rode randjes (red trim) van de GTI grill worden niet los verkocht, ze zijn een onderdeel van de grill.
bedankt voor je reactie ! was al het zoeken overal .. dus dan is het alleen een optie voor nog een grill te kopen of een zonder embleem en dan het rode randje van de oude af te halen . te spuiten en vervolgens in het onderste rooster te zetten ..
Lay
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2011, 10:18
Type auto: Audi TT RS
Locatie: Amsterdam

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Lay »

Waarom laat je het middelste gedeelte van je voorlip niet mat zwart, net zoals je diffusor? Volgens mij krijg je dan een mooi contrast als de rest hoogglans gespoten wordt, en ziet het er nog OEM uit! Ik vind het nogal gewaagd om je lip in een andere kleur te spuiten.... :roll:
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Chris5gti »

Lay schreef:Waarom laat je het middelste gedeelte van je voorlip niet mat zwart, net zoals je diffusor? Volgens mij krijg je dan een mooi contrast als de rest hoogglans gespoten wordt, en ziet het er nog OEM uit! Ik vind het nogal gewaagd om je lip in een andere kleur te spuiten.... :roll:
Het was ook de bedoeling om er wat contrast in te brengen, maar het valt dan bij mijn auto niet op omdat het allebei zwart is .. als ik nu een witte zilver rood enz had dan was dat zeker weten de oplossing geweest ! En had het er zeker mooi uit gezien .
Maar ik probeer om het originele design wat meer tot zijn recht te laten komen op een zwarte auto . Ik wil geen polyester dingen op de auto ofzo die tijd heb ik achter me ;) vandaar ...

en iedereen heeft natuurlijk een eigen smaak , is ook goed anders hadden we allemaal de zelfde auto :D
Maar ik zit nog te denken hoe en wat precies , wil het juist een beetje appart maken wat je niet overal ziet zeg maar .
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Chris5gti »

Lay schreef:Waarom laat je het middelste gedeelte van je voorlip niet mat zwart, net zoals je diffusor? Volgens mij krijg je dan een mooi contrast als de rest hoogglans gespoten wordt, en ziet het er nog OEM uit! Ik vind het nogal gewaagd om je lip in een andere kleur te spuiten.... :roll:
Oh en ik wou ook trouwens alleen het middelste gedeelte van de lip een andere tint geven en evt de difuser maar gespoten worden zowiezo alle kunstof delen ..
Lay
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2011, 10:18
Type auto: Audi TT RS
Locatie: Amsterdam

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Lay »

Afbeelding

Dit is een beetje wat ik bedoel, je ziet genoeg contrast tussen dat matte en hoogglans. Als je dit nu met je voorlip doet ziet het er imo bescheiden uit.
Wat je zegt het is jou auto en jou smaak, dus doe je ding ;).
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: ideeen voor spuitwerk aan mijn golf 5 gti

Bericht door Chris5gti »

Lay schreef:Afbeelding

Dit is een beetje wat ik bedoel, je ziet genoeg contrast tussen dat matte en hoogglans. Als je dit nu met je voorlip doet ziet het er imo bescheiden uit.
Wat je zegt het is jou auto en jou smaak, dus doe je ding ;).
ja zeker dit ziet er ook leuk uit ! En ik wardeer zeker je mening en je voorstel! Ik zal het overwegen . meschien dat ik die delen als ik het bijv zo zou doen wel glad maak d.m.v. filler (surfacer) En het dan zwart spuit met matte blanke lak ! Is ook iets wat niet iedereen heeft ;)
Plaats reactie

Terug naar “Cosmetische modificaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 60 gasten