Daar is onze rollenbank dagelijks veel te veel voor bezet, om allerlei auto's nutteloos te gaan rollen en dan ook nog geen geld voor krijgen.wjb#222 schreef:die blauwe R32 is mijn auto
Race Eend ik kom graag langs zodat jullie hem ook kunnen testen (gratis run is altijd mooi meegenomen )
ik de brandstof jullie de run hahahahah
auto is origineel op de milltek catback na maar dat maakt kwa pk niks uit gok ik
Je kunt uiteraard een keer mee doen tegen een klein bedrag op een rollenbank dyno day.
Ook hier is weer in een hele hoge versnelling gemeten, 5e versnelling denk ik zo.Maarten schreef:Nee, dit filmpje Raceeend.
JD stage 2, full Milltek, carbonio.
https://youtu.be/B85p4bqGs58
Denk dat de auto zelfs zo heet gelopen is dat hij rond de 5800rpm ingrijpt, je ziet dat de meting wederom niet tot de toerenbegrenzer is gedaan en dat de auto vanaf 5800rpm al volledig instort, maar ook vanaf 4000rpm zie je al dat hij zakt, iets wat vreemd is.
Als je wielspin hebt gaat je meting eigenlijk fout op het koppel. Kijk je video maar eens na, je ziet bij het meten zelf, dat hij even naar 4600rpm loopt, terug valt naar 4500rpm en weer door gaat. Dat kan alleen maar als je wielslip hebt of koppelingsslip, in dit geval wielslip, want de testbank detecteert het, denk niet dat hij toerental van de auto pakt, maar zelf instelt.ferrymk2 schreef:ik hoop idd dat het wielspin was en niet me koppeling
en maar in welk opzicht zou de meting verder niet kloppen
en de inlaat temperatuur ben ik het wel mee eens was ook duidelijk zichtbaar tussen eerste en 2e meting was 10 pk verschil
Daarbij kom je 175kph koeling te kort bij die hoge snelheid, jou auto heeft veel meer vermogen in een lagere versnelling of met betere koeling.
Precies, daar heeft een turbo motor vaak zijn maximale koppel al weer gehad. Nou moet hij nog altijd wel 450Nm leveren. Ook die meting heb ik grote vraagtekens bij.Schippersss schreef:Kan mij haast niet voorstellen dat die van jouw minder dan 400nm koppel zal hebben.
Vanwaar wordt er pas bij 4000rpm gemeten?