Navigatie

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Plaats reactie
Mik
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 jan 2013, 13:24
Type auto: Golf 5 GTI

Navigatie

Bericht door Mik »

Na 2 jaar weer zonder zorgen rond gereden te hebben ben ik weer aan de beurt geweest, toen ik vanochtend naar mijn werk ging om tien over 7 gezien dat ze ruit hebben ingetikt en de navigatie hebben meegenomen en zijn van links achter portier volgens mijn naar binnen gegaan. Omlijsting kapot, kabels doorgeknipt, modder poten in de auto een zooitje dus.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Expect the Unexpected..
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Navigatie

Bericht door bzb »

zonde, wat zat erin? antie inbraak schroeven gebruikt toevallig?
Mik
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 jan 2013, 13:24
Type auto: Golf 5 GTI

Re: Navigatie

Bericht door Mik »

Er zat een RNS 510 in verder had ik geen inbraakschroeven of dergelijke werkt het ook echt of is het maar praat ?
Expect the Unexpected..
Gebruikersavatar
NielsED30
Berichten: 1231
Lid geworden op: 11 aug 2011, 20:49
Type auto: MK7 GTI Clubsport
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Navigatie

Bericht door NielsED30 »

Anti-inbraak schroeven werken tegen een 'gewone' platte schroevendraaier. Maar ook dat is niet super. Het vermoeilijkt alleen het loshalen, wat wel eens afschrikt...

Sowieso balen dat dit gebeurd. De ellende eromheen is al erg genoeg! Succes met de afhandeling!
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM

Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Navigatie

Bericht door bzb »

als je mijn topic leest in gestolen is gebleken dat het prima werkt :) ze hebben het frontje er netjes afgehaald en toen gezien dat het kansloos was en zijn weer vertrokken, wel ruit stuk uiterraard

zijn een kwartje per stuk ofzo, heb er ook me tellerkast mee gedaan want die willen ze ook wel eens los halen

https://www.werkspot.nl/opdracht/106097 ... erwijderen
ferry
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 aug 2014, 14:39
Type auto: golf mk5 gti ed 30

Re: Navigatie

Bericht door ferry »

Zonde, hopelijk ben je goed verzekerd.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Gebruikersavatar
R32Amsterdam
Berichten: 531
Lid geworden op: 01 mar 2013, 11:06
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Amsterdam

Re: Navigatie

Bericht door R32Amsterdam »

Wat ik me dan ook afvraag hé, als dit bijv 2 x per jaar gebeurd. Vervalt je korting dan ook bij de verzekering?
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Navigatie

Bericht door Gengar »

Zonde, en hopelijk ben je goed verzekert. Misschien een navi-lock in het vervolg plaatsen?
R400
Berichten: 278
Lid geworden op: 25 feb 2015, 18:11
Type auto: R400

Re: Navigatie

Bericht door R400 »

R32Amsterdam schreef:Wat ik me dan ook afvraag hé, als dit bijv 2 x per jaar gebeurd. Vervalt je korting dan ook bij de verzekering?

Dat maakt voor jou niks uit, je rijdt toch onverzekerd :mrgreen:
Gebruikersavatar
MK5benGTI
Berichten: 1209
Lid geworden op: 10 sep 2014, 19:38
Type auto: Golf MK 5 GTI
Locatie: Leeuwarden

Re: Navigatie

Bericht door MK5benGTI »

R32Amsterdam schreef:Wat ik me dan ook afvraag hé, als dit bijv 2 x per jaar gebeurd. Vervalt je korting dan ook bij de verzekering?
Je no-claim mag je als een joker maar één keer per jaar inzetten toch? Dus dan gaat je no claim eran!
Mik
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 jan 2013, 13:24
Type auto: Golf 5 GTI

Re: Navigatie

Bericht door Mik »

Ik ben goed verzekerd, maar om dan alles maar toe te moeten laten dat is een ander. Ik ga er ook maar van die inbraakschroeven inzetten icm een navilock, vind het maar een lelijk ding maar zie geen andere mogelijkheid.

Ik was blijkbaar niet de enige er waren er nog stuk of 10 auto's die zelfde dag en de volgende dag 5 km verder ook toegeslagen.

Dit heeft niets met no-claim of iets te maken, je blijft gewoon de zelfde premie\schadevrije jaren houden ook je no claim vervalt niet.
Expect the Unexpected..
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten