Dom Torx T20 laten vallen

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Demisgti6
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:27

Dom Torx T20 laten vallen

Bericht door Demisgti6 »

Dag Forumleden,

Dom ik heb tijdens het schoonmaken van mijn filter het opzetstukje Torx T20 laten vallen. Het ligt nu helemaal onderin op de plastic beschermplaat.
Als ik onder de auto op de plaat tik, hoor ik het springen. Ik denk niet dat het er vanzelf uitvalt, want volgens mij zitten er geen gaten in. Wel ben ik bang dat het voor schade kan zorgen. Heeft iemand de instructie hoe je de plastic beschermkap los kan maken?
Mn dealer heeft pas over een paar weken tijd. En anders maar bij mn bandenwissel laten doen.

Dom Dom Dom

Groet,

Demis
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Dom Torx T20 laten vallen

Bericht door MkVI Nmgn »

Rondom zitten torx schroeven daarmee haal je hem eronder uit maar hij kan voor geen enkele schade zorgen wat die trilt er gewoon af ik denk als je 1 rondje rijd dat die al weg is

Afbeelding

Buitenste gaatjes btw
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Demisgti6
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:27

Re: Dom Torx T20 laten vallen

Bericht door Demisgti6 »

Oke dank je voor de reactie Tonnie,

Ik denk dat ik hem toch maar op de brug zet. Ik had vroeger een oude Puch maxi. Beetje kloten, 70cc ander spruitstuk. He was is mn moertje nu gebleven? Ach dan pak ik toch een nieuwe? Bang! Vastloper, was in mn inlaat gevallen. Dat kan nu natuurlijk niet maar wellicht tussen de snaar of versnellingsbak? Dat kan denk ik ook niet want dat zou een steentje dan ook kunnen..

Groet!
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Dom Torx T20 laten vallen

Bericht door MkVI Nmgn »

ik denk als je naar de brug toe rijd dat die weg is :P
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Dom Torx T20 laten vallen

Bericht door Chris5gti »

pak anders ff zon uittrekbaar stangetje met een magneet dan kun je hem van bovenaf meschien eruit halen . Als je die niet hebt kun je ook altijd zelf wat maken gewoon een magneet van de ijskast aan een stok ofzo ;) beetje creatief .. maar dat is wel een mogelijk heid om het eruit te krijgen zonder er de kap af te moeten schroeven 8-)
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Dom Torx T20 laten vallen

Bericht door wehoo »

Demisgti6 schreef:Dag Forumleden,

Dom ik heb tijdens het schoonmaken van mijn filter het opzetstukje Torx T20 laten vallen. Het ligt nu helemaal onderin op de plastic beschermplaat.
Als ik onder de auto op de plaat tik, hoor ik het springen. Ik denk niet dat het er vanzelf uitvalt, want volgens mij zitten er geen gaten in. Wel ben ik bang dat het voor schade kan zorgen. Heeft iemand de instructie hoe je de plastic beschermkap los kan maken?
Mn dealer heeft pas over een paar weken tijd. En anders maar bij mn bandenwissel laten doen.

Dom Dom Dom

Groet,

Demis
Elsa:

Afbeelding

Etka:

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
FredH
Berichten: 204
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:23

Re: Dom Torx T20 laten vallen

Bericht door FredH »

Gek idee misschien en weet niet of er ergens genoeg ruimte zit, maar kun je niet iets met een bladblazer ...... ?
Groeten !
Fred

Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
Gebruikersavatar
Demisgti6
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:27

Re: Dom Torx T20 laten vallen

Bericht door Demisgti6 »

Bedankt voor de tips!
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 129 gasten