Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Gebruikersavatar
Ascari
Berichten: 95
Lid geworden op: 19 jan 2015, 02:56
Type auto: Polo GTI 1.8T 9N3

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door Ascari »

Balen man. Sterkte, hopelijk ben je goed verzekerd.
There is no 'we' in GTI.
Gebruikersavatar
gti240edition
Berichten: 503
Lid geworden op: 27 feb 2013, 22:19
Type auto: Golf 7R reflex

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door gti240edition »

Ai jai, :shock: dat is balen ouwe. Altijd zo zuinig op dat ding, zitten op een t-shirt zodat je broek niet afgeeft op dat gruwelijke interieur. Ze zouden ook wel heel erg dom zijn als ze die te koop zetten ergens in NL want iedereen hier op het forum heeft wel eens op je stoelen zitten kwijlen. Een van de dikste R'en in NL. Zal me ogen voor je open houden hier in de stad.
Veel succes met de afhandeling

Gr Bryan
Sold: Gti 240 edition
Sold: mk6 Gti
Sold: mk7 R lapiz
Sold: mk7 R reflex 418pk
Gebruikersavatar
Krtek
Berichten: 63
Lid geworden op: 08 okt 2014, 17:28
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door Krtek »

Balen zeg en heel triest. Ik wens je sterkte met het verdere verloop.
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door KnuffelTurk »

Houdt kapaza.be ook in de gaten daar worden ze door nederlanders aangeboden omdat Marktplaats te risicovol is.
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
35EDITION

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door 35EDITION »

KnuffelTurk schreef:Houdt kapaza.be ook in de gaten daar worden ze door nederlanders aangeboden omdat Marktplaats te risicovol is.
Is een goeie!
Gebruikersavatar
R32Amsterdam
Berichten: 531
Lid geworden op: 01 mar 2013, 11:06
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Amsterdam

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door R32Amsterdam »

Thanks voor de tips, ik zat inderdaad op een witte shirt zodat mn broeken niet konden afgeven haha :lol: leuk om te horen. En ik zal zeker kapaza.be in de gaten houden. Aan de andere kant kun je dan ook niets doen.. Wanneer je je eigen spullen te koop ziet, ik bedoel dan weet ik zeker dat m'n hele wagen gestript is en in onderdelen verkocht wordt. Plus diegene kan het ook weer zogenaamd ''eerlijk'' gekocht hebben.
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door Edition30 »

Te triest voor woorden!

Dat ze de complete auto gaan aanbieden is denk ik heel klein. Deze gaat naar het buitenland (raden welke kant op ik bedoel), of de onderdelen worden eraf gehaald. Bij dat laatste in de gaten houden of er een uitgebrande Golf wordt gevonden, of een Golf die in het kanaal is gedumpt en dan de onderdelenlijnen in de gaten houden.

Dat de R wordt gebruikt voor een criminele activiteit is ook nog een optie, dan zal deze ook zeker uitgebrand worden terug gevonden.

Sterkte met het grote verlies ( blijft natuurlijk een auto, maar deze heeft bij ons wel een apart plekje). En succes met de afwikkeling en hopelijk kom je er goed uit met de verzekering.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
R400
Berichten: 278
Lid geworden op: 25 feb 2015, 18:11
Type auto: R400

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door R400 »

HS2005 schreef:
R32Amsterdam schreef:Thanks iedereen, ik hoop ook dat het allemaal goedkomt. Er was geen beveiliging, ik ging wel twijfelen om een bearlock te zetten.
En uiteraard is er geen 2e zo te vinden :(.
Vervelend om dit nieuws op deze manier ter kennisgeving aan te horen. Tijdens de laatste meeting had ik je nog op het hart gedrukt om minimaal een Bearlock en Alarm Klasse 5 te plaatsen. Wagens van een dergelijk kaliber worden maar al te graag door de dievengilde geconfisceerd. Tevens vind ik het zonde dat je er - relatief zien - maar 6 maanden van heb kunnen genieten. In ieder geval succes met afhandeling.

Had ik hem ook gezegd ken hem persoonlijk, een ezel stoot zich maar 1x aan t zelfde paaltje !!
Gebruikersavatar
ominous
Berichten: 236
Lid geworden op: 01 sep 2013, 19:57
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door ominous »

Neeeeee toch.... krijg echt brok van in mijn keel :cry:
Just asking :p
Gebruikersavatar
andreversteeg
Berichten: 300
Lid geworden op: 13 mei 2015, 16:02
Type auto: golf 6 2009
Locatie: Dromenland

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door andreversteeg »

Zeker sterkte en zal marktplaats en internet in de gaten houden voor je. Succes
Live your life if its your last day
Adrian
Berichten: 57
Lid geworden op: 03 jan 2016, 01:23
Type auto: Golf MKV GTI

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door Adrian »

Misschien is het een beetje vergezocht.. Maar op de vag verkoop hoek op facebook is iemand met 2 setjes schaalstoelen.. Weet niet of je stoelen een herkenpunt hebben oid.. Afbeelding
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door KnuffelTurk »

Die van hem zijn wit/zwart echt uniek. Ik vraag me af waar in Alblasserdam misschien wel op het kamp :!:
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Gebruikersavatar
Nigel-R32
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jan 2015, 13:23
Type auto: AMG GT S en MK6 GTI
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door Nigel-R32 »

Echt mega zonde! Hopelijk voor je dat hij in goede staat wordt terug gevonden! Sterkte!
AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun
Golf VI GTI 2.0 DSG '12 - 211pk & 280Nm - daily
Golf VII R 2.0 DSG '15 - 480pk & 570Nm - verkocht
Golf VI R 2.0 DSG '10 - 391pk & 534Nm - verkocht
Golf V R32 DSG '07 - 250pk & 320Nm - verkocht
Gebruikersavatar
golf5gt
Berichten: 851
Lid geworden op: 22 jan 2015, 10:07
Type auto: Golf 6R

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door golf5gt »

Eeuwig zonde. Hoop dat ze 'm terugvinden,
Anders succes met afhandelen van die kutstreek
groetjes, Danny.


HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
Gebruikersavatar
R32Amsterdam
Berichten: 531
Lid geworden op: 01 mar 2013, 11:06
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Amsterdam

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door R32Amsterdam »

Adrian schreef:Misschien is het een beetje vergezocht.. Maar op de vag verkoop hoek op facebook is iemand met 2 setjes schaalstoelen.. Weet niet of je stoelen een herkenpunt hebben oid..
Afbeelding
Belangrijke kenmerk van mijn wagen waren inderdaad de stoelen. Maar zeker bedankt voor je oplettendheid!!!
Vraag me af hoe m'n wagen er nu bij zal staan, we zijn al 51 uur verder sinds vermissing, wagen kan nu echt helemaal uit elkaar zijn.
Maandag komt de schade expert langs om een taxatie te doen, moet al m'n facturen erbij halen. Ben wel aankoop bedrag verzekerd, maar een extra'tje is altijd mooi meegenomen. Vorige week heb ik nog R8 bobines + nieuwe bougies geplaatst.
Ik hou jullie nog op de hoogte.
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
Turbo johan
Berichten: 32
Lid geworden op: 04 jan 2016, 18:31
Type auto: Golf 5 gti

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door Turbo johan »

Wat klote zeg!
Succes met de afhandeling..

Johan
Dexizzle
Berichten: 288
Lid geworden op: 23 feb 2015, 12:31

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door Dexizzle »

Ongelofelijk... heel veel success met de afhandeling. Hoop dat ik dit nooit hoef mee te maken! :shock:
Gebruikersavatar
R32Amsterdam
Berichten: 531
Lid geworden op: 01 mar 2013, 11:06
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Amsterdam

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door R32Amsterdam »

Dexizzle schreef:Ongelofelijk... heel veel success met de afhandeling. Hoop dat ik dit nooit hoef mee te maken! :shock:
Ik hoop het ook niet voor je, maar ze zijn wel weer bezig, 2 weken geleden hebben ze de Rocco van een familie lid gepakt.
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
Gebruikersavatar
VroemTFSI
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2011, 10:19

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door VroemTFSI »

Man, wat zuur! Die stoelen zijn wel uniek, ik zal ogen en oren open houden.

Voor de Polo Blue GT heb ik een Stoplock gekocht, gewoon weer een ouderwetse stuurstang die er hopelijk voor zorgt dat ze verder gaan kijken naar een auto die makkelijker mee te nemen is. Maar je hoort ook al dat auto's met een Bearlock worden gejat. Garage blijft de beste oplossing. Dan zien ze hem niet, tenzij ze je volgen naar huis.
Heel veel succes en je ziet het, we leven mee!

Een tip: importeren. Je krijgt straks geld van de verzekering, waarschijnlijk minder dan dat 'ie waard is. Je kan met aardig wat voordeel een auto uit Duitsland halen. Kijk eens bij Sjoeritzz op zijn site. Dan hoef je zeer waarschijnlijk niets bij te leggen.
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
Gebruikersavatar
R32Amsterdam
Berichten: 531
Lid geworden op: 01 mar 2013, 11:06
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Amsterdam

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door R32Amsterdam »

VroemTFSI schreef:Man, wat zuur! Die stoelen zijn wel uniek, ik zal ogen en oren open houden.

Voor de Polo Blue GT heb ik een Stoplock gekocht, gewoon weer een ouderwetse stuurstang die er hopelijk voor zorgt dat ze verder gaan kijken naar een auto die makkelijker mee te nemen is. Maar je hoort ook al dat auto's met een Bearlock worden gejat. Garage blijft de beste oplossing. Dan zien ze hem niet, tenzij ze je volgen naar huis.
Heel veel succes en je ziet het, we leven mee!

Een tip: importeren. Je krijgt straks geld van de verzekering, waarschijnlijk minder dan dat 'ie waard is. Je kan met aardig wat voordeel een auto uit Duitsland halen. Kijk eens bij Sjoeritzz op zijn site. Dan hoef je zeer waarschijnlijk niets bij te leggen.
Ja klopt, als ze een wagen willen hebben krijgen ze hem hoe dan ook. Kan ook op allerlei andere manieren.
Bedankt man!!

En ik ben gelukkig wel aankoopbedrag verzekerd voor 3 jaar, had de wagen pas 6 maanden. Dus dat komt hoop ik wel goed.
Ik ga iig geen Golf 6 meer kopen.
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
Gebruikersavatar
R32Amsterdam
Berichten: 531
Lid geworden op: 01 mar 2013, 11:06
Type auto: Golf 6 R
Locatie: Amsterdam

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door R32Amsterdam »

Vandaag kwam een schade expert langs, krijg mijn aanschafbedrag terug + 250. Als de wagen niet teruggevonden wordt.
Audi S3 - JDStage 2+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - Forge Twin Intake - Spec Stage 3+ clutch - 366,8PK 481NM (Verkocht)
Golf 6 R - JDStage 3+ - Milltek Turbo back - GFB DV+ - VW Racing Intake - R8 V10 Injectoren - HPFP - TT-RS Remmen - DSG Stage 3 - 387,4PK 504NM GESTOLEN!
BMW 335i - Stage 1 - 390PK 575NM
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door Verlengsnoer »

Waar heb je de 250 aan verdiend? ;)

Ben je al aan het kijken geweest naar een mogelijke opvolger?
Razenl
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 jan 2015, 10:13
Type auto: Vw golf V5

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door Razenl »

Godver man, wat een nare kuststreek weer!!!!!! Ik heb deze vaak op youtube bekeken en vond het een mooie auto. Als ik het zo hoor was je bij FBTO verzekerd? (Onze gold met R20 blok was hier ook verzekerd toen hij gestolen was).
Het wordt tijd dat er in dit land het een en ander gaat veranderen met betrekking tot de criminaliteit, het gebeurt te vaak en te makkelijk. :evil:
Razenl
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 jan 2015, 10:13
Type auto: Vw golf V5

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door Razenl »

Verlengsnoer schreef:Waar heb je de 250 aan verdiend? ;)

Ben je al aan het kijken geweest naar een mogelijke opvolger?
Volgens mij is dit compensatie voor de reiskosten die je (eventueel) kan maken en daar is een vaste vergoeding voor per dag.
Gebruikersavatar
MK5benGTI
Berichten: 1209
Lid geworden op: 10 sep 2014, 19:38
Type auto: Golf MK 5 GTI
Locatie: Leeuwarden

Re: Mijn Golf R voor m'n woning gestolen

Bericht door MK5benGTI »

Sterkte man.. Wat ben ik soms teleurgesteld in de mens.. Gelukkig kom je er financieel er nog redelijk vanaf.

Ik werd recent hier door de Politie staande gehouden, was op een zaterdagnacht nadat ik mijn vriendin had weg gebracht naar vriendinnen. Wat ik deed, waar ik naar toe ging. Kenteken werd daarbij gecontroleerd. Ik gaf hen een compliment waarbij ze vroegen waarom dan? Ik zei, er worden zoveel GTI's R's gestolen dat de Politie eigenlijk elke GTI EN R's middernacht moet staande houden. Was hij het mee eens. Mijn staandehouding was ook een check of alles pluis was.
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten