VERANDEREN DISTRIBUTIERIEM

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Stoffel147
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 okt 2011, 10:58

VERANDEREN DISTRIBUTIERIEM

Bericht door Stoffel147 »

is het mogelijk dat na het veranderen van de distributieriem mijn stuur niet meer recht staat of moet ik de oorzaak ergens anders gaan zoeken ?
Vele zullen nu lachen maar ik heb totaal geen verstand van auto's , ik kan er enkel mee rijden . ( vooral hard :lol: )
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: VERANDEREN DISTRIBUTIERIEM

Bericht door MkVI Nmgn »

Ik heb die riem toen Samen met een collega vervangen en me stuur had er niks mee te maken ;-)
Keertje uitlijnen in hij is weer perfect
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: VERANDEREN DISTRIBUTIERIEM

Bericht door wehoo »

Stoffel147 schreef:is het mogelijk dat na het veranderen van de distributieriem mijn stuur niet meer recht staat of moet ik de oorzaak ergens anders gaan zoeken ?
Vele zullen nu lachen maar ik heb totaal geen verstand van auto's , ik kan er enkel mee rijden . ( vooral hard :lol: )
Staat los van je distributieriem-vervanging. Maar is een veelvoorkomend probleem bij de MKv (en vi). De zogenaamde 5 voor (en over) 12 stand. Uitlijnen geeft een oplossing, alhoewel die ook maar tijdelijk kan zijn.
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 130 gasten