RNS510 V11 beschikbaar. Nu V12

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Schippersss
Berichten: 1158
Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
Type auto: Passat CC TSI

RNS510 V11 beschikbaar. Nu V12

Bericht door Schippersss »

Voor de geïnteresseerde, navigatie V11 is beschikbaar voor RNS510.

http://www.volkswagen-zubehoer-shop.de/ ... -V11-.html
Laatst gewijzigd door Schippersss op 24 nov 2014, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Rob de Hunter
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 aug 2013, 15:18
Type auto: Golf MK7 GTI

Re: RNS510 V11 beschikbaar.

Bericht door Rob de Hunter »

Super, V10 overgeslagen dus deze de komende tijd maar eens zien te bemachtigen
Gebruikersavatar
Timvgti
Berichten: 1417
Lid geworden op: 12 mei 2011, 17:59

Re: RNS510 V11 beschikbaar.

Bericht door Timvgti »

Hier meer informatie over V11:

7. Verboden!
Verboden is:
- post geen materiaal waar copyrights op rusten of links naar websites met illegale software
Laatst gewijzigd door theo op 18 jul 2014, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link verwijderd
SteveO
Berichten: 139
Lid geworden op: 28 mei 2013, 00:07
Type auto: Golf 5 TDI GT Sport

Re: RNS510 V11 beschikbaar.

Bericht door SteveO »

Inmiddels V11 erop staan. Met de functie om door de map te scrollen nog geen wijzigingen aangetroffen in de provincie Groningen. We zijn o.a een klaverblad rijker op de kruising A7/N33 thv Zuidbroek, maar de oude op en afritten staan hier nog steeds in. Vraag me af in hoeverre er gewijzigd en geupdate is.
Gebruikersavatar
Matr1x
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 jun 2012, 10:27
Type auto: Sharan 2.0 TDI

Re: RNS510 V11 beschikbaar.

Bericht door Matr1x »

Ik heb V11 een paar dagen vanaf DVD getest. Ik zag ook niet echt verbeteringen, maar dat ben ik wel gewend. Heel anders als bij TomTom updates waar de wegen op de kaart al aangepast zijn voordat de weg werkzaamheden klaar zijn.

Hoe lang duurt het voor V11 op de harddisk staat? Hij is nu al bijna een uur aan het kopiëren en nog niet klaar. Ik zie geen foutmeldingen, maar bij eject zie ik weinig tot geen voortgang. Het lijkt wel of hij iedere keer opnieuw begint met kopiëren.

Ik heb overigens FW 4120 met de 3e partitie. Ik heb nu ook de speed cams met zeer fraaie icoontjes.
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: RNS510 V11 beschikbaar.

Bericht door KlouxOne »

als het systeem blijft kopieeren heb je het bekende "vuile lens" probleem. of anders is de DVD slecht gebrand. je kan je lens is proberen te reinigen. of anders het loopwerk vervangen,
Gebruikersavatar
Matr1x
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 jun 2012, 10:27
Type auto: Sharan 2.0 TDI

Re: RNS510 V11 beschikbaar.

Bericht door Matr1x »

KlouxOne schreef:als het systeem blijft kopieeren heb je het bekende "vuile lens" probleem. of anders is de DVD slecht gebrand. je kan je lens is proberen te reinigen. of anders het loopwerk vervangen,
Denk dat het dan aan de DVD ligt. Ik denk niet dat ik dat een Verbatim DVD gebruikt hebt, maar een ander merk. Ik had nog één DL schijfje liggen en dat was een printable (wit) exemplaar. Ik kan dus niet zien welk merk het was. Ik heb nu alleen nog maar DL schijfjes van Philips liggen, maar die zullen ook wel niet werken. Ik brand overigens op 1-speed om leesproblemen te voorkomen. Maar ik weet uit ervaring dat je een goed merk DVD moet hebben.
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: RNS510 V11 beschikbaar.

Bericht door bzb »

eigenlijk moest het met een verbatin -DL, maar die kan ik nergens meer vinden gelukkig wel een +DL van verbatin, bij mij kon hij niet langzamer branden dan 4 speed, maar ging gelukkig goed, duurde inderdaad best lang het instaleren, wel langer dan een half uur, reed effe later door den bosch, staan nog alle nieuwe wegen er niet in :mrgreen: , maarja koste ook niks gelukkig
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: RNS510 V11 beschikbaar.

Bericht door Nick87 »

Matr1x schreef:Ik heb V11 een paar dagen vanaf DVD getest. Ik zag ook niet echt verbeteringen, maar dat ben ik wel gewend. Heel anders als bij TomTom updates waar de wegen op de kaart al aangepast zijn voordat de weg werkzaamheden klaar zijn.
Daar zeg je zoiets. Ik heb geen GPS in m'n GTI genomen aangezien de RNS510 zoveel gestolen werd (wist niet dat het nu veiliger is door in verschillende delen, hebben ze me toen niet verteld) en omdat ik een Tom Tom heb met Live services en ik vind dat eigenlijk zoveel beter werken als ingebouwde GPS systemen met TMC.

Dat ding heeft me al uren fileleed bespaard. Voor 250 euro heb je een topmodel en het werkt beter als ingebouwd, natuurlijk hangt het wel aan je voorruit en is een ingebouwde handiger en mooier. Het ziet er natuurlijk ook cheaper uit als je met een Tom Tom rondrijdt in een GTI :roll: , maar who cares denk ik dan. Ik denk aan al de tijd die ik bespaar door die Live traffic info.
Gebruikersavatar
Matr1x
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 jun 2012, 10:27
Type auto: Sharan 2.0 TDI

Re: RNS510 V11 beschikbaar.

Bericht door Matr1x »

Ik heb TomTom op mijn telefoon en gebruik deze altijd als ik in het buitenland een huurauto heb zonder navigatie. Anders betaal ik rustig 35 euro extra voor een navi die voor geen meter werkt. TomTom werkt erg fijn, maar niet fijn dat het geïntegreerd is.

Weer een paar dagen verder met V11 (vanaf DVD) en het valt mij op dat de maximum snelheid niet meer weergegeven wordt, ondanks dat deze in systeem aan staat. Hebben meer mensen deze ervaring?

Verder lijkt het erop dat de route planning verbeterd is en dat je nu netjes per tussenstop de afstand en aankomsttijd ziet. Dat was me in vorige versie niet opgevallen.
Gebruikersavatar
Matr1x
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 jun 2012, 10:27
Type auto: Sharan 2.0 TDI

Re: RNS510 V11 beschikbaar.

Bericht door Matr1x »

Matr1x schreef:Weer een paar dagen verder met V11 (vanaf DVD) en het valt mij op dat de maximum snelheid niet meer weergegeven wordt, ondanks dat deze in systeem aan staat. Hebben meer mensen deze ervaring?
Vandaag een route gereden de max snelheid ineens wel weer zichtbaar was... :o
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: RNS510 V11 beschikbaar.

Bericht door MkVI Nmgn »

Sommige wegen is inderdaad de max snelheid niet zichtbaar, erg vervelend.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
SteveO
Berichten: 139
Lid geworden op: 28 mei 2013, 00:07
Type auto: Golf 5 TDI GT Sport

Re: RNS510 V11 beschikbaar.

Bericht door SteveO »

MkVI Nmgn schreef:Sommige wegen is inderdaad de max snelheid niet zichtbaar, erg vervelend.
Dit zijn meestal stukken met een dynamische snelheid (spitsstrook ja/nee, 120km/u tussen 6.00 en 19.00 uur, snelheidsregeling via matrix-borden). De RNS-e van Audi geeft dit wel weer door middel van een zwart vakje waar "DYN" in staat. In Duitsland worden trouwens bij de >130 stukken ook geen snelheid weergegeven op de RNS510.

In een ander geval kan het anders nog voorkomen dat de max. snelheid niet opgenomen is in het kaartmateriaal, maar dit ben ik echt zelden nog tegen gekomen.
Gebruikersavatar
Matr1x
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 jun 2012, 10:27
Type auto: Sharan 2.0 TDI

Re: RNS510 V11 beschikbaar.

Bericht door Matr1x »

bzb schreef:eigenlijk moest het met een verbatin -DL, maar die kan ik nergens meer vinden gelukkig wel een +DL van verbatin, bij mij kon hij niet langzamer branden dan 4 speed, maar ging gelukkig goed, duurde inderdaad best lang het instaleren, wel langer dan een half uur
Zaterdag even Verbatim DL DVD+R gekocht en op 2,4 speed gebrand (kon niet langzamer). Kopiëren naar harddisk ging nu wel in één keer goed. Stond er volgens mij al in 15 minuten op, zonder foutmelding. Kreeg ook geen melding dat hij gereed was, maar bij eject kreeg ik wel de voortgang te zien.
Schippersss
Berichten: 1158
Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
Type auto: Passat CC TSI

Re: RNS510 V11 beschikbaar.

Bericht door Schippersss »

En V12 als ook alweer uit. Nu tijdelijke actie


http://shop.udenhout.nl/navigatie-dvd-w ... ns-510-v12
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: RNS510 V11 beschikbaar. Nu V12

Bericht door staffpride »

Heb hem ook al op de RNS staan :mrgreen:

Afbeelding


Voor de liefhebbers is hij ook te verkrijgen met extra POI, waaronder flitsers, gescheiden tankstations, fastfood enz. ;)

Afbeelding

PB voor meer info ;)
MVG EMServices

Afbeelding
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: RNS510 V11 beschikbaar. Nu V12

Bericht door bzb »

gelukkig had ik een spindle DL's gekocht :mrgreen: ben weer benieuwd of t wat veranderd/verbeterd
Gebruikersavatar
Matr1x
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 jun 2012, 10:27
Type auto: Sharan 2.0 TDI

Re: RNS510 V11 beschikbaar. Nu V12

Bericht door Matr1x »

bzb schreef:ben weer benieuwd of t wat veranderd/verbeterd
Ik zie in ieder geval nieuwe wegen in mijn directe omgeving. Zelfs wegen die TomTom nog maar net heeft toegevoegd.
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: RNS510 V11 beschikbaar. Nu V12

Bericht door bzb »

aha mooi, ik heb hem ook een paar dagen erop zitten
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten