
JimmyGTI Powered by DVX Performance
Re: JimmyGTI
Ik heb ze ondertussen al gevoeld en dan kan je zeggen amaai amaaiNailz schreef:Ik heb ondertussen de prestaties gezien op de FB-pagina van DVX Performance; amaai!


Re: JimmyGTI
Ik heb de verhalen gehoord van gisteren 

Re: JimmyGTI Powered by DVX Performance!
Hierbij dan mijn update van het stage 3+ pakket wat gemonteerd is bij DVX Performance.
Bij aankomst is eerst het huidige vermogen gemeten, dit om te zien hoe de motor functioneert!

Dit viel mij echter een beetje tegen omdat hij destijds bij JD Engineering 304.4 pk en 429 nm zou moeten hebben

Verschil

Het stage 2 pakket zat er alweer 2 jaar onder, dus waarschijnlijk ben ik wat vermogen verloren door de jaren. Pk's viel opzich nog mee, maar het koppel lag onder de 400 nm
Afijn, auto gelijk na het rollen op de brug, waar alles diezelfde dag is gedemonteerd en gemonteerd!

Carbonio Air intake eraf, deze is vervangen door een Air Intake van CTS!

Turbo eraf!

K03 vs CTS aangepaste K04!


Tuningp parts


En dan natuurlijk het resultaat:

Ik had een aantal redenen om voor DVX Performance te kiezen. Ik was er van overtuigd dat zei tot de top tuners behoorde en dit hebben ze in mijn ogen meer dan waard gemaakt!
Zoals ook aan de grafiek af te lezen is, is de auto tot in perfectie afgesteld. Het vermogensverloop kan bijna niet beter
De auto rijdt echt heerlijk en zoals ik zelf niet had verwacht en wellicht veel van jullie ook niet is het vermogen goed op de weg te krijgen
hiervan het bewijs tegen RonnyR20! Deze heeft dus 4wd, stage 2 (355 pk) en de weg was ook nog eens aardig vochtig!
En hierbij nog een impressie van 40-200
Bij aankomst is eerst het huidige vermogen gemeten, dit om te zien hoe de motor functioneert!

Dit viel mij echter een beetje tegen omdat hij destijds bij JD Engineering 304.4 pk en 429 nm zou moeten hebben

Verschil

Het stage 2 pakket zat er alweer 2 jaar onder, dus waarschijnlijk ben ik wat vermogen verloren door de jaren. Pk's viel opzich nog mee, maar het koppel lag onder de 400 nm

Afijn, auto gelijk na het rollen op de brug, waar alles diezelfde dag is gedemonteerd en gemonteerd!

Carbonio Air intake eraf, deze is vervangen door een Air Intake van CTS!

Turbo eraf!

K03 vs CTS aangepaste K04!


Tuningp parts



En dan natuurlijk het resultaat:


Ik had een aantal redenen om voor DVX Performance te kiezen. Ik was er van overtuigd dat zei tot de top tuners behoorde en dit hebben ze in mijn ogen meer dan waard gemaakt!
Zoals ook aan de grafiek af te lezen is, is de auto tot in perfectie afgesteld. Het vermogensverloop kan bijna niet beter

De auto rijdt echt heerlijk en zoals ik zelf niet had verwacht en wellicht veel van jullie ook niet is het vermogen goed op de weg te krijgen
hiervan het bewijs tegen RonnyR20! Deze heeft dus 4wd, stage 2 (355 pk) en de weg was ook nog eens aardig vochtig!
En hierbij nog een impressie van 40-200
Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Re: JimmyGTI Powered by DVX Performance
Wauw, dikke update Jimmy! Je zult nu ongetwijfeld weer iedere keer met dikke smile achter het stuur zitten 

- bluetiger
- Berichten: 1224
- Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
- Locatie: Lansingerland
Re: JimmyGTI Powered by DVX Performance
Mooi man! Super dikke update, nou kan ik jullie echt niet meer bijhouden op de autobahn...
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
- Edition30
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
- Type auto: Edition 30
- Locatie: Zuid-Holland
Re: JimmyGTI Powered by DVX Performance
Lekker Jimmy dat je zo tevreden bent met het resultaat. Zo zie je maar dat pk's gaan vervelen, je had toch ook al zo'n 304 pk (of iets minder, door de warmte ....) en nu was er toch een wens naar meer. Zeker goed dat je ook met een vochtig wegdek toch het vermogen kwijt kunt. Veel plezier ermee.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
- Renekesgti
- Berichten: 1185
- Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Re: JimmyGTI Powered by DVX Performance
Hoi Jim!
Nice resultaat zeg echt heel gaaf! Had het al via de TAMTAM gehoord dat het vermogen niet tegenviel....
Hoe verloopt het schakelen met de DSG? Valt het mee met de klappen die hij geeft?
Nice resultaat zeg echt heel gaaf! Had het al via de TAMTAM gehoord dat het vermogen niet tegenviel....
Hoe verloopt het schakelen met de DSG? Valt het mee met de klappen die hij geeft?
Re: JimmyGTI Powered by DVX Performance
He René,
Het schakelen gaat heel goed! totaal geen geklapper of wat dan ook
Het schakelen gaat heel goed! totaal geen geklapper of wat dan ook

Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten