Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 21 apr 2014, 10:39
- Type auto: Golf GTI-7
Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Tja, dat heb ik weer...
Ik heb nu 8 weken (en 5.000km) mijn nieuwe GTI maar voorlopig ben ik al 3x terug geweest voor elektra problemen.
1e keer, 1 pool op de (af fabriek) trekhaak was niet aangesloten waar de linkerkant van de verlichting op de aanhanger het niet deed.
2e keer, mijn buurman had 's nachts mijn alarm af horen gaan en een paar jongens op een scooter weg zien rijden.... shit dacht ik, ingebroken, gelukkig bleek dat niet waar... niets te zien. Volgende dag maar naar de dealer uiteindelijk is hij 2 dagen daar gebleven en hebben ze de hoorn van het alarm vervangen.
In het weekend ging (weer) spontaan het alarm af, 's-nachts een paar keer je bed uit, de buurt niet blij en ik nog minder blij.
3e keer, maar weer naar de dealer, regelapparaat van het alarm ook vervangen, resultaat.... nog steeds gaat spontaan het alarm af (gelukkig bij de dealer in de garage). Maar met als resultaat dat ik nu al ruim een week een leen Polo rijd en mijn GTI nog steeds bij de dealer staat, importeur en VW-Dld weten niet waar het aan ligt......
Tja... wat nu... mijn gevoel zegt laat VW maar een nieuwe auto bestellen...... ze zijn er wel volop mee bezig maar echt vrolijk kan ik niet van worden natuurlijk.... gelukkig heb ik 2 jaar extra garantie bijgekocht....
Zijn er meer forumleden die dergelijke elektra problemen hebben??
Ik heb nu 8 weken (en 5.000km) mijn nieuwe GTI maar voorlopig ben ik al 3x terug geweest voor elektra problemen.
1e keer, 1 pool op de (af fabriek) trekhaak was niet aangesloten waar de linkerkant van de verlichting op de aanhanger het niet deed.
2e keer, mijn buurman had 's nachts mijn alarm af horen gaan en een paar jongens op een scooter weg zien rijden.... shit dacht ik, ingebroken, gelukkig bleek dat niet waar... niets te zien. Volgende dag maar naar de dealer uiteindelijk is hij 2 dagen daar gebleven en hebben ze de hoorn van het alarm vervangen.
In het weekend ging (weer) spontaan het alarm af, 's-nachts een paar keer je bed uit, de buurt niet blij en ik nog minder blij.
3e keer, maar weer naar de dealer, regelapparaat van het alarm ook vervangen, resultaat.... nog steeds gaat spontaan het alarm af (gelukkig bij de dealer in de garage). Maar met als resultaat dat ik nu al ruim een week een leen Polo rijd en mijn GTI nog steeds bij de dealer staat, importeur en VW-Dld weten niet waar het aan ligt......
Tja... wat nu... mijn gevoel zegt laat VW maar een nieuwe auto bestellen...... ze zijn er wel volop mee bezig maar echt vrolijk kan ik niet van worden natuurlijk.... gelukkig heb ik 2 jaar extra garantie bijgekocht....
Zijn er meer forumleden die dergelijke elektra problemen hebben??
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Zundappks125 schreef:Tja, dat heb ik weer...
Ik heb nu 8 weken (en 5.000km) mijn nieuwe GTI maar voorlopig ben ik al 3x terug geweest voor elektra problemen.
1e keer, 1 pool op de (af fabriek) trekhaak was niet aangesloten waar de linkerkant van de verlichting op de aanhanger het niet deed.
2e keer, mijn buurman had 's nachts mijn alarm af horen gaan en een paar jongens op een scooter weg zien rijden.... shit dacht ik, ingebroken, gelukkig bleek dat niet waar... niets te zien. Volgende dag maar naar de dealer uiteindelijk is hij 2 dagen daar gebleven en hebben ze de hoorn van het alarm vervangen.
In het weekend ging (weer) spontaan het alarm af, 's-nachts een paar keer je bed uit, de buurt niet blij en ik nog minder blij.
3e keer, maar weer naar de dealer, regelapparaat van het alarm ook vervangen, resultaat.... nog steeds gaat spontaan het alarm af (gelukkig bij de dealer in de garage). Maar met als resultaat dat ik nu al ruim een week een leen Polo rijd en mijn GTI nog steeds bij de dealer staat, importeur en VW-Dld weten niet waar het aan ligt......
Tja... wat nu... mijn gevoel zegt laat VW maar een nieuwe auto bestellen...... ze zijn er wel volop mee bezig maar echt vrolijk kan ik niet van worden natuurlijk.... gelukkig heb ik 2 jaar extra garantie bijgekocht....
Zijn er meer forumleden die dergelijke elektra problemen hebben??
Lijkt me wel een gevalletje heb jij weer,
De mijne is 4 weken oud, en ook enkele kleine dingen, snijfout in de stoel = gat te groot uitgeknipt! bumper scheef gemonteerd maar geen electronisch probleem gelukkig.
-
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
- Type auto: Passat CC TSI
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Zou Toyota doen.
- bluetiger
- Berichten: 1224
- Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
- Locatie: Lansingerland
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Zelf gelukkig nog geen problemen gehad. Alleen met mijn golf v problemen gehad de week voor inruil na 3 jaar. Soms heb je pech. Een vriend van me heeft een opel astra en die rijdt hierna nooit meer opel door alle elektre problemen en een knullige dealer
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Lastig verhaal, als ik het zo lees! Maar om nu meteen van je auto af te willen om twee relatief kleine storingen! Laat maar weten wat je er voor wil hebben 
Ik heb trouwens niet zo'n hoge pet op van dealers. Het enige wat zij tot nu toe gedaan hebben, is waarschijnlijk de diagnose stekker erin stoppen, op een scherm turen en tot de conclusie komen dat ze er geen verstand van hebben.
Wellicht dat die scooterrijders wèl wat geprobeerd hebben en dat ze met een metalen lat tussen je raam en het rubber hebben zitten klooien en daarbij iets geraakt hebben waardoor er sluiting, draadbreuk i.o.d. is ontstaan.
OK, ik verzin dit terwijl ik aan het typen ben, maar je weet maar nooit!

Ik heb trouwens niet zo'n hoge pet op van dealers. Het enige wat zij tot nu toe gedaan hebben, is waarschijnlijk de diagnose stekker erin stoppen, op een scherm turen en tot de conclusie komen dat ze er geen verstand van hebben.
Wellicht dat die scooterrijders wèl wat geprobeerd hebben en dat ze met een metalen lat tussen je raam en het rubber hebben zitten klooien en daarbij iets geraakt hebben waardoor er sluiting, draadbreuk i.o.d. is ontstaan.
OK, ik verzin dit terwijl ik aan het typen ben, maar je weet maar nooit!
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
tot nu toe kiezen de meeste voor een suzuki swift
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Ik heb ook al een paar kleine dingen bij m'n VII gehad in garantie (piepende veren, piepend raam en fluitende airco, al uitvoerig in andere topics besproken)
Ze lossen alles wel op en niet erg genoeg om te zeggen dat ik hem wil wegdoen, daarvoor rijdt hij te leuk.
Jouw problemen zijn wel een stuk irritanter natuurlijk, zou nog even afwachten. Dat zouden ze toch moeten kunnen oplossen.
Ze lossen alles wel op en niet erg genoeg om te zeggen dat ik hem wil wegdoen, daarvoor rijdt hij te leuk.
Jouw problemen zijn wel een stuk irritanter natuurlijk, zou nog even afwachten. Dat zouden ze toch moeten kunnen oplossen.
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
tja zelf ook weinig problemen nog ondervonden met mn golfje 7 gti enkel jammer dat me "spoiler" gewoon los liet door het dubbelzijdige tape...beetje cheap maar ach zit er weer keurig op na afspraakje met de dealer..
tis natuurlijk wel erg klote als je al 3x terug ben geweest in 8 weken zou er dan idd ook niet erg vrolijk van worden.
sterkte!
tis natuurlijk wel erg klote als je al 3x terug ben geweest in 8 weken zou er dan idd ook niet erg vrolijk van worden.
sterkte!


Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Mijn mk7 GTI moet ook nog terug voor wat zaken ,
-geklepper onderstel
-rammel dashboard
-motor die niet mooi loopt
-zonnebril houder gaat niet open
-piepende remmen achter
Krakende deur rubbers heb ik zelf opgelost, met mini spuitbusje a € 34,-
Ben ook al zeker 3x terug geweest dus voorlopig cross ik lekker in de mk1 GTI rond......
-geklepper onderstel
-rammel dashboard
-motor die niet mooi loopt
-zonnebril houder gaat niet open
-piepende remmen achter
Krakende deur rubbers heb ik zelf opgelost, met mini spuitbusje a € 34,-

Ben ook al zeker 3x terug geweest dus voorlopig cross ik lekker in de mk1 GTI rond......
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
toch elke keer weer kinderziekten bij elk nieuw automodel. ik had niet anders verwacht
- sitechris
- Berichten: 1104
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
- Type auto: BMW 330i Touring
- Contacteer:
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Je bedoelt dat de GTI die je nu koopt een soort betaversie is. Dan mogen ze ook een betatarief rekenen. Voor 40/50k mag je topkwaliteit verwachten.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
om over het ketting gezeik van de 6 maar te zwijgen
vw gaat HARD achteruit kwa degelijkheid en betrouwbaarheid

vw gaat HARD achteruit kwa degelijkheid en betrouwbaarheid

-
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
- Type auto: Passat CC TSI
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Dat vw en audi voor kwantiteit gaan ipv van kwaliteit is mij al tijd duidelijk. Spraak een kennis die bij een vw dealer werkt en zij pas het zelfde. Die auto's waren vroegen beduidend beter.
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Wat versta jij onder vroeger en "die" auto's? Persoonlijk vind ik de kwaliteit juist veel beter dan vroeger, toen auto's trouwens ook kapot gingen. Verschil is dat je toen zelf nog aan je auto kon knutselen als je een btje had opgelet tijdens handarbeid op school
Maar ik snap en herken de frustraties helemaal; een nieuwe auto hebben die voornamelijk stil staat bij de garage. Het plezier en vertrouwen in de auto is helemaal weg!
Had ik "vroeger" ook met een Golf VR6 en een Ibiza sport

Maar ik snap en herken de frustraties helemaal; een nieuwe auto hebben die voornamelijk stil staat bij de garage. Het plezier en vertrouwen in de auto is helemaal weg!
Had ik "vroeger" ook met een Golf VR6 en een Ibiza sport

312 pk & 460 NM by JD Engineering
-
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
- Type auto: Passat CC TSI
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Precies lezen zoals het er staat, in het tijdperk van de onverwoestbare TDI pompvestuivers. Als jij de kwaliteit beter vind is dat ook prima. Maar vw heeft nog nooit zulke klappen gehad als met het ketting probleem en zowiezo die tsi in geheel.
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Ik vind het idd wel meevallen ja
312 pk & 460 NM by JD Engineering
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Toyota moest in 2012 5,3 miljoen auto's naar de fabriek terugroepen, alleen al in de V.S. De V.S. is voor onderzoeksbureau's maatgevend in deze. Dit vanwege de grote afzetmarkt, strenge veiligheidsregels en de grote klachtenstroom die hierdoor ontstaat.
In 2014 was Toyota nog eens aan de beurt om 1 miljoen auto's terug te halen. In navolging van Toyota staat Suzuki, Subaru en Honda.
Redenen voor toegenomen terugroepacties zijn er ook:
- de auto's worden technisch steeds complexer.
- de ontwikkelingscyclus wordt steeds korter.
- toeleveringsbedrijven krijgen een steeds groter aandeel.
- de onderlinge competitiestrijd zorgt voor enorme kosten, die in de hand te houden zijn door goedkoper te produceren. (de Golf 6 moest qua productiekosten 1100,00 euro goedkoper zijn dan de Golf 5).
Alle autofabrikanten zijn in de loop der jaren over gegaan naar modulaire bouwsystemen. Hierdoor wordt pas laat in de productie opgemerkt als er producten zijn gebruikt die (later) mankementen opleveren. Er zijn dan al veel auto's van de band gerold. (voor het plaatsen van een kabelboom in de Mini heeft een werknemer bij Nedcar op dit moment 80 seconden de tijd. Dit wordt binnenkort veranderd naar 60 seconden. Dit proces is ook terug te zien in hun personeelsbeleid; ze hanteren (niet publiekelijk) een maximumleeftijd.)
En dan doet VW het volgens marktonderzoek niet eens zo slecht, zie overzichten (kijk vooral naar de richting van de pijltjes):


In 2014 was Toyota nog eens aan de beurt om 1 miljoen auto's terug te halen. In navolging van Toyota staat Suzuki, Subaru en Honda.
Redenen voor toegenomen terugroepacties zijn er ook:
- de auto's worden technisch steeds complexer.
- de ontwikkelingscyclus wordt steeds korter.
- toeleveringsbedrijven krijgen een steeds groter aandeel.
- de onderlinge competitiestrijd zorgt voor enorme kosten, die in de hand te houden zijn door goedkoper te produceren. (de Golf 6 moest qua productiekosten 1100,00 euro goedkoper zijn dan de Golf 5).
Alle autofabrikanten zijn in de loop der jaren over gegaan naar modulaire bouwsystemen. Hierdoor wordt pas laat in de productie opgemerkt als er producten zijn gebruikt die (later) mankementen opleveren. Er zijn dan al veel auto's van de band gerold. (voor het plaatsen van een kabelboom in de Mini heeft een werknemer bij Nedcar op dit moment 80 seconden de tijd. Dit wordt binnenkort veranderd naar 60 seconden. Dit proces is ook terug te zien in hun personeelsbeleid; ze hanteren (niet publiekelijk) een maximumleeftijd.)
En dan doet VW het volgens marktonderzoek niet eens zo slecht, zie overzichten (kijk vooral naar de richting van de pijltjes):


Gr. Wehoo.


Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
hmm een duits onderzoeksbureau, en 4 duitstse merken in de top 4
ik ben meer dan tevreden met me 6, nul defecten in 73.000 km, orginele remblokken zelfs nog

ik ben meer dan tevreden met me 6, nul defecten in 73.000 km, orginele remblokken zelfs nog
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Als je niets terug roept kom je vanzelf als 'betrouwbaar' te boek te staan in die onderzoeken.
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Relativeren is ook een vak.
Heel vervelend, dat de topic starter al 3 keer terug moest naar de dealer.
Liever koop je een nieuwe auto en zie je de dealer voor jaren niet terug, maar zo werkt het gewoon niet.
Ondanks de mankementen verschrikkelijk onhandig zijn, lijken ze mij op te lossen.
Om dan nu al het vertrouwen kwijt te raken in de auto en het merk, lijkt mij wat overdreven.
Het is een illusie te denken, dat dit niet bij een ander merk voor kan komen.
Ik hoop dat het snel opgelost wordt en dat je kunt genieten van je mooie auto.
Mijn antwoord is dan altijd, "vroeger was het misschien anders".
De TDI-pompverstuivers wellicht onverwoestbaar, maar plaats de oude pompverstuivers in deze tijd en ze zijn onbruikbaar.
We zijn van dit:

al naar dit:

Ondanks het allebei zijn charme heeft zou ik persoonlijk niet meer terug willen.
Qua veiligheid zijn we zoveel malen vooruit gegaan, verbeterde remsystemen, rondom airbags, geen rottende bodemplaten meer, alles kan elektrisch bediend worden en verwarmd, we hebben lampjes voor kapotte lampjes, airco in de zomer, auto's parkeren zichzelf half tot volautomatisch, wegligging en gedrag zoveel beter, prestatie van de motoren ligt veel hoger en ga zo maar door.
Tegenwoordig rijden we geen 12 jaar meer met dezelfde auto. Elke 3-5 jaar staat er een ander voor de deur van mensen die steeds meer eisen hebben.
Het moet beter, veiliger, sneller, makkelijker, goedkoper, milieuvriendelijker, mooier.....
In mijn ogen doet VW het zo verkeerd nog niet, de andere merken overigens ook niet.
Problemen komen hand-in-hand met innovatie, die moet je relativeren en oplossen. Zo boek je vooruitgang.
PS
zonder internet had het kettingprobleem voor mij waarschijnlijk niet bestaan. En dat terwijl ik veel GTI-rijders in mijn kennissenkring heb.
Heel vervelend, dat de topic starter al 3 keer terug moest naar de dealer.
Liever koop je een nieuwe auto en zie je de dealer voor jaren niet terug, maar zo werkt het gewoon niet.
Ondanks de mankementen verschrikkelijk onhandig zijn, lijken ze mij op te lossen.
Om dan nu al het vertrouwen kwijt te raken in de auto en het merk, lijkt mij wat overdreven.
Het is een illusie te denken, dat dit niet bij een ander merk voor kan komen.
Ik hoop dat het snel opgelost wordt en dat je kunt genieten van je mooie auto.
"Vroeger was alles beter", het standaard zinnetje van de oude baas die tevreden terugkijkt naar het verleden.Schippersss schreef:Die auto's waren vroegen beduidend beter.
Mijn antwoord is dan altijd, "vroeger was het misschien anders".

De TDI-pompverstuivers wellicht onverwoestbaar, maar plaats de oude pompverstuivers in deze tijd en ze zijn onbruikbaar.
We zijn van dit:

al naar dit:

Ondanks het allebei zijn charme heeft zou ik persoonlijk niet meer terug willen.
Qua veiligheid zijn we zoveel malen vooruit gegaan, verbeterde remsystemen, rondom airbags, geen rottende bodemplaten meer, alles kan elektrisch bediend worden en verwarmd, we hebben lampjes voor kapotte lampjes, airco in de zomer, auto's parkeren zichzelf half tot volautomatisch, wegligging en gedrag zoveel beter, prestatie van de motoren ligt veel hoger en ga zo maar door.
Tegenwoordig rijden we geen 12 jaar meer met dezelfde auto. Elke 3-5 jaar staat er een ander voor de deur van mensen die steeds meer eisen hebben.
Het moet beter, veiliger, sneller, makkelijker, goedkoper, milieuvriendelijker, mooier.....
In mijn ogen doet VW het zo verkeerd nog niet, de andere merken overigens ook niet.
Problemen komen hand-in-hand met innovatie, die moet je relativeren en oplossen. Zo boek je vooruitgang.
PS
zonder internet had het kettingprobleem voor mij waarschijnlijk niet bestaan. En dat terwijl ik veel GTI-rijders in mijn kennissenkring heb.

Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Je slaat de spijker op zijn kop. Zonder internet hadden we ook geen Syrië gangers. Dingen worden te snel uitvergroot tot buitenproportionele grootte.
De problemen van Zündapp zijn vervelend, maar de auto rijdt er niet minder door.
De problemen van Zündapp zijn vervelend, maar de auto rijdt er niet minder door.
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 21 apr 2014, 10:39
- Type auto: Golf GTI-7
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Zo is het ook inderdaad, zonder internet wisten we niets van alle problemen...... Maar... Ik nog wel eens van de dealer, die zegt.... Nee, hoor dat probleem heb ik nog nooit meegemaakt en dat terwijl het Internet vol staat met dergelijke problemen.VroemTFSI schreef:Je slaat de spijker op zijn kop. Zonder internet hadden we ook geen Syrië gangers. Dingen worden te snel uitvergroot tot buitenproportionele grootte.
De problemen van Zündapp zijn vervelend, maar de auto rijdt er niet minder door.
Zo kocht ik mijn vorige auto met de RNS510 de dealer ' diefstal valt reuze mee, 1 gevalletje is ons bekend' het hele internet stond vol met diefstal gevallen... Ik heb om problemen te voorkomen er maar een rcd310 bij gekocht zodat ik het dagelijkse leven rustig kon slapen en de navigatie bouwde ik weer in als we op vakantie gingen....
Overigens is mijn gti7 nu gemaakt, de storing is verholpen, de hoorn, de stuurmodule en de bekabeling van de stuurmodule naar de hoorn is vervangen... Ik slaap weer rustig..... Al met al heeft de auto wel ruim een week bij de dealer gestaan.....
De dealer heeft het dus keurig opgelost... vroemTFSI, het is overigens de dealer die destijds jou GTI heeft geleverd....
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
Gelukkig is het weer opgelost, nu lekker genieten!
De open- en eerlijkheid van dealers (of liever gezegd het personeel wat er werkt) wisselt sterk.
Het is maar net aan welke koekenbakker je bent overgeleverd.
De ėėn zal eerlijk zijn, de ander zal je alles vertellen wat je wil horen om te verkopen of puur uit onwetendheid.
Wat mij is opgevallen bij onwetendheid van personeel.
Wanneer zij het antwoord op je vraag niet weten, dan verzinnen ze gewoon wat. Lachwekkend als je voorbereid op pad gaat.
De open- en eerlijkheid van dealers (of liever gezegd het personeel wat er werkt) wisselt sterk.
Het is maar net aan welke koekenbakker je bent overgeleverd.

De ėėn zal eerlijk zijn, de ander zal je alles vertellen wat je wil horen om te verkopen of puur uit onwetendheid.
Wat mij is opgevallen bij onwetendheid van personeel.
Wanneer zij het antwoord op je vraag niet weten, dan verzinnen ze gewoon wat. Lachwekkend als je voorbereid op pad gaat.


Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
De meesten kletsen idd. als een kip zonder kop , vooral de verkopers.......
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Re: Volgende auto toch maar een Toyota of Opel ???
De mijne kwam bij Mossel vandaan in Waalwijk. Hij was in onderhoud bij Van der Velden Benthuizen, de Seat jongens die helaas failliet zijn.
Mooi om te horen dat het opgelost is. Ik krijg overmorgen mijn volgende A4 maar kan niet het enthousiasme opbrengen wat ik voor een GTI heb.
En daarom ben ik jaloers op jou dat je iedere dag in een GTI VII mag stappen
Mooi om te horen dat het opgelost is. Ik krijg overmorgen mijn volgende A4 maar kan niet het enthousiasme opbrengen wat ik voor een GTI heb.
En daarom ben ik jaloers op jou dat je iedere dag in een GTI VII mag stappen

Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 16 gasten