Nieuwe velgen - 17 inch

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
Plaats reactie
Timmy
Type auto: Mk7 R Lapiz Blue
Contacteer:

Nieuwe velgen - 17 inch

Bericht door Timmy »

Hallo iedereen,

ik ben eventueel van plan nieuwe velgen aan te schaffen en kwam onder andere deze tegen. Is dit logisch voor deze prijs? Zal sowieso wel namaak zijn, maar als de kwaliteit goed is vind ik het prima! Zijn 17 inch Santiago (golf 7 gti) velgen voor onder mijn 6 gti. Iemand bekend met de kwaliteit / bedrijven die dit aanbieden?

http://link.marktplaats.nl/m840529037

http://link.marktplaats.nl/m819920059
Mk7 R - Lapiz Blue - 19 inch Cadiz - DSG

www.tymenhart.com
eddiea
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Nieuwe velgen - 17 inch

Bericht door eddiea »

Kan je beter je originele houden. Betere kwaliteit. Deze zullen na 1 seizoen waarschijnlijk al oxidatie onder de blanke lak krijgen. 17" lijkt me ook alles behalve mooi. Zeker met zo'n druk wiel. Al zal Frits hier heel anders over denken.
Timmy
Type auto: Mk7 R Lapiz Blue
Contacteer:

Bericht door Timmy »

Ja zoiets vermoedde ik al.

Nu wil ik toch graag mijn velgen vervangen door andere. Deze zijn matzwart gedipt, heb ik laten doen bij Pro Car Tuning. Hebben goed werk verricht, maar wil toch graag andere.

Weet iemand een goed bedrijf waar je mooie velgen (eventueel originele) kan uitzoeken en laten monteren?
Heeft iemand een idee of een voorbeeld van mooie 17" velgen onder een witte 3 deurs golf 6 gti?
Mk7 R - Lapiz Blue - 19 inch Cadiz - DSG

www.tymenhart.com
eddiea
Type auto: Golf MK6 GTI

Bericht door eddiea »

Mooie17" onder een golf 6 GTI bestaan niet vind ik. 18" is echt minimum. Er is genoeg te koop in NL. Ik zal alleen de goedkope imitaties laten liggen. Er is vast wel een goede velgenhandel bij je in de buurt.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”