Distributiesnaar?

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVI.
stefan

Re: Distributiesnaar?

Bericht door stefan »

Zou ik even na moeten kijken maandag,maar het probleem zo als ik na heb gegaan
zit bij de eerste motoren van bj.2009 maar het nummer van mijn motor word gelijk
door verwezen naar een nieuw nummer . ik ga het na kijken laat het weten .
heb maandag ook foto"s van de motor . gr.stefan
Chris5gti
Type auto: Golf 5 GTI

Bericht door Chris5gti »

echt schrikbarend dat dit gebeurt met zon nieuwe auto .. Heb ook al vaker gehoord bij die tsi moters bij golf 6 en bij scirocco dat het moterblok snel kapot gaat bijv scheuren in zuigers enz dus geen kleinigheidje :? Ik hoop dat er een goede oplossing voor komt en iedereen wat zo iets mee maakt hier meer van vergoed krijgt ik vind zelfs (niet dat dat er toe doet) dat zoiets zeker voor 90 % moet worden vergoed . Een klant van vw kan er toch niks aan doen dat het zo snel kapot gaat toch .. is niet dat ze er iedere dag met koude moter plank gas mee weg rijden .. Ik denk dat zulke mensen er juist extra zuinig op zijn zon dure auto enz .. Maarja Stefan suc6 !
adjego

Bericht door adjego »

Dit moet gewoon niet kunnen. Hier zou ik echt een zaal van maken. Je hebt niet voor niks rechtsbijstand zou ik zeggen. Een auto heeft ook een bepaalde verwachting zonder grote kosten. Anders zou niemand een nieuwe auto kopen.

Een collega van mij had bij z'n Touran ook dat er van alles gerepareerd moest worden aan de motor (1.4 TSI dubbelgeblazen), en dat was ook allemaal garantie, terwijl de auto van Maart 2009 is.
Vag-Com -> Eindhoven
Burny
Type auto: Golf VI GTI

Bericht door Burny »

Exact het zelfde probleem hier! Wagen is vandaag getakeld naar mijn VW garage. Wagen is van 10/2009 75.000km.
Morgen weet de garage mij meer te zeggen.
Wat raden jullie aan? Contact opnemen met VW Wolfsburg?
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VI GTI”