Stond ik laatst afgelopen woensdag bij hegeman bij audi. Komt er onze oude Golf r langs gereden. Ik werd helemaal blij het blijft zo mooie auto. Helaas ging de eigenaar net de weg op. En had ik geen tijd om een praatje te maken. Zelf heb ik nog wel wat foto's van een de rs3 van pon en daarnaast de blauwe golf voor de liefhebber kan ik die doorsturen. Weet helaas niet hoe ik een foto hier op moet plaatsen. Gr Thom
96-PDV-1
Golf 6 r
Blauw
Blauwe Golf R
-
- Type auto: Golf R gehad
- HansR32
- Type auto: Golf mk5 R32
Re: Blauwe Golf R
Spijt van de verkoop ?
Tijd voor een nieuwe RRRRRRRRRRRRR
Tijd voor een nieuwe RRRRRRRRRRRRR

Met een 3.2 kom je vooruit in het leven !!
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Dan kom jij dus uit wijchen ?
Ik zelf ken de nieuwe eigenaar die er nu in rijd niet maar weet wel dat deze jongen een aantal keer problemen gehad heeft met zijn versnellingsbak. En dat hij volgens mij niet zoveel plezier van deze auto heeft als jij had
Ik zelf ken de nieuwe eigenaar die er nu in rijd niet maar weet wel dat deze jongen een aantal keer problemen gehad heeft met zijn versnellingsbak. En dat hij volgens mij niet zoveel plezier van deze auto heeft als jij had

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
-
- Type auto: Golf R gehad
Ik zelfkom niet uitbwijchen de eigenaar die hem na ons kocht komt uit wijchen. Nu rijd die als het goed is in Nijmegenmaar zie hem helaas zelden