Golf 6 gti wheelspacers
-
- Type auto: Golf 6 gti
Golf 6 gti wheelspacers
Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort porsche remklauwen gekocht en weet nu ook dat ik spacers nodig ga hebben om het allemaal passend te krijgen op mijn 6 gti.
Nu is mijn zorg een beetje dat ik heb gelezen dat h&r spoorverbreders 8mm met centreerring
Alleen passen op de 18 inch oem detroits en niet op aftermarket velgen. Is dit waar?
Want ik heb namelijk voor de winter mijn 18 inch detroits en voor de zomer 18 inch oz ultraleggera. En wil graag 1 passende set spacers voor allebei de setjes velgen hebben.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Hoor graag
Gr Ricardo
Ik heb sinds kort porsche remklauwen gekocht en weet nu ook dat ik spacers nodig ga hebben om het allemaal passend te krijgen op mijn 6 gti.
Nu is mijn zorg een beetje dat ik heb gelezen dat h&r spoorverbreders 8mm met centreerring
Alleen passen op de 18 inch oem detroits en niet op aftermarket velgen. Is dit waar?
Want ik heb namelijk voor de winter mijn 18 inch detroits en voor de zomer 18 inch oz ultraleggera. En wil graag 1 passende set spacers voor allebei de setjes velgen hebben.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Hoor graag
Gr Ricardo
Re: Golf 6 gti wheelspacers
Met welke wielen heb je gepast?? Als je met je OZ's hebt gepast is de kans zeer groot dat je detroits niet passen met dezelfde spacer. Kan je geen andere adapter maken voor de klauw? Spoorverbreders is voor mij een no go. Veter een setje wat wel goed is qua pasvorm.
-
Ik heb met oz ultraleggera 18 inch gepast en dat ging niet. Kwa maten heb ik de oz hetzelfde besteld dan mijn detroits. Als ik een set neem van h&r 8 mm met centreer ring gaat dat niet goed komen begrijp ik voor bijde setjes velgen. En als ik zonder centreerring neem gaat het dan wel passen voor bijden setjes ?
Golf 6 gti wheelspacers
Dat je wielen met dezelfde maten hebt wil niet zeggen dat je dezelfde binnenruimte hebt aan de binnenzijde van je wiel. Ultraleggera is één van de makkelijkste wielen met big brakes vanwege de slanke spaken en de vorm van de spaken. Je zal met detroits een behoorlijk grotere spacer nodig hebben dan met de OZ's.
Een spacer zonder centreerring lijkt me niet echt handig. Je weet wel waar je het over hebt hoop ik??
Een spacer zonder centreerring lijkt me niet echt handig. Je weet wel waar je het over hebt hoop ik??
-
Ja dat wist ik daarom had ik gehoopt dat mijn oz velgen gewoon over mijn porsche klauwen gingen en weet ook dat je zonder centreerring op je spacer kans hebt op trillingen.
Hoe kom ik er achter dat allebei mijn setjes velgen op een h&r 8mm met centreerring passen?
Want dat moet ik uiteindelijk weten.
Bijvoorbeeld allebei de velgen naast elkaar leggen en een schuifmaat erbij pakken ofzo ?
Hoe kom ik er achter dat allebei mijn setjes velgen op een h&r 8mm met centreerring passen?
Want dat moet ik uiteindelijk weten.
Bijvoorbeeld allebei de velgen naast elkaar leggen en een schuifmaat erbij pakken ofzo ?
Golf 6 gti wheelspacers
Ik zal ze gewoon allebei passen. Dan weet je het zeker. Ik heb nog gloednieuwe 15mm spacers liggen. Ook heb ik een set remmen die passen zonder spacer. Mocht je er niet uitkomen. Want voor het mooie moet je achter ook spacers gaan gebruiken nu.
Je moet het niet willen om op je vooras zonder centreerring je wielen te monteren. Je moet het uberhaupt niet willen.
Je moet het niet willen om op je vooras zonder centreerring je wielen te monteren. Je moet het uberhaupt niet willen.
-
Bedankt voor het aanbod maar 15 cm is mij iets te dik en wil eigenlijk ook geen spacers maar om nou 2 nieuwe setjes aan te schaffen is voor mij geen optie dus dan maar spacers.
Dan zal ik ook maar een setje ultraleggera voor de winter aanschaffen. Want richting de 15 mm ga je wel als je al 8 bij de ultraleggera nodig hebt. Succes [THUMBS UP SIGN]
-
Voor me ultraleggera's heb ik 5mm nodig en dacht neem ik 8mm dan zit ik met mijn detroits ook goed misschien neem ik 1 cm voor de zekerheid maar ik heb dan nog steeds het verhaal of mijn detroits en oz's wel op dezelfde spacer passen.
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Als je velgen nu ook gewoon onder je wagen passen op de Oem centreermaat zie ik het probleem niet zo.
Waarom zou je dan een spacer zonder centreerring nemen, zijn blijkbaar hetzelfde als het nu ook past.
Of allebei je velgen vrij blijven van de klauw is een kwestie van meten. Maar je kan er wel vanuit gaan dat de oz minder mm nodig heeft als de detroits, maar hoeveel.......dat zou je toch moeten uitproberen.
Succes
Waarom zou je dan een spacer zonder centreerring nemen, zijn blijkbaar hetzelfde als het nu ook past.
Of allebei je velgen vrij blijven van de klauw is een kwestie van meten. Maar je kan er wel vanuit gaan dat de oz minder mm nodig heeft als de detroits, maar hoeveel.......dat zou je toch moeten uitproberen.
Succes
-
Bedankt voor de antwoorden allemaal ga het is f uitzoeken.
-
Hallo allemaal
Wil even me ervaring delen met jullie over mijn spacers.
Ik heb sinds een week h&r 8mm hubcentric spacers voor en achter erop zitten en ben hier ronduit tevreden over. Ik voel geen (gelukkig) vibraties.
Ik heb gekozen voor 43mm wielbouten. Ik had deze lengte nodig in combinatie met mij oz ultraleggera's. En ziet er ook nog eens goed uit.
Gr Ricardo
Wil even me ervaring delen met jullie over mijn spacers.
Ik heb sinds een week h&r 8mm hubcentric spacers voor en achter erop zitten en ben hier ronduit tevreden over. Ik voel geen (gelukkig) vibraties.
Ik heb gekozen voor 43mm wielbouten. Ik had deze lengte nodig in combinatie met mij oz ultraleggera's. En ziet er ook nog eens goed uit.
Gr Ricardo
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Foto ?
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
-
heb helaas nog geen foto zal er binnen kort 1 plaatsen