Remmenset Audi RS3
-
Remmenset Audi RS3
Te koop;
Remmen Audi RS3
Diameter remschijf 370mm
Dikte 31,3 mm (nieuw 32mm)
Ferodo DS Performance blokken 13mm
Ophalen in Goes (Zeeland)
Link-> http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Remmen Audi RS3
Diameter remschijf 370mm
Dikte 31,3 mm (nieuw 32mm)
Ferodo DS Performance blokken 13mm
Ophalen in Goes (Zeeland)
Link-> http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Laatst gewijzigd door JeffreyED30 op 16 nov 2014, 17:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Remmenset Audi RS serie
wat is het onderdeelnummer van de remschijf?
-
- Type auto: GOLF GTI MK6
Re: Remmenset Audi RS3
Zijn dit alleen de voorremmen? Of een complete set?
Mvg,
Richard
Mvg,
Richard
Niet opzij, rechts er voorbij
-
Re: Remmenset Audi RS serie
Even aangepast. Remmerij van een RS3 (01-2012)JeroenR32 schreef:wat is het onderdeelnummer van de remschijf?
-
Grey Devil schreef:Zijn dit alleen de voorremmen? Of een complete set?
Mvg,
Richard
Alleen de voorzijde.
-
^^ €550,-
Advertentie doet het niet meer? Past deze set zo op een MKV?
Als het de schijven van een TTRS zijn wel. RS3 schijven moet je adapters hebben.Golf88 schreef:Advertentie doet het niet meer? Past deze set zo op een MKV?
Dus de klauwen passen zonder aanpassingen alleen de schijven niet?
Wat voor een spacers heb je hierbij nodig of is het beter er schijven van een ttrs bij te gebruiken?
Wat voor een spacers heb je hierbij nodig of is het beter er schijven van een ttrs bij te gebruiken?
Schijven passen allebei. Echter die van een RS3 zijn dieper waardoor de klauw ook naar achter moet dmv een adapter. TTRS schijf is minder diep en daar door kan de klauw gewoon op de originele bevestigingspunten gemonteerd worden. De klauwen zijn een stuk breder dan de originele klauwen dus een spacer heb je al snel nodig. Ik had een spacer van 8mm nodig toen met mijn wielen.
TTRS is dus plug and play. Persoonlijk zou ik voor de RS3 schijven gaan icm adapters. Dan heb je dus geen spacers nodig. Maar wel meer werk.
TTRS is dus plug and play. Persoonlijk zou ik voor de RS3 schijven gaan icm adapters. Dan heb je dus geen spacers nodig. Maar wel meer werk.
-
Thnx voor je uitleg, zelf niet bij stilgestaan om het erbij te vermelden. Zelf ga ik morgen (16-11) een TTRS set plaatsen. Helaas moet ik wel 10mm spacers toepassen icm 18" detroits.eddiea schreef:Schijven passen allebei. Echter die van een RS3 zijn dieper waardoor de klauw ook naar achter moet dmv een adapter. TTRS schijf is minder diep en daar door kan de klauw gewoon op de originele bevestigingspunten gemonteerd worden. De klauwen zijn een stuk breder dan de originele klauwen dus een spacer heb je al snel nodig. Ik had een spacer van 8mm nodig toen met mijn wielen.
-
Verkocht, mag dicht!