gezocht , oem downpipe golf 5
gezocht , oem downpipe golf 5
ik zoek voor mn gti een originele downpipe zodat ik de kat er kan uit halen ,
hier in belgie is het niet mogelijk zonder kat naar de keuring te gaan , en aangezien ik geen herrie wil op de autostrade wil ik gewoon de kat er uit halen voor net dat extra
heeft er iemand een voor een leuke prijs ?
liefst iemand die de uitlaat kan verzenden naar belgie ? of niet te ver van limburg (be)
hier in belgie is het niet mogelijk zonder kat naar de keuring te gaan , en aangezien ik geen herrie wil op de autostrade wil ik gewoon de kat er uit halen voor net dat extra
heeft er iemand een voor een leuke prijs ?
liefst iemand die de uitlaat kan verzenden naar belgie ? of niet te ver van limburg (be)
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: gezocht , oem downpipe golf 5
De eerste kat kun je zonder problemen verwijderen.
Dit is niet zichtbaar aan de buitenkant. En ook kom je gewoon door de emissie test heen .
Dit is niet zichtbaar aan de buitenkant. En ook kom je gewoon door de emissie test heen .
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
ook voor de wetgeving hiero in het belgenland ?
Met weghalen is in jouw geval het LEEGHALEN van de originele 1e kat de enige optie(anders dan een komplete andere downpipe met attest...) Maar dit kan dus zonder problemen, en zullen ze op de keuring ook niet merken(tenzij ze je downpipe gaan losschroeven...)
super ! dus ik kan eigenlijk gewoonweg zonder problemen mijn eerste kat er even uithalen (stukmaken dus )
en dan het boeltje terug monteren zonder problemen te hebben ?
als dit klopt mag hier een slotje op hoor !
en dan het boeltje terug monteren zonder problemen te hebben ?
als dit klopt mag hier een slotje op hoor !
Leegkloppen kan, MAAR je zult er wel bij moeten laten chippen, want je krijgt bijna 100% zeker een foutmelding, welke met chippen eruit geschreven kan worden.
Heb ik zelf geen last van gehad? Mijn mkv is uiteindelijk ook wel gechipt, maar dit is een aantal weken later geweest na het uitkloppen van de voorste kat.Bluepower schreef:Leegkloppen kan, MAAR je zult er wel bij moeten laten chippen, want je krijgt bijna 100% zeker een foutmelding, welke met chippen eruit geschreven kan worden.
@ bluepower , bedankt voor de tip !
maar ik heb er nog niets over gehoord , aangezien er meerde mensen hier op het forum het doen ?
maar ik heb er nog niets over gehoord , aangezien er meerde mensen hier op het forum het doen ?
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Ik had in ieder geval wel het "engine" lampje branden. Even laten chippen en opgelost 

Laatst gewijzigd door Edition30 op 14 nov 2014, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
super ! bedankt voor de tip , dan wacht ik er even mee voor ik hem er gewoon ga lopen uitmeppen
jd pakketje staat er in de zomer toch op :p
bedankt mannen voor de goede tips

jd pakketje staat er in de zomer toch op :p
bedankt mannen voor de goede tips