De clip moet uit duitsland komen gezien ze niet (volgens ook niet eerder) op voorraad zijn bij pon.
Mbt het windgeruis; ik denk dat ik maar een keer in een andere gti 6 moet gaan rijden om te kijken of ik nu echt te kritisch ben!?

Rubbers inspuiten met silliconenspray.GTI_6 schreef:Ik heb meer last van een krakende deur/rubber behalve als ik op een vlakke weg rijd uiteraard.
Twijfelachtig, alhoewel het lijkt alsof WD40 dit ook kan. Ik gebruik het weleens bij mijn motor (2 wieler) om e.e.a. gangbaar, soepel te maken. Het is echter een waterverdrijvend middel (WD=WaterDisplacement) en werkt als je iets soepel wilt houden, maar voor korte duur. Ik vind het niet ideaal om voor de rubbers te gebruiken. Silliconenspray heeft ook de vochtverdrijvende eigenschap, maar werkt daarnaast ook (beter) als smeermiddel.LucaGTI schreef:WD40 een optie??
Ja... silliconenspray, zie bovenstaand VW artikelGTI_6 schreef:Heb even de dealer gebeld en mag straks even langskomen ze hebben daar een bepaalde spray/vet voor schijnbaar..
Wordt dus opgelost.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten