Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Volkswagen Golf 5 GTI ED30: Pagina 1
Mercedes-Benz CLA AMG-editie: Pagina 2
Audi A3 Sedan S-Line: Pagina 3
Preview Lamborghini Huracan: Pagina 3
BMW M5 F10: Pagina 3
Audi R8 V10: Pagina 4
Ik heb zeker interesse om de mooie wagens van de mensen hier op de foto te zetten. Ik heb zojuist een prive bericht beantwoord, maar op mijn telefoon blijft het bericht in postvak uit staan.
Group buy is natuurlijk voor de gene die dat willen erg interessant, omdat ik dan ook wat met de prijs kan doen!
Na het weekend ben ik weer thuis en zal ik de prive berichten beantwoorden
Timmy schreef:Ik heb zeker interesse om de mooie wagens van de mensen hier op de foto te zetten. Ik heb zojuist een prive bericht beantwoord, maar op mijn telefoon blijft het bericht in postvak uit staan.
Dat klopt ook, deze gaat hier pas uit zodra de persoon waar je hem naar toe gestuurd hebt dit bericht heeft gelezen.
Timmy schreef:Ik heb zeker interesse om de mooie wagens van de mensen hier op de foto te zetten. Ik heb zojuist een prive bericht beantwoord, maar op mijn telefoon blijft het bericht in postvak uit staan.
Dat klopt ook, deze gaat hier pas uit zodra de persoon waar je hem naar toe gestuurd hebt dit bericht heeft gelezen.
ferry schreef:Op zich wel mooie foto s alleen vind ik het jammer dat er na genoeg geen foto s zijn waar de auto gecentreerd is naar het midden. Vind ik storend.
Ik zou het daar in tegen niet beter kunnen hoor!(denk ik)
Ik denk dat dat de bedoeling is
Is volgens mij het eerste wat je leert op een fotografiecursus. NOOIT je onderwerp in het midden van het "plaatje" houden
ferry schreef:Op zich wel mooie foto s alleen vind ik het jammer dat er na genoeg geen foto s zijn waar de auto gecentreerd is naar het midden. Vind ik storend.
Is volgens mij het eerste wat je leert op een fotografiecursus. NOOIT je onderwerp in het midden van het "plaatje" houden
Ik heb nooit een cursus oid gedaan, maar wat je zegt klopt. Je onderwerp nooit in het midden (behalve bij portret wil dit nog wel eens afwijken). De auto hoort in dit geval ook nooit in het midden, maar desgewenst kan ik dat uiteraard doen als een klant die wens heeft
Dus het hoofdonderwerp zou afwijkend in het frame moeten staan. Bij foto 5 en 6 lijkt het de intentie dat de auto er volledig op moet en staat(is ook zo) alleen zijn de beide kanten verschillend en uit het lood.
Dus het hoofdonderwerp zou afwijkend in het frame moeten staan. Bij foto 5 en 6 lijkt het de intentie dat de auto er volledig op moet en staat(is ook zo) alleen zijn de beide kanten verschillend en uit het lood.
Dat doe ik dus expres nét niet in het midden is ook niet in het midden. Maar als je er niet van houdt, no hard feelings, iedereen heeft een andere smaak.
Heb momenteel ook contact met een eigenaar van een BMW M3 E92 cabrio. Dat is mijn droomwagen (alleen dan de coupe versie). Als die meneer zijn auto door mij laat fotograferen zal ik het resultaat hier ook neerzetten