Hallo allemaal,
Ik heb zitten kijken voor een andere downpipe.
Maar naar mijn idee kan ik kwa prijs pk verhouding het best me 1 ste kat laten uitkloppen.
Ik heb de zoek knop gebruikt maar kan voor mezelf niet echt concrete antwoorden vinden.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Als ik dit laat doen kom ik dan nog door de APK? En wat mag het Max kosten?
Ik ben van plan daarna een chip op maat te nemen (weet alleen nog niet waar )
Gr Ricardo
Voorste kat verwijderen golf 6 gti
-
- Type auto: Golf 6 gti
- KnuffelTurk
Re: Voorste kat verwijderen golf 6 gti
Mijn kat is er nu een jaartje uit en heb de auto apk laten keuren bij een vw dealer niks aan het handje.
De kosten voor het verwijderen van de kat is +- €70.
De kosten voor het verwijderen van de kat is +- €70.
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
op papier haal je met een katmod en inlegfilter vrijwel dezelfde resultaten als met een dure downpipe en carbonio, heel wellicht als je overgevoelige zintuigen heb rijd een andere dp over de linie wat fijner maar das vooral om de gemoedrust om de uitgave te kunnen verantwoorden 
mocht mn orginele dp stukgaan is altijd een goede dp te overwegen ter vervanging, maar tot die tijd ist prima

mocht mn orginele dp stukgaan is altijd een goede dp te overwegen ter vervanging, maar tot die tijd ist prima
Ik heb een 6 GTI Stage 1 245pk. Mag ik mijn kat uitkloppen of moet er dan iets aangepast worden aan de tuning of heeft dat er niets mee te maken? Iemand op de hoogte hiervan?
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Hoeft niet, maar de kans bestaat dat het "engine" lampje gaat branden. Beter is om een chip op maat te nemen, dan wordt dit weggeschreven. Helemaal goed is het, als je dit combineert met een Carbonio of iets dergelijks. Met deze combo kom je bij JD een stuk hoger uit dan de 245 pk.jcm schreef:Ik heb een 6 GTI Stage 1 245pk. Mag ik mijn kat uitkloppen of moet er dan iets aangepast worden aan de tuning of heeft dat er niets mee te maken? Iemand op de hoogte hiervan?
Kijk maar eens in het rollenbank topic in de eerste post.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem