achterlichten led golf 5 gti
achterlichten led golf 5 gti
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Iemand hier ervaring mee? Ziet er wel degelijk uit.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
- KnuffelTurk
Re: achterlichten led golf 5 gti
Bah bah ziet er autostyle uit. R32 achterlichten vind ik persoonlijl het mooist.
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
-
Heb ik ook op mijn golf 5 R 32,heeft wel uitstraling vind ik samen met de led nummerplaatferry schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
verlichting.
O ja smaken verschillen nu eenmaal.
grt.Michel.
Ik dacht dat dit soort led lampen ook op een bepaalde serie golf (plus weet ik) geleverd waren. Waaronder de r32. Jij bedoelt de donkere versie van de gti die ook standaard op mijn edition 30 zitten. En op de r32.KnuffelTurk schreef:Bah bah ziet er autostyle uit. R32 achterlichten vind ik persoonlijl het mooist.
Ja zeker. Vind het zelf ook niet lelijk. Voornamelijk ook omdat ik dacht deze lampen ook standaard waren geleverd. Van welk merk heb jij de verlichting, en werkt het allemaal goed?michel vwr32 schreef:Heb ik ook op mijn golf 5 R 32,heeft wel uitstraling vind ik samen met de led nummerplaatferry schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
verlichting.
grt.Michel.
Ex edition 30
Ex edition 30
-
Heb deze bij de dealer aangekocht en laten plaatsen,is origineel VW.Op de golf plus zijn ze standaard dacht ik maar passen niet op onze golf,succes.ferry schreef:Ik dacht dat dit soort led lampen ook op een bepaalde serie golf (plus weet ik) geleverd waren. Waaronder de r32. Jij bedoelt de donkere versie van de gti die ook standaard op mijn edition 30 zitten. En op de r32.KnuffelTurk schreef:Bah bah ziet er autostyle uit. R32 achterlichten vind ik persoonlijl het mooist.
Ja zeker. Vind het zelf ook niet lelijk. Voornamelijk ook omdat ik dacht deze lampen ook standaard waren geleverd. Van welk merk heb jij de verlichting, en werkt het allemaal goed?michel vwr32 schreef:Heb ik ook op mijn golf 5 R 32,heeft wel uitstraling vind ik samen met de led nummerplaatferry schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
verlichting.
grt.Michel.
grt.Michel.
Heb jij misschien nog een onderdeel nummer van jou achterlichten? En moesten jou lichten in geleerd worden?Heb deze bij de dealer aangekocht en laten plaatsen,is origineel VW.Op de golf plus zijn ze standaard dacht ik maar passen niet op onze golf,succes.
grt.Michel.
Ex edition 30
Ex edition 30
-
- Type auto: Golf MK5 GTI
Onderdeel nummer voor de LED lampen, model voor de normale Golf 5: 1K0052204
En past dat ook op een golf 5 gti edition 30 uit 2008?Christian schreef:Onderdeel nummer voor de LED lampen, model voor de normale Golf 5: 1K0052204
Ex edition 30
Ex edition 30
-
Onderdeel n° is juist,maar als ik nu mocht kiezen zou ik gaan voor nog leukere Led achterlichten,waren toen nog niet leverbaar.ferry schreef:En past dat ook op een golf 5 gti edition 30 uit 2008?Christian schreef:Onderdeel nummer voor de LED lampen, model voor de normale Golf 5: 1K0052204
Deze bevallen mij nu nog meer zijnde te bekijken op site
Litec vw-Dectane GmbH .de
Red-Smoke art.RV 16 KLRS.
Even dit bekijken en dan uw keuze maken,veel succes.
Mvg.Michel.
Vind de lampen van vw mooier. Moesten jou achterlichten ingeleerd worden nadat ze gemonteerd waren. Heb nu full circle brake light aan staan. Moet dat ook weer terug gezet worden.michel vwr32 schreef:Onderdeel n° is juist,maar als ik nu mocht kiezen zou ik gaan voor nog leukere Led achterlichten,waren toen nog niet leverbaar.ferry schreef:En past dat ook op een golf 5 gti edition 30 uit 2008?Christian schreef:Onderdeel nummer voor de LED lampen, model voor de normale Golf 5: 1K0052204
Deze bevallen mij nu nog meer zijnde te bekijken op site
Litec vw-Dectane GmbH .de
Red-Smoke art.RV 16 KLRS.
Even dit bekijken en dan uw keuze maken,veel succes.
Mvg.Michel.
Ex edition 30
Ex edition 30