Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
In de avond/nacht van donderdag 18-12 op 19-12 heeft het dievengilde ook bij mij toegeslagen en de auto waar ik toch ruim een 2,5 jaar met heel veel plezier in rond gereden te hebben mij ontnomen.
In de loop van de volgende ochtend bericht gekregen van de politie dat de golf uitgebrand is terug gevonden en vermoedelijk is gebruikt voor een ramkraak of iets in die trend
Die zelfde dag bij het bergings bedrijf een kijkje genomen en schrok toch wel van wat ik daar aantrof:
Dit is alles wat er nog van over is #R.I.P
Laatst gewijzigd door RonnyR20 op 21 dec 2014, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
RonnyR20 schreef:In de avond/nacht van donderdag 18-12 op 19-12 heeft het dievengilde ook bij mij toegeslagen en de auto waar ik toch ruim een 2,5 jaar met heel veel plezier in rond gereden te hebben mij ontnomen.
In de loop van de volgende ochtend bericht gekregen van de politie dat de golf uitgebrand is terug gevonden en vermoedelijk is gebruikt voor een ramkraak ed.
Die zelfde dag bij het bergings bedrijf een kijkje genomen en schrok toch wel van wat ik daar aantrof:
......
Dit is alles wat er nog van over is #R.I.P
Jawadde,wat een pech daar bij jullie in Nederland !!!!stond uw auto op de openbare weg-afgesloten garage-oprit thuis ???graag informatie.
Daar is echt niks meer van over Ron! Was echt zo´n gave bak... zonde man.
Met zo´n ramkraak gebruik je toch gewoon een of andere rammelbak joh, in ieder geval niet zo´n
prachtige wagen.
Succes met de afwikkeling Ronny.
Groeten Michel.
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
geen woorden voor dit, wát een idioten, doodzonde van zo'n prachtige Golf R.
Heb je de rekeningen van de modificaties nog (voor de verzekering), zo niet, mail me even dan stuur ik je de facturen toe van de uitlaat etc, zodat je dit bij je verzekering mee kunt nemen.
Als autoliefhebber is dit het ergste om te zien en al helemaal om mee te maken. Hoe halen mensen zoiets in hun hoofd, wat sommige kansloze figuren allemaal doen voor geld... Geen woorden voor! Heel veel succes met de afhandeling van deze ellende..
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM