Ik heb onlangs een reiniging bij Hans Sloot laten doen, daarbij nieuwe bougies laten monteren, en gisteren voor de meting nog een GFB DV+ diverter valve laten plaatsen. Ik was benieuwd of de prestaties hierdoor zouden verschillen met de meting van april 2013.Race Eend schreef:Milltek / 102 octaan en carbonio en dan JDst2FGT schreef:Ziet er goed uit.
Wat is er aan die ED35 gedaan qua modificaties?
Die gaat vast goed van zijn plekhaantje de voorste schreef:Ik heb onlangs een reiniging bij Hans Sloot laten doen, daarbij nieuwe bougies laten monteren, en gisteren voor de meting nog een GFB DV+ diverter valve laten plaatsen. Ik was benieuwd of de prestaties hierdoor zouden verschillen met de meting van april 2013.Race Eend schreef:Milltek / 102 octaan en carbonio en dan JDst2FGT schreef:Ziet er goed uit.
Wat is er aan die ED35 gedaan qua modificaties?
Het resultaat is +5 PK en bijna +20 NM. Waar ik zelf tevreden mee ben
Graag gedaan! Kon mooi de camera uitproberenRace Eend schreef:@GTIED30
Super mooie foto's! Thanks!
Zou je me de originele van de S6 eens willen mailen? Zonder bewerking van het kenteken dus?
Waarom moet mijn ongewassen auto er nou op?Berggeit schreef:Ik was mijn camera helaas vergeten, heb maar een slechte foto gemaakt met mijn telefoon. Denk niet dat je er iets aan hebt, maar hierbij:
KeesGTI schreef:
Leuk gemaakt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten