Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bmw 530 is prima hoor, alleen hij zal iets minder in beeld komen bij de groepsfoto's. Mijn bedoeling is namelijk ook om echt een dikke foto te maken voor het GTI forum
Bij deze het adres van de verzamelplek, datum en tijden voor de shoot. Het is vlakbij de afrit van de snelweg. Het is een groot tankstation, met was mogelijkheden. De auto kan dus nog eventjes afgespoelt worden. Ik wilde graag om 12 uur vertrekken, want als we met 8 auto's gaan, ben ik wel even bezig.
Wat betreft het weer, het hoeft zeker niet zonnig te zijn. Liefst bewolkt, door de zon is vaak 1 helft van de auto overbelicht. Mocht het gaan regenen, de plek van de shoot is voor de helft overdekt, dus dikke foto's is een garantie!
Adres:
Energieweg 100
6541 CZ Nijmegen
Datum:
15 maart 2015
Tijden:
11:45-12:00 verzamelen
12:00-12:15 rijden we naar de locatie
12:15-12:30 begint de shoot
16:00-16:30 verwachte eindtijd
Als er mensen zijn die eerder moeten gaan dan half 5, kan ik na de groepsfoto's met hun auto beginnen. Neem aub ook iets te eten en drinken mee, er is daar niks in de buurt. Betreft de betaling, liefst gepast cash. 50 euro met 30% korting, dus: €35 pp.