(Verkocht) Golf 2 GTI G60

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Thibaut
Type auto: Golf 2 GTI G60

(Verkocht) Golf 2 GTI G60

Bericht door Thibaut »

Golf 2 GTI G60 in heel mooie originele staat met slechts 160.000 km op de teller.

Buiten de voorste pinkers is deze wagen volledig origineel, verder is hij mechanisch in heel goede staat en rijd perfect.
Volledig roest en ongeval vrij. Laatste gekeurd in december 2014 zonder enige opmerkingen.

Voorzien van 4 gloednieuwe banden en remmen rondom volledig vernieuwd.
Originele sticker met opties en motorcode nog aanwezig in de koffer.

Bouwjaar 14 mei 1990 dus deze is binnen een kleine 4 maand oldtimer, vanaf dan betaal je slechts €34,95 wegenbelasting per jaar, ook als dagelijks vervoer.

-Golf 2 GTI G60
-Bouwjaar 14/05/1990
-160.000 km

-ABS
-Airco
-Alarmsysteem
-Centrale vergrendeling met afstandsbediening
-Elektrische ruiten
-Boordcomputer
-Stuurbekrachtiging

Vraagprijs €6.950

Meer info -> 0032475218337

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Thibaut op 26 jan 2015, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
yal
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Golf 2 GTI G60

Bericht door yal »

Hele mooie auto!

Dat wegenbelasting verhaal klopt echter niet , tot de auto 40 jaar oud is moet de volledige MRB betaald worden.

Voor personen- en bestelwagens op benzine en de andere hierboven genoemde categorieën is er dus een overgangsregeling van toepassing: auto’s die op 1 januari 2014 26 jaar of ouder zijn, komen in aanmerking voor een kwarttarief MRB met een maximum van € 120 per jaar ofwel € 30 per kwartaal (voor motorfietsen € 30 per jaar). Dat zijn in de praktijk voertuigen met een datum eerste inschrijving t/m 31 december 1987. Een auto met bouwjaar 1988 of jonger komt dus niet in aanmerking voor het kwarttarief en daarvoor moet gewoon tot de leeftijd van 40 jaar het volle pond worden betaald.

Succes met de verkoop.
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Thibaut
Type auto: Golf 2 GTI G60

Bericht door Thibaut »

Oh ja mijn excuses dat was de regeling voor Belgie die ik aanhaalde. Ik ben namelijk Belg.

In Nederland zal het inderdaad zijn zoals u het uitlegd.

Mvg,
Thibaut
NielsED30
Type auto: MK7 GTI Clubsport
Contacteer:

Bericht door NielsED30 »

yal schreef:Hele mooie auto!

Dat wegenbelasting verhaal klopt echter niet , tot de auto 40 jaar oud is moet de volledige MRB betaald worden.

Voor personen- en bestelwagens op benzine en de andere hierboven genoemde categorieën is er dus een overgangsregeling van toepassing: auto’s die op 1 januari 2014 26 jaar of ouder zijn, komen in aanmerking voor een kwarttarief MRB met een maximum van € 120 per jaar ofwel € 30 per kwartaal (voor motorfietsen € 30 per jaar). Dat zijn in de praktijk voertuigen met een datum eerste inschrijving t/m 31 december 1987. Een auto met bouwjaar 1988 of jonger komt dus niet in aanmerking voor het kwarttarief en daarvoor moet gewoon tot de leeftijd van 40 jaar het volle pond worden betaald.

Succes met de verkoop.
Om even hierop in te haken, zover ik weet moet je de auto in December, Januari en Februari van de weg halen om in aanmerking te komen voor het kwarttarief! Als je die tijd doorrijd, moet je ook de volle mep betalen.

Dikke wagen overigens!
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM

Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
yal
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Bericht door yal »

NielsGTI-Edition schreef:
yal schreef:Hele mooie auto!

Succes met de verkoop.
Om even hierop in te haken, zover ik weet moet je de auto in December, Januari en Februari van de weg halen om in aanmerking te komen voor het kwarttarief! Als je die tijd doorrijd, moet je ook de volle mep betalen.

Dikke wagen overigens!
Dat klopt , dat doe ik ook met mijn mk1 GTI.
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”