Ik ben lange tijd niet actief geweest op dit forum maar ik wil jullie toch even laten weten dat een nachtmerrie van mij is uitgekomen.
Helaas ben ik ook slachtoffer geworden van het dievengilde!
In de nacht van 22 januari rond 4.00 uur werd er bij mij aan de deur aangebeld en toevallig was ik al wakker dus ik had zoiets van wtf?
Ik liep dus naar voren om door de luxaflex naar beneden te kijken wat er aan de hand was. Er werd nog een paar keer aangebeld en ook met een fel led lampje geseind. Ik zag dus 2 personen staan waarvan 1 blonde vrouw en vermoedelijk een man die met dat felle led aan het seinen was (kon het moeilijk zien van boven en het was ook pikdonker). In eerste instantie was ik niet van plan om zomaar open te doen want je weet maar nooit. Toch maar besloten om me aan te kleden om te kijken wat er aan de hand was.
Toen ik uiteindelijk aangekleed en wel beneden was waren de mensen al weg. Ik besloot dus toch maar naar buiten te gaan om voor de zekerheid maar naar mijn auto te kijken en zo trof ik mijn auto dus aan:

Ze hebben dus gewoon mijn raampje ingetikt en mijn front dus helemaal vernield/losgetrokken zodat ze mijn Xenon koplampen konden jatten.
Ik heb dus helemaal niets gemerkt (mijn auto stond overigens niet voor mijn eigen deur maar aan het einde van de straat bij buren), alarm heb ik ook niet af horen gaan.
Ik ben best wel geschrokken van het hele voorval en uiteraard ook best boos. Die hele nacht heb ik als een soort thriller/horror film ervaren.
De volledige toedracht en nasleep zal ik jullie verder besparen. Door dit voorval ben ik sterk aan het denken om te veranderen van (merk/type) auto omdat ik niet constant stil wil staan bij het feit of mijn auto er nog staat of nog heel is.
Heel triest allemaal en ik hoop dat de daders op een of andere manier hun verdiende loon zullen krijgen!