Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit zijn talladega's hyper zilver. Maar doordat het geshopt is kan door het licht inval de velg anders laten lijken. Als ik me niet vergis zijn deze talladega's geschoten met een camera met lange sluitertijd in het donker, daardoor lichten de velgen zo kenmerkend op.
Verder zijn die van de concept gewoon Cadiz wielen.
Oke dankjewel allemaal..
Dus dan zouden het meer chrome velgen worden dat vind ik persoonlijk gelijk een stuk minder aangezien ik de overloop van mijn zwarte golf6 naar chroom niet mooi vind.
Dus ik ga nog even goed nadenken wat ik precies wil!!
Rdb schreef:Oke dankjewel allemaal..
Dus dan zouden het meer chrome velgen worden dat vind ik persoonlijk gelijk een stuk minder aangezien ik de overloop van mijn zwarte golf6 naar chroom niet mooi vind.
Dus ik ga nog even goed nadenken wat ik precies wil!!
Volgens mij wil jij de kleur gun metal grey/silver. Die kleur wieldoppen heeft mijn vriendin op haar oude fiat staat wel erg goed onder een zwarte auto. Dus ik zou zelf even kijken naar velgen in die kleur of kijken of er wat gefixed kan worden op originele talledaga
Nee, gewoon zilverkleur.
Op de foto lijken ze chrome (geen standaard uitvoering)
Meende dat BM onderdelenshop in Surhuisterveen een setje had laten verchromen.